quote:Geen idee. Bij een eigen jeugd speler is dat wel maar of dat ook zo is bij een niet eigen jeugd weet ik niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een achievement voor een eigen (niet-jeugd) speler terugkopen?
quote:Ik denk het wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef vanpers het volgende:
Na een weekendje belgie is het mooi terug komen om te zien dat je 1-0 van de nummer 2 gewonnen hebt en het kampioenschap in de 7de klasse hebt binnen gehaald.
verder in de Jeugd overgestapt naar een competitie voor 4 teams en vanavond al de eerste wedstrijd. Ook een friendly voor de jeugd geregeld voor morgenavond.
Mijn eerste elftal mag voor vlaggetje 54 naar Liechtenstein.![]()
Ben ik trouwens de eerste dit seizoen op FOK die kampioen is geworden?
quote:Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Bij een eigen jeugd speler is dat wel maar of dat ook zo is bij een niet eigen jeugd weet ik niet.
quote:Genoeg centjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef MrMoon het volgende:
zo.. vanavond mijn eerste van Groningen middenvelder binnen halen
quote:Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.
quote:Krijg je dan nog een percentage van je eigen geboden geld ? (aangezien je altijd geld krijgt voor vroegere spelersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.
quote:Gefeliciteerd!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef vanpers het volgende:
Na een weekendje belgie is het mooi terug komen om te zien dat je 1-0 van de nummer 2 gewonnen hebt en het kampioenschap in de 7de klasse hebt binnen gehaald.
verder in de Jeugd overgestapt naar een competitie voor 4 teams en vanavond al de eerste wedstrijd. Ook een friendly voor de jeugd geregeld voor morgenavond.
Mijn eerste elftal mag voor vlaggetje 54 naar Liechtenstein.![]()
Ben ik trouwens de eerste dit seizoen op FOK die kampioen is geworden?
quote:Zoals Koek al zegt : Dan dus wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.
quote:Ja ook dan gaat het percentage naar de moederclub. Aangezien je dat zelf bent zal je dat zelf ontvangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Krijg je dan nog een percentage van je eigen geboden geld ? (aangezien je altijd geld krijgt voor vroegere spelers)
quote:jep, voor die van vanavond wel.. ik ga morgenavond nog een middenvelder op de TL zetten en dat moet het ook wel mogelijk zijn om die 21 jarige Briljante te kunnen halen en die laat ik dan zondagavond laat aflopen (indien de verkopende partij daarmee akkoord gaat)..
quote:Het is niet mn eigen 'jeugd'speler. Hij zat al in mn startteam.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.
quote:Dat wordt binnen hattrick gezien als je eigen jeugd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is niet mn eigen 'jeugd'speler. Hij zat al in mn startteam.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb medelijden met mijn wat oudere spits. De enige die tot nu toe geboden heeft komt uit Albanië ..
Nu ben ik daar wel eens geweest .. Sterf een mooie dood in Albanié Alwin Adelland !
quote:Ik ben allang blij dat ik hem niet meer hebOp dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer minder dan 2u nog en nog steeds staat mn mid maar op 1.2 mil
quote:Heb geduld.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer minder dan 2u nog en nog steeds staat mn mid maar op 1.2 mil
quote:Ja dat snap ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik hem niet meer heb
quote:Als ik geduld had gehad, had ik m wel later op een gunstiger tijdstip op de TL gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |