quote:oke, dan zal ie wel opgenomen zijn denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit niet meer in zijn auto, hij is vanmiddag afgevoerd, maar ik heb geen idee hoe het ermee is, want buurvrouw is nog niet thuis geweest.
quote:Die van max. 1 minuut vind ik altijd wel leuk. Van die hele korte sfeerimpressies. Dus geen hele crib tours en dergelijke. Kan ook komen omdat ik die net van Gert had gezien en die vond ik ook leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
quote:Gunst meis, wat ben je hier lately toch een perfecte gastvrouwOp zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Toch geen week langer gebleven, Deisyy? Welcome back!
quote:Welkom thuis...Dees..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden?
quote:ThanksOp zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Toch geen week langer gebleven, Deisyy? Welcome back!
quote:Dat is een geruststelling, ik dacht dat jij pas eind november was uitgerekend om weer oma te worden.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Welkom thuis...Dees..
Vandaag uitgerekend, gisteren bijna ziekenhuis . te hoge bloeddruk en teveel eiwit in urine.
Maar vandaag alles weer rustig...
het mag nu wel komen.
quote:And this is where I cry, every night till I fall asleep.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn echt heel erg dom. Of nutteloos. En veel Cribs in de villa: This is where the magic happens ...
quote:moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
quote:Ja, dat interesseert me eigenlijk geen hol. Nou, ga je maar weer fijn druk om mij maken.
quote:Reality bites.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
And this is where I cry, every night till I fall asleep.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
quote:Oeh, dat was het zonnetje in huis? Wanneer kan die zelf op vakantie?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Thanks![]()
Helaas, de plicht roept weer vanaf maandag, al had ik er zelf nog wel een weekje aan vast kunnen plakken, maar Donald voor zelfs vandaag al. En mijn puber had het na anderhalve dag wel gehad in Frankrijk
quote:Misschien moet Teun beginnen met citroenjeneverOp zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |