quote:Ze lijken mij te veel op die lelijke plastic tuinstoelenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn briljant ontworpen, omdat ze uit 1 plaat aluminium gevouwen zijn
quote:Elke keer als ik er iets van zie vraag ik me ook af of het uberhaupt goed zit, langer dan 2 minuten.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
overigens wel handig er bij te vermelden dat het rietveld niet om het mooi ging, maar hij was toen (1942) aan het experimenteren met stoelen uit 1 plaat materiaal te halen
quote:neeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als ik er iets van zie vraag ik me ook af of het uberhaupt goed zit, langer dan 2 minuten.
[ afbeelding ]
quote:het is eerder andersomOp vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lijken mij te veel op die lelijke plastic tuinstoelen
quote:whehehe, dat gaat ze niet halen joh, het is jammer, maar soitOp vrijdag 22 oktober 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laat is die lezing dan? Misschien kan Tombo je oppikken vanaf Leiden CS (als ze dit keer wel de goede kant weet te vinden)
quote:eames stoelen zitten altijd lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik heb dees:
[ afbeelding ]
In het antraciet.
Die zit trouwens wel heel lekker!
quote:Je mag m serieus zo ophalenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eames stoelen zitten altijd lekker
quote:Ja die zou je niet mogen als ik m mocht hebben.
quote:check, ik zag em gister toevalligOp vrijdag 22 oktober 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Heb je trouwens die Genius of Design wedstrijd al gezien?
quote:Kom dan maar deze kant opOp vrijdag 22 oktober 2010 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
nu even bedenken waar ik nu mijn dag mee ga vullen
quote:Met Het Meisje???????Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
raad eens met wie ik ga poolen vnaaf trouwens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Het Meisje???????
Oeh oeh oeh.
Meteen dr op he!
quote:En ff smssen hoe ver je gescoord hebt ja
quote:Nee joh, meteen het bed in, ze draaien al zo lang om elkaar heen
quote:Zoenen is overrated, gewoon hup, rammenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Welnee. Gewoon hooguit zoenen
Zwab, laat ons maar lullen, we zijn allemaal stiekem jaloers omdat dat altijd het spannendst is, dat 'vlak voordat je gaat zoenen' gedeelte
quote:En waarom ben ik dan jaloers?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Welnee. Gewoon hooguit zoenen
Zwab, laat ons maar lullen, we zijn allemaal stiekem jaloers omdat dat altijd het spannendst is, dat 'vlak voordat je gaat zoenen' gedeelte
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoenen is overrated, gewoon hup, rammen
quote:'Wij allemaal'.
quote:Vast, maar toch kan er niets op tegen die tien seconden vlakkk voordat je met een nieuw iemand zoent.Ik vind trouwens ook als je al een tijdje dezelfde zoent het nog leuk en spannend om elkaar weer te zien hoor![]()
quote:Ik plaag maar, tuurlijk ben ik stiekem jaloersOp vrijdag 22 oktober 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wij allemaal'.
Niet te serieus nemen aub, het is vrijdag
quote:TrueVast, maar toch kan er niets op tegen die tien seconden vlakkk voordat je met een nieuw iemand zoent.
Waar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |