Het leukste is een reclame van 30 seconden, en dan als dat is afgelopen het bericht krijgen dat de video niet geschikt is voor je landquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een sponsored message van 32 seconden!![]()
Als je kut-collega's hebt zou ik zeggen -> doe die brandoefening van Dwight na.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef MaxC het volgende:
Ik moet morgen een bijeenkomst over collegialiteit organiseren, nu leek het me wel leuk om te beginnen met een scène uit The Office. Iemand suggesties voor een leuke scène?
Strak planquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je kut-collega's hebt zou ik zeggen -> doe die brandoefening van Dwight na.
Hij is geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Slechte kwaliteit, maar het is dus S4E3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Een ander gerucht zegt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-01-2011 12:26:28 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
De aflevering van 17 februari zal gaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Een ander gerucht zegt datDie aflevering klinkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, bron:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
En Gervais gaat zijn opwachting maken lees ik net.
Dit klinkt als potentieel het meeste tenenkrommende tv-moment ooitquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
En Gervais gaat zijn opwachting maken lees ik net.
Heb je die Golden-Globefilmpjes gezien? Hij is echt baas (en maakt Steve Carell evenals vorig jaar belachelijk)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Gervais Carell vervangt blijft de serie briljant, maar misschien niet op een typische Amerikaanse manier. Ik blijf in ieder geval kijken, Gervais is een meester
Mwa ik vind het allemaal maar gedoe om niks, het was niet zó grappig en het is toch bedacht door een team schrijvers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die Golden-Globefilmpjes gezien? Hij is echt baas (en maakt Steve Carell evenals vorig jaar belachelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |