quote:Ze lijken mij te veel op die lelijke plastic tuinstoelenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn briljant ontworpen, omdat ze uit 1 plaat aluminium gevouwen zijn
quote:Elke keer als ik er iets van zie vraag ik me ook af of het uberhaupt goed zit, langer dan 2 minuten.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
overigens wel handig er bij te vermelden dat het rietveld niet om het mooi ging, maar hij was toen (1942) aan het experimenteren met stoelen uit 1 plaat materiaal te halen
quote:neeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als ik er iets van zie vraag ik me ook af of het uberhaupt goed zit, langer dan 2 minuten.
[ afbeelding ]
quote:het is eerder andersomOp vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lijken mij te veel op die lelijke plastic tuinstoelen
quote:whehehe, dat gaat ze niet halen joh, het is jammer, maar soitOp vrijdag 22 oktober 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laat is die lezing dan? Misschien kan Tombo je oppikken vanaf Leiden CS (als ze dit keer wel de goede kant weet te vinden)
quote:eames stoelen zitten altijd lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik heb dees:
[ afbeelding ]
In het antraciet.
Die zit trouwens wel heel lekker!
quote:Je mag m serieus zo ophalenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eames stoelen zitten altijd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |