quote:Het zou dan typisch iets voor mij zijn om dat niet te denken, maar ook gewoon te zeggen. Maar ik ben dan ook een botte bijl als ik chagarijnig benOp zaterdag 23 oktober 2010 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat doet ze dus niet. Ze is nogal een krent dus dat hoef ik ook nooit te verwachten. Ze werkt ja, maar ze klaagt altijd dat ze weinig geld heeft enzovoorts - maargoed ik zal niet teveel doorgaan met klagen want dan zit ik hier chagrijnig te zijn in dit topic
Ik vind het gewoon niet leuk dat nu iedereen chagrijnig is, mijn vader heeft toegezegd haar te brengen maar nu zit ze dus de hele tijd tegen mij "Ja papa was not amused dat ie me moest brengen hoor!" dan denk ik mens, hou je klep, je kunt ook met de busIk haat het als mensen me proberen een schuldgevoel aan te praten
[/klaagzang]
quote:De games van Sokal zijn echt schitterend
quote:ik ook nietOp zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
So true.... naja misschien dat de sociale huurwoningen daar ook wel te betalen zijn, maar ja wachttijd he?
Leuk voornemen trouwens om klassiek te gaan verkennenik zag je laatst al posten over een stuk. Van Purcell?
Eens met de post van Kwak trouwens, alleen vind ik Chopin dan weer niet om aan te horen en ook niet echt makkelijk in het oor
quote:Psies, gewoon zéggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zou dan typisch iets voor mij zijn om dat niet te denken, maar ook gewoon te zeggen. Maar ik ben dan ook een botte bijl als ik chagarijnig ben.
quote:niks bot, duidelijkOp zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zou dan typisch iets voor mij zijn om dat niet te denken, maar ook gewoon te zeggen. Maar ik ben dan ook een botte bijl als ik chagarijnig ben.
quote:Jaaaa ik zag het al, Vik da's echt een héél mooi stuk! En het NSK kennende zingen ze het ook prachtigOp zaterdag 23 oktober 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook nietmaar ik ken veel klassiek-noobs die wel van chopin houden...
ik luister instumentaal en koor, ik kan niet werken als muziek tekst heeft (teveel afleiding) dus daarom ook vaak instrumentaal.
we gaan met t NSK-projectje brahms requiem doen in utrecht, das misschien wel een leuke kennismaking Vik
quote:Jaaa, die is leukOp zaterdag 23 oktober 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dit heel mooi / cool (leuk demootje om te doen, puzzelspelletje)
http://machinarium.net/demo/
quote:"Er wat van."Op zaterdag 23 oktober 2010 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht noemt jullie nerds. Zeg er wat van.
quote:Als ik chagarijnig ben is de woordkeuze meestal niet al te vriendelijk en zeg ik het soms op een zo bot mogelijke manier als ik echt van iemand af wil
quote:dat is opzwepend met een groot koorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind van die filmmuziek (zoals bij Pirates) echt heel erg mooi, maar valt dat ook nog onder het kopje klassiek? Want het is geen pop zegmaar. Of van die opzwepende muziek met grote koren. Van 'echt' klassiek vond ik het requiem van mozart wel mooi. Maar het is lang geleden dat ik dat gehoord heb, dus zou niet meer weten waarom ik dat ook alweer mooi vond.
[..]
Als ik chagarijnig ben is de woordkeuze meestal niet al te vriendelijk en zeg ik het soms op een zo bot mogelijke manier als ik echt van iemand af wil.
quote:Wanneer is dat? IkOp zaterdag 23 oktober 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook nietmaar ik ken veel klassiek-noobs die wel van chopin houden...
ik luister instumentaal en koor, ik kan niet werken als muziek tekst heeft (teveel afleiding) dus daarom ook vaak instrumentaal.
we gaan met t NSK-projectje brahms requiem doen in utrecht, das misschien wel een leuke kennismaking Vik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |