quote:NLW?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:56 schreef Wijze_appel het volgende:
We zitten er klaar voor hier op kantoor. Die ene die niets van Wilders moet hebben, is met betaald verlof naar huis gestuurd voor de rest van de dag.
![]()
quote:Keurige meneer ; heeft zich kennelijk vergist ; moet hem dat zijn baan kosten ? Ja.
quote:Moszko en stamelen, that will be the day.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Vandaar dat Moszkowicz ook zo stond te stamelen, hij weet zelf ook wel dat het nergens op slaat.
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat toch om het feit dat Schalken onderdeel is van het Gerechtshof Amsterdam en Jansen heeft geprobeerd te intimideren en/of overhalen tegen Wilders te getuigen? Of niet op te treden als getuige-deskundige, dat kan ook nog.
quote:Er loopt een klacht dat hij heeft geprobeerd een getuige in dit proces te beïnvloeden.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat heeft die Schalken eigenlijk te maken met dit proces?
quote:Zo is het. En juist daarom is het noodzakelijk om deze figuur te horenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:57 schreef Nielsch het volgende:
Dat die gek van een Hans Jansen iets zegt, betekent nog niet dat het ook waar is...
quote:Het gaat over de ontvankelijkheid van het OM.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het hof dat daartoe opdracht heeft gegeven? Waarom wil Wilders deze rechters dan wraken? Zij hebben immers niets te maken met de uitspraken van Schalken.
Ik zal het antwoord vast geven: beeldvorming.
quote:Ik schreef het al; Wel met het toelaten c.q. afwijzen van de getuige (Jansen) en het opschorten van het besluit hem wel of niet te horen tot het vonnis. Dat is de aanleiding tot de wraking!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het hof dat daartoe opdracht heeft gegeven? Waarom wil Wilders deze rechters dan wraken? Zij hebben immers niets te maken met de uitspraken van Schalken.
Ik zal het antwoord vast geven: beeldvorming.
quote:Je hebt gelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schreef het al; Wel met het toelaten c.q. afwijzen van de getuige (Jansen) en het opschorten van het besluit hem wel of niet te horen tot het vonnis. Dat is de aanleiding tot de wraking!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |