quote:Dit zien als een wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Dat doe ik ook niet en daarom moet het ook lekker stoppen. Spreek hem vrij. Vrijwel alle partijen willen dat.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dit zien als een serieuze rechtszaak met kansen
quote:Ze kijken puur en alleen juridisch en dat weet Wilders best.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Ik vraag me af of zo'n wrakingskamer enkel naar de juridische omstandigheden kijkt, of dat er ook politieke overwegingen spelen. En dan heb ik het niet over partijbelangen, maar bijvoorbeeld over de overweging of je iemand als Wilders tegemoet moet komen in zijn klaagzang over de rechtbank, en of je die klaagzang extra geloofwaardigheid wil geven door het verzoek te weigeren.
quote:Doen ze wel, maar er valt nu niks uit te zenden. Het is geschorst, er komen nieuwe rechters. Iedereen gaat weekend vieren.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zendt Journaal24 niet uit?
quote:Uh, hij heeft zichzelf niet aangeklaagd.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
Op deze manier gebruikt Wilders de rechtspraak als politiek machtsmiddel
quote:Links Nederland is een klap uitgedeeld, wij pikken hier geen maffiapraktijken meer sins Fortuyn !! #wildersproces
quote:Waar hebben ze het in hemelsnaam over?Er is een atoombom aan het ontploffen in de Linkse Kerk. #Wildersproces #PVV
quote:En dat gedoogd......Op vrijdag 22 oktober 2010 16:15 schreef Toad het volgende:
Wat een bizarre reacties op twitter:
[..]
[..]
Waar hebben ze het in hemelsnaam over?
quote:Dat maakt ook niks uit. Hij maakt er nu wel zijn spelletje van. Het loopt al enige tijd.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, hij heeft zichzelf niet aangeklaagd.
quote:En Sinterklaas, en Kerst en Nieuwjaar. Wie weet wordt het een heel gezellige carnaval komend jaar. Want rond die tijd verwacht ik de uitspraak wel. Begin maart, dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar er valt nu niks uit te zenden. Het is geschorst, er komen nieuwe rechters. Iedereen gaat weekend vieren.
quote:Ja. De verwijten worden steeds verbazender.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, hij heeft zichzelf niet aangeklaagd.
quote:Het sneue is dat ze het zelf nog geloven ookOp vrijdag 22 oktober 2010 16:15 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
quote:Rechts is ervan overtuigd dat ze een oorlog aan het voeren zijn met links. Één zal uiteindelijk de winnaar zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:15 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |