quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 08:59 schreef DutchieBre het volgende:
Zeg, het is al 9 uur en nog niemand heeft gepost vandaag. Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie nu opeens echt werken hé
quote:Spelersjacht.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:59 schreef DutchieBre het volgende:
Zeg, het is al 9 uur en nog niemand heeft gepost vandaag. Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie nu opeens echt werken hé
quote:468 spelers in het systeem met de achternaam " Van Dongen ".Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga voor de grap eens proberen of ik Spelers kan vinden met de naam van Dongen (zo heet ik zelf.
Vind het wel een leuk idee namelijk, haha.
quote:www.alltid.orgOp dinsdag 26 oktober 2010 09:36 schreef DutchieBre het volgende:
Nou, dat moet te doen zijn dan zodra ik geld heb :-P ...
Hoe zie je dat overigens ?
quote:Krijg nou tieten ! Dank je :-DOp dinsdag 26 oktober 2010 09:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
www.alltid.org
Rechtsboven op zoeken, dan krijg je iig al een shitload aan spelers. Er zijn er vast nog meer, maar het geeft alvast een indicatie.
quote:Zoals ik gister met Lowie Van Den Bosch..... Was m eigenlijk al weer helemaal vergeten. Had wel een bod gedaan maar die was 1 a 2 ton onder zn tv. Toch zie ik net dat ik m binnen heb.Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om vervolgens de volgende ochtend te zien dat ze toch die speler hebben gekocht omdat ze niet overboden zijn.
quote:Mijn concurrent had paar weken terug een spelertje gekocht van mij. Die stelt ie aanstaande zondag op tegen mijOp dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een achievement voor een eigen (niet-jeugd) speler terugkopen?
quote:Ik heb het idee dat de aanvallers wel erg gewild zijn tegenwoordig dus er wel meer voor wordt neergelegd.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het gevoel dat er weinig markt meer is voor middenvelders en zit te twijfelen over op aanvalstraining over te stappen. Waarschijnlijk is het makkelijker om daarvoor trainees te kopen. Wat zeggen jullie?
quote:Er is markt genoeg voor middenvelders. Maar als je gevoel zegt dat je moet overstappen, dan moet je dat gewoon doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het gevoel dat er weinig markt meer is voor middenvelders en zit te twijfelen over op aanvalstraining over te stappen. Waarschijnlijk is het makkelijker om daarvoor trainees te kopen. Wat zeggen jullie?
quote:De markt is op dit moment meer gewild voor multiskills.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Skylark. het volgende:
quote:ik zou zomaar eens mijn eerste van Dongen kunnen gaan binnenhalen. uit dit steenkolen Engels kan ik namelijk een positief antwoord ontdekken12:52 Van: bielak11
Hi,
no problem I would be to be sold quite ready the player
greetings Thomas
quote:Is het ook een meerwaarde voor je team?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
ik zou zomaar eens mijn eerste van Dongen kunnen gaan binnenhalen. uit dit steenkolen Engels kan ik namelijk een positief antwoord ontdekken
quote:Toch wel, is een 21 jarige keeper. Redelijke TSI, en lijkt beter dan mijn huidige reserve keepers (waarvan 1tje wordt verkocht vandaag)Op dinsdag 26 oktober 2010 12:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is het ook een meerwaarde voor je team?
quote:Dat is dan een mooi begin.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Toch wel, is een 21 jarige keeper. Redelijke TSI, en lijkt beter dan mijn huidige reserve keepers (waarvan 1tje wordt verkocht vandaag)
quote:Geen idee, ik weet zijn ratings niet echt?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef DutchieBre het volgende:
44. Andreas Van Dongen (285605143)
Hij vraagt 230,000 .. Is dat reëel ? Voor mijn gevoel wel eigenlijk.
quote:Skills opvragen en dan zelf even de TL opgaan om te kijken of je vergelijkingen vind.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef DutchieBre het volgende:
44. Andreas Van Dongen (285605143)
Hij vraagt 230,000 .. Is dat reëel ? Voor mijn gevoel wel eigenlijk.
quote:Geen idee. Bij een eigen jeugd speler is dat wel maar of dat ook zo is bij een niet eigen jeugd weet ik niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een achievement voor een eigen (niet-jeugd) speler terugkopen?
quote:Ik denk het wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef vanpers het volgende:
Na een weekendje belgie is het mooi terug komen om te zien dat je 1-0 van de nummer 2 gewonnen hebt en het kampioenschap in de 7de klasse hebt binnen gehaald.
verder in de Jeugd overgestapt naar een competitie voor 4 teams en vanavond al de eerste wedstrijd. Ook een friendly voor de jeugd geregeld voor morgenavond.
Mijn eerste elftal mag voor vlaggetje 54 naar Liechtenstein.![]()
Ben ik trouwens de eerste dit seizoen op FOK die kampioen is geworden?
quote:Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Bij een eigen jeugd speler is dat wel maar of dat ook zo is bij een niet eigen jeugd weet ik niet.
quote:Genoeg centjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef MrMoon het volgende:
zo.. vanavond mijn eerste van Groningen middenvelder binnen halen
quote:Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.
quote:Krijg je dan nog een percentage van je eigen geboden geld ? (aangezien je altijd geld krijgt voor vroegere spelersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.
quote:Gefeliciteerd!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef vanpers het volgende:
Na een weekendje belgie is het mooi terug komen om te zien dat je 1-0 van de nummer 2 gewonnen hebt en het kampioenschap in de 7de klasse hebt binnen gehaald.
verder in de Jeugd overgestapt naar een competitie voor 4 teams en vanavond al de eerste wedstrijd. Ook een friendly voor de jeugd geregeld voor morgenavond.
Mijn eerste elftal mag voor vlaggetje 54 naar Liechtenstein.![]()
Ben ik trouwens de eerste dit seizoen op FOK die kampioen is geworden?
quote:Zoals Koek al zegt : Dan dus wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus wel de moederclub van de speler.
quote:Ja ook dan gaat het percentage naar de moederclub. Aangezien je dat zelf bent zal je dat zelf ontvangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Krijg je dan nog een percentage van je eigen geboden geld ? (aangezien je altijd geld krijgt voor vroegere spelers)
quote:jep, voor die van vanavond wel.. ik ga morgenavond nog een middenvelder op de TL zetten en dat moet het ook wel mogelijk zijn om die 21 jarige Briljante te kunnen halen en die laat ik dan zondagavond laat aflopen (indien de verkopende partij daarmee akkoord gaat)..
quote:Het is niet mn eigen 'jeugd'speler. Hij zat al in mn startteam.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wel. Je eigen jeugdspeler terug kopen is een mijlpaal.
quote:Dat wordt binnen hattrick gezien als je eigen jeugd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is niet mn eigen 'jeugd'speler. Hij zat al in mn startteam.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb medelijden met mijn wat oudere spits. De enige die tot nu toe geboden heeft komt uit Albanië ..
Nu ben ik daar wel eens geweest .. Sterf een mooie dood in Albanié Alwin Adelland !
quote:Ik ben allang blij dat ik hem niet meer hebOp dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer minder dan 2u nog en nog steeds staat mn mid maar op 1.2 mil
quote:Heb geduld.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer minder dan 2u nog en nog steeds staat mn mid maar op 1.2 mil
quote:Ja dat snap ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik hem niet meer heb
quote:Als ik geduld had gehad, had ik m wel later op een gunstiger tijdstip op de TL gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |