quote:begin augustus
quote:ts is een beetje een autist. lees zijn vorige topic maar eens door. zijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat hij haar allerlei dingen verbood. ook waren ze al 'vrienden' toen hij 20 was en zij 15Op vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Soms, niet vaak in je leven, wordt je gewoon zo hevig verliefd op iemand dat je meer dan 4 weken nodig hebt om eroverheen te komen.
Het verbaasd me een beetje dat je dat nog nooit heb meegemaakt als je al 24 bent.
quote:De relatie nieuw leven in blazen is uitgesloten omdat het geen toekomstperspectief heeft..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef Morton_Koopa het volgende:
Balen man. Ik zou toch eens gaan praten met je vriendin en/of ex van je. Aangezien je ex hetzelfde heeft kan het zijn dat jullie gewoon weer naar elkaar verlangen en dus is het misschien handig om dat onder ogen te zien.
Verder, als je er toch niet zo veel mee zit aangezien het na 4 weken weg is en je er naar uit kijkt om leuke dingen te doen, zou ik de gedachten gewoon weg zetten door bezig te zijn met andere dingen.
Sterke gevoelens blijven lang hangen, het duurde voor mij minstens een jaar om over mijn ex heen te komen en zelfs als ik haar weer zag kreeg ik toch weer gevoelens.
quote:Tja lijkt me niet dat het leeftijdsafhankelijk is. En daarnaast ben ik nogal kieskeurig op een aantal punten, zoals je in onze vorige discussie hebt gemerkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Soms, niet vaak in je leven, wordt je gewoon zo hevig verliefd op iemand dat je meer dan 4 weken nodig hebt om eroverheen te komen.
Het verbaasd me een beetje dat je dat nog nooit heb meegemaakt als je al 24 bent.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ts is een beetje een autist. lees zijn vorige topic maar eens door. zijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat hij haar allerlei dingen verbood. ook waren ze al 'vrienden' toen hij 20 was en zij 15
quote:Vrienden heb ik eigenlijk niet, alleen de mensen die ik ken van me werk en de mensen die ik van internet en xbox live ken. Ik ga dus ook nooit uit.![]()
Ik ben 21en sinds een paar maanden werkzaam bij een kantoor in een stad bij ons in de buurt.
De laatste tijd voel ik me nutteloos.![]()
quote:Snap je vergelijking niet? iedereen heeft issues. het merendeel vindt jouw echter triest omdat je je jongere vriendin dingen verbied en het dan raar vindt dat ze je dumpt? verder heb je wat autistische trekjes door alles zo strak proberen te plannen en uit te stippelen?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Observer86 het volgende:
[..]
De relatie nieuw leven in blazen is uitgesloten omdat het geen toekomstperspectief heeft..
[..]
Tja lijkt me niet dat het leeftijdsafhankelijk is. En daarnaast ben ik nogal kieskeurig op een aantal punten, zoals je in onze vorige discussie hebt gemerkt.
[..]
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef Observer86 het volgende:
Goeiedag,
Ik heb 7 maanden geleden geld geleend onder zeer slechte voorwaarden (18% rente op jaarbasis). De reden voor de lening zal ik hier niet specifiek omschrijven. Mijn leven was al een geregelde puinhoop en tot mijn verdriet kreeg een familielid met grote financiele tegenslagen te maken. Als gevolg daarvan verloor ik min of meer controle over alles, na diegene geholpen te hebben.
Ik heb in totaal 4 duizend euro in mijn handen gekregen. Ik heb 993 euro moeten betalen voor een 'Zeker Lenen Certificaat'. De bijna 1000 euro bestond uit 750 euro voor de AO premie, en 250 euro voor de WW premie. Hier snap ik dus niks van.
Ik heb ook een uitvaartsverzekering moeten afsluiten, waar ik maandelijks 40 euro aan kwijt ben. De ingangsdatum was op 1 maart 2009 en tot mijn schrik is de premieduur op de polisblad 30 jaar.
Nu, 7 maanden later begin ik alles min of meer onder controle te krijgen. Mijn vragen aan jullie zijn:
Die 1000 euro (voor The Warranty Group), krijg ik die terug als ik mijn krediet heb afgelost?
Is het verplicht de uitvaartverzekering door te laten lopen? Of kan ik die nu ook wel opzeggen? Ik heb namelijk de algemene voorwaarden gelezen en er stond dat het enige dat ik hoef te doen is de polisblad terug te sturen?
Met vriendelijke groet,
N.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef henkzijlstra het volgende:
Beste mensen,
Ik ben nog nooit met een meid naar bed geweest. Nu zit ik er over te denken om er voor te betalen. Hoe staan jullie hier tegenover? Graag serieuse meningen en misschien ook tips/adviezen.
Thx!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef henkzijlstra het volgende:
leef gewoon en maak plezier met je volgende vriendin. voor je het weet loop je onder een auto en ben je weg
![]()
quote:De laatste tijd voel ik me nutteloos. Ik kom zo niet echt verder in me leven.
quote:dat dus....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Algemene wijsheid: hou nooit contact met je ex, tenzij je samen een kind hebt.
quote:wat is je punt nu de hele tijd?
quote:Ik vond het eerst onnodig om tik-energie aan jou te verspillen. Maar overduidelijk hebben je papa en mama het niet alleen nagelaten om enigszins juiste spelling aan te leren, maar je omgangsvormen met anderen zijn ook al niet jouw sterkste punt. Jouw houding zal op jouw MBO school natuurlijk wel de norm zijn geweest, dat geldt vast en zeker voor de laag opgeleide takenpakket (of baan zoals jij dat vast noemtOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
wat is je punt nu de hele tijd?
het is simpel; je probeert krampachtig je vriendin jouw regels op te leggen omdat je zelf jaloers en onzeker bent. natuurlijk pikt ze dit niet en is ze weg. nu zit je op de blaren en ga je huilen als een kleine meid...
wordt volwassen en get over it
quote:Wow, heftige reactie. Had niet gedacht dat jij zo snel boos zou worden door wat iemand anders op de internet heeft gezegd. Misschien kan je nu snappen waarom ik ook hevig reageerde in die andere discussie.Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst onnodig om tik-energie aan jou te verspillen. Maar overduidelijk hebben je papa en mama het niet alleen nagelaten om enigszins juiste spelling aan te leren, maar je omgangsvormen met anderen zijn ook al niet jouw sterkste punt. Jouw houding zal op jouw MBO school natuurlijk wel de norm zijn geweest, dat geldt vast en zeker voor de laag opgeleide takenpakket (of baan zoals jij dat vast noemt) waarmee je je dagelijks voor je boterhammetje moet bezighouden. Helaas voor jou is het niet eens 'irritatie' wat mij weerhoudt om erop verder in te gaan maar de kennis dat jij dit werkelijk als menselijke interactie ziet. En wetende dat mensen als jij net zo makkelijk te manipuleren zijn als de honden van pavlov wil ik mezelf niet verantwoordelijk voelen als jij over een tijdje tot het werkelijke besef komt dat dit leven toch niks voor jou is, met alle gevolgen van dien.
![]()
Mocht jij na deze reactie meer respons verwachten op het gebrekkig, en bijna om aandacht schreeuwend, 'getyp' dat je hier regelmatig post. Moet ik jou uitermate teleurstellen. Het sociale contact waar jij om smacht houdt hierbij, hiermee op.![]()
quote:Haha ik ben niet boos.Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wow, heftige reactie. Had niet gedacht dat jij zo snel boos zou worden door wat iemand anders op de internet heeft gezegd. Misschien kan je nu snappen waarom ik ook hevig reageerde in die andere discussie.![]()
quote:Ja dat idee was ook al bij mij opgekomen. Het is immers niet uitgegaan omdat we elkaar niet meer konden luchten of elkaar hebben bedrogen, zoals het bij de meeste koppels gaat. Het feit dat je elkaar ook niet meer hebt gezien maar gebonden bent aan telefoongesprekken of tekstberichten maakt het alleen maar gecompliceerder.Maar hij heeft wel een beetje gelijk, jou gedrag tegenover jouw vriendin was niet gezond. Dat is ook 1 van de redenen waarom je zo vaak aan haar blijft denken.
Je relatie is niet op een "gezonde" manier uitgegaan. Het is niet uitgegaan omdat jullie beide geen gevoelens meer voor elkaar hebben of omdat ze iets onvergeefbaars heeft gedaan. Je relatie is uit voor wat eigenlijk een domme reden is.
Daardoor zal je minder snel vreden kunnen vinden met dit dan dat je normaal kon doen.
quote:Reken maar op een jaar of twee.Op maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Haha ik ben niet boos.Slechts geïrriteerd, door het type mens dat zijn plaats vergeet in de mooie sociale hiërarchie waaruit onze maatschappij bestaat. Ik word nooit boos om de een of andere reden btw.
[..]
Ja dat idee was ook al bij mij opgekomen. Het is immers niet uitgegaan omdat we elkaar niet meer konden luchten of elkaar hebben bedrogen, zoals het bij de meeste koppels gaat. Het feit dat je elkaar ook niet meer hebt gezien maar gebonden bent aan telefoongesprekken of tekstberichten maakt het alleen maar gecompliceerder.
Maar goed, het doel van dit topic was erachter komen met welke periodes men normaal gesproken te maken heeft. En hoewel het voor ieder persoon anders is, is een termijn van een jaar niet vreemd zoals blijkt.
quote:lol. als jij aangesproken wordt op je gedrag begin je kinderachtig posts te zoeken van jaren geleden om te laten zien dat de ander 'triester' is? discusieren is niet je sterkste punt, vandaar dat je ook vrijgezel bent. alles stom vinden dat niet in jouw straatje past heet zelfs autisme...Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst onnodig om tik-energie aan jou te verspillen. Maar overduidelijk hebben je papa en mama het niet alleen nagelaten om enigszins juiste spelling aan te leren, maar je omgangsvormen met anderen zijn ook al niet jouw sterkste punt. Jouw houding zal op jouw MBO school natuurlijk wel de norm zijn geweest, dat geldt vast en zeker voor de laag opgeleide takenpakket (of baan zoals jij dat vast noemt) waarmee je je dagelijks voor je boterhammetje moet bezighouden. Helaas voor jou is het niet eens 'irritatie' wat mij weerhoudt om erop verder in te gaan maar de kennis dat jij dit werkelijk als menselijke interactie ziet. En wetende dat mensen als jij net zo makkelijk te manipuleren zijn als de honden van pavlov wil ik mezelf niet verantwoordelijk voelen als jij over een tijdje tot het werkelijke besef komt dat dit leven toch niks voor jou is, met alle gevolgen van dien.
![]()
Mocht jij na deze reactie meer respons verwachten op het gebrekkig, en bijna om aandacht schreeuwend, 'getyp' dat je hier regelmatig post. Moet ik jou uitermate teleurstellen. Het sociale contact waar jij om smacht houdt hierbij, hiermee op.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |