quote:Oja, klinkt bekend.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
en daar was Niels! Om 21.51 uur
Oftewel, ja, OekeEn mannen, of iig de mijne, hebben dat veel minder heb ik gemerkt
![]()
quote:ahhhhh mooie lieve Lena;Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef Poppedein het volgende:
Ohh en ik was stomweg gewoon trots toen ik haar vandaag op de creche naar de oudere groep moest brengen, omdat er op de baby'tjes (flex)groep voor vandaag maar 1 aanmelding was en ze daar de groep niet voor open mochten gooien. Lena zu zich prima redden tussen de 2 jarigen volgens haar juffies, dus vanochtend was ze daar ineens weer echt de kleinste en nam de leidster haar mee om in t keukentje te gaan spelen, waar ze al gelijk geen tijd meer had om me uit te zwaaien..tis zo'n heerlijk sociaal diertje!
quote:En in de folder die wij meekregen toen onze oudste een koortsstuip had gehad, stond weer dat het niet bewezen was dat paracetamol hielp om te voorkomen dat er een stuip zou ontstaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Baby_Girl het volgende:
Bij ons is juist verteld dat je bij hoge koorts iedere 3 uur een pcm moest geven om juist die hoge pieken te vermijden. En dat vermijden was dan weer om te zorgen dat er geen koortsstuipen zouden komen.
quote:Hij sliep 1 keer in de middag. en heeft dat in 3 dagen veranderd naar slapen in de morgen. Inclusief vroeg opstaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ko slaapt nu weer(?) 2 keer op een dag, en voorheen 1 keer?
En vroeg opstaan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |