quote:Sorry was geen ninja met editen
quote:volgens de link gewoon op stock, heb je CS van DX al eens gemailed wat er precies aan de hand is ?
quote:DXOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef T_Fuff het volgende:
Precies een maand geleden een dual charger station besteld voor ps3: deze
Staat nog steeds "Waiting for Supplier"
Langzame chinese kinderen zeg.
quote:Goede vergelijkingOp dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
DX
DX was het lichaam van chinese webshops, nu is het gewoon een aambei die je niet wil.
quote:Waar haal jij je zooi nu danOp dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
DX
DX was het lichaam van chinese webshops, nu is het gewoon een aambei die je niet wil.
quote:Ja. Ik heb vandaag maar een RMA request gedaan voor een resend, want voor die 1 cent wil ik wel kwaliteitOp dinsdag 26 oktober 2010 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht ook nog. Dat was toch op focalprice?
quote:Dat zou ik inderdaad kunnen proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
volgens de link gewoon op stock, heb je CS van DX al eens gemailed wat er precies aan de hand is ?
quote:Eerst druk je op de startknop van de camera.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerst druk je op de startknop van de camera.
Daarna ga jij geheel je borsten ontbloten om vervolgens de laser op je tepelhof te mikken via een spiegel met als resultaat gloeiende tieten.
Zoiets
quote:...en dan blijkt dat ik stiekem toch een vent van 40 wasOp dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eerst druk je op de startknop van de camera.
Daarna ga jij geheel je borsten ontbloten om vervolgens de laser op je tepelhof te mikken via een spiegel met als resultaat gloeiende tieten.
Zoiets
quote:yum yumOp dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
...en dan blijkt dat ik stiekem toch een vent van 40 was
quote:Gloeiende tieten zijn gloeiende tieten, ik klaag niet zo snelOp dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
...en dan blijkt dat ik stiekem toch een vent van 40 was
quote:In dat geval zoek ik wel een paar mooie tieten opOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gloeiende tieten zijn gloeiende tieten, ik klaag niet zo snel
quote:Speciaal voor jou dan:Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gloeiende tieten zijn gloeiende tieten, ik klaag niet zo snel
SPOILER: pas op!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Nee joh gekkie, staat in m'n foto collectieOp woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef monkeybrain het volgende:
Het mooiste is nog dat SEMMM dat gaat googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |