quote:Twee weken vrij de gekste.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben nog een hele week voor ons!
quote:HBOOp vrijdag 22 oktober 2010 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee weken? Zit je nog op de basisschool?
quote:
quote:Nog neit dat ik weet, wat ik wel ga proberen is Mac osx op mijn pc te laten draaien. Maar daar wil ik niet mijn hele vakantie aan verspillen
quote:En op zaterdag natuurlijk jarig zijn he!!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Nog neit dat ik weet, wat ik wel ga proberen is Mac osx op mijn pc te laten draaien. Maar daar wil ik niet mijn hele vakantie aan verspillen![]()
En fokken natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En op zaterdag natuurlijk jarig zijn he!!
quote:Hoe oud wordt ie dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En op zaterdag natuurlijk jarig zijn he!!
quote:16!!
quote:
quote:Leren en lerenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, okay.Wat ga je nog allemaal doen/heb je al gedaan?
quote:Ik ga niet op vakantie en houd dus de economie draaiende terwijl jij van de belastingcenten profiteertOp vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef ElmoFan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb vakantie! Praat hier gezellig met andere fokkers over wat je gaat doen of van plan bent.
V![]()
A![]()
K![]()
A![]()
N![]()
T![]()
I![]()
E![]()
@ een mod, mag deze een permitted slowchat seal?![]()
quote:Dommie!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:48 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie en houd dus de economie draaiende terwijl jij van de belastingcenten profiteert
quote:Zelfs geen ThaTim en Honkeytonk?
quote:In de vakantie wordt Elmofan 16!
quote:het klopt nog steeds niet....Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan, wat ga jij dan doen in de vakantie? Ik ga lekker niks doen!
En jij geloofde mij niet op MSN... Weet je nog? Een paar weken geleden? Nu weet het hele forum het....
quote:Geen kaasstengels?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het klopt nog steeds niet....
Zoals je hierboven kan lezen heb ik nog geen idee wat ik ga doen, vanavond top gear met cola en patatje joppie saus eens proberen
quote:Veel plezier dan! (Top GearOp vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het klopt nog steeds niet....
Zoals je hierboven kan lezen heb ik nog geen idee wat ik ga doen, vanavond top gear met cola en patatje joppie saus eens proberen
quote:hoe krijg je het voor elkaar om precies op hetzelfde moment als mij te poste terwijl er hier al anderhalf uur niet gepost wasOp vrijdag 22 oktober 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier dan! (Top Gear![]()
)
Wat klopt er dan nog niet?De Chipssmaak patatje joppie smaakt erg goed
quote:Ik stalk je.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om precies op hetzelfde moment als mij te poste terwijl er hier al anderhalf uur niet gepost was
quote:geen, als echte fokker blijf je gewoon achter je pcOp vrijdag 22 oktober 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
Maar even serieus, Elmofan. Welke FoK!kers nodig je uit voor je verjaardag?
quote:Echt? Dat valt me tegen.... Nodig mij uit!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen, als echte fokker blijf je gewoon achter je pc
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen, als echte fokker blijf je gewoon achter je pc
quote:kaasstengelsOp vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Dat valt me tegen.... Nodig mij uit!
Maar wat klopt er nou niet dan?![]()
![]()
quote:Ik om 11 uurOp vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef Dhaha het volgende:
Ik had vanmorgen om 10 voor half 10 al vakantie![]()
![]()
quote:Hihi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |