* Raissa lift even mee op deze vraagquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Stansfield het volgende:
Heeft iemand hier misschien ervaringen met een goede dj voor op je bruiloft in het midden van het land?
Prima hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 11:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
* Raissa lift even mee op deze vraag
wij hebben geen DJ..quote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Stansfield het volgende:
Wij gaan nu beginnen met het vastleggen van de DJ en de trouwkaarten. Die ontwerpt mijn broertje dus dat scheelt weer.
Heeft iemand hier misschien ervaringen met een goede dj voor op je bruiloft in het midden van het land?
ik ga volgende week woensdag!!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar moeten we ook nog iets op verzinnen inderdaad.
[..]
Ik heb geen idee. We hebben via een website een hele reeks offertes aangevraagd om eens te vergelijken, maar nog niets van gehoord. Misschien was het wel stuk.
Gisteren wezen kijken voor bruidsjurken. Een heleboel mooie dingen gezien!Maar kiezen is moeilijk.
Rekent 'ie reiskosten? Zo nee, dan is het midden-nederland genoeg voor mijquote:Op donderdag 4 november 2010 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben geen DJ..
maar weet er wel een en dat is ook omgeving Den Haag.. is dat midden nederland genoeg??
Ja. Ik ga er niet een laten maken, maar kies "uit het rek". Het op maat maken duurt een paar weken, maar dat betekent dat ik nog tijd zat heb.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga volgende week woensdag!!![]()
ga je het wel redden qua levertijd dan??
Onze DJ komt van http://www.partyprofs.nl/ vandaan. Wij hadden 'DJ Ferdinand', komt zelf uit Katwijk geloof ik, maar hij kwam helemaal met zijn apparatuur naar ons in Groenlo (Achterhoek). Super avond gehad, hij heeft goed gedraaid en weet goed te kijken naar wat de mensen op de dansvloer en in de rest van de zaal leuk vindenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Stansfield het volgende:
Wij gaan nu beginnen met het vastleggen van de DJ en de trouwkaarten. Die ontwerpt mijn broertje dus dat scheelt weer.
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Onze dag staat nog niet vast
Het wordt 3 of 5 augustus 2011 waarschijnlijk, maar tegen de tijd dat het vaststaat zet ik het wel in het lijstje.
Nou ja, we hebben nog geen locatie gekozen en daar hangt de datum een beetje vanaf. Dus of ze plek hebben op die dag en of er verschil zit in prijs voor een woensdag of een vrijdag.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Vanwaar nog de twijfel?
Daar hebben wij ook even zitten kijken maar die demo's zijn alleen op maandag en dan kunnen we echt niet... En ik wil niet iemand neer zetten zonder dat ik weet hoe hij een beetje draait... Heb je toevallig een filmpje ofzo van jullie feest?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Onze DJ komt van http://www.partyprofs.nl/ vandaan. Wij hadden 'DJ Ferdinand', komt zelf uit Katwijk geloof ik, maar hij kwam helemaal met zijn apparatuur naar ons in Groenlo (Achterhoek). Super avond gehad, hij heeft goed gedraaid en weet goed te kijken naar wat de mensen op de dansvloer en in de rest van de zaal leuk vinden
Heb beloofd aan 'm dat ik 'm aan zou bevelen, dus bij dezeze hebben overigens nog meer DJ's
Echt wel! Daar hopen we ook op. Dit is zo'n beetje onze top 3 en het zou zo leuk zijn als we met een van die een klik hebben. M'n vriend heeft de fotocamera nog nèt niet aan z'n riem bevestigd. Hahahaha!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Spannend!!
en zoo leuk.. hopelijk wordt je " verliefd" op de lokatie.. en zie je alles al helemaal gebeuren daar..
ohh.. en neem een fototoestel mee.. dan kan je achteraf nog een beetje vergelijken!
Hehehequote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh, geen filmpjesze staan niet eens op de foto geloof ik
maar wij waren zeer tevreden, maar we zijn wellicht ook niet zo moeilijk
en hoe waren de andere lokaties??quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Leigh het volgende:
Net locatie in Uitgeest bekeken. Ziet er mooi en ruim uit. Modern, veel licht, gezellig.
Straks naar Assendelft
Oh, en onze datum van voorkeur was nog vrij
...daarom wonen wij ook niet in de VSquote:Op woensdag 10 november 2010 07:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou toch echt schijt hebben aan die regel
't Gaat allemaal om ego, dus. Om pochen: 'Kijk hoeveel we verdienen!'.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...daarom wonen wij ook niet in de VSHet zijn overigens regels die vooral in stand gehouden worden door menen die vrij precies willen laten zien hoeveel ze verdienen. Wij zouden het niet kunnen betalen, 2 x ons maandinkomen
Dat heb je goed gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
onze ringen kostten 120 euro.. samen
1277 euro.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef SingleCoil het volgende:
$1750...dat is ongeveer 150 euro toch? Dat klinkt al heel wat beschaafder
Oh die regel mogen ze hier ook wel invoerenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Shivo het volgende:
Haha voor de goede orde: de ring is echt geen twee maandsalarissen hoor. Goedkoop is hij ook niet ($1750), maar waar het mij om gaat is dat mijn vriendin een mooie ring heeft, voor de rest van haar leven. Voor haar hoort het erbij.
Overigens is een andere "regel" dat de ouders van de bruid het grootste gedeelte van de bruiloft betalen, dus je geeft wat en je neemt wat
Dat was een grapje, met betrekking tot de afnemende invloed van de dollar op de internationale valutamarktquote:
Een goede PI wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat was een grapje, met betrekking tot de afnemende invloed van de dollar op de internationale valutamarkt
Zo rond de 3.14?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een goede PI wil wel eens helpen.
Knappert!quote:
Ik hoop dat je een leuke jurk vindt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Knappert!
Wij gaan morgen voor ringen, locatie en jurk kijken. Ik hoop dat de locatie leuk is, dat is op dit moment denk ik het belangrijkste.
Foto'squote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
Gister jurken wezen kijken..
maar ik geloof dat ik er nog heeeeeel erg aan moet wennen dat ik in "zo'n jurk" ga lopen..
eerst heel statisch met het enorme gewaad door die zaak gelopen..
het voelt toch wel heeel gek..
de bruiloft komt ineens wel heel dicht bij![]()
ben blij dat het geen enorm dure jurk is ( naja toch 1000 eur.. maar dat valt mee geloof ik ;-) )
want ik vind het wel een beetje eng allemaal..
overigens is het wel DE jurk.. denk ik..![]()
arrghh twijfels!
en dan niet over de jurk zelf.. maar meer over trouwen.. in zo'n jurk..
de realiteit is ineens toch wel een beetje spannend!
heheh.. geen foto's.. ik paste maatje 38 en ik moet zelf in maatje 48quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Foto's
Dat het gek is om in een jurk te lopen herken ik trouwens welIk durfde bijna niet te bewegen
Maar ik vond het wel erg tof zo'n jurk
Bij mij vallen trouwjurken ook erg klein. Nu ben ik wel wat gegroeid de afgelopen tijd, maar toch ook weer niet zoveel.. Zal wel zo horen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. geen foto's.. ik paste maatje 38 en ik moet zelf in maatje 48
ben ik raar als ik de maten gewoon niet snap?? "normaal gesproken" heb ik maat 44.. nu ineens 48 ?!?!?
Bij mij was het juist andersom, ik heb maat 34 en moest jurken maat 44 passenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben ik raar als ik de maten gewoon niet snap?? "normaal gesproken" heb ik maat 44.. nu ineens 48 ?!?!?
anyway.. foto's misschien als ik in de juiste maat poseer
*gaat zo maar eens de jurk bestellen*![]()
![]()
Ons grootste probleem was dat mijn man geen enkele standaardring mooi vond. We hebben ze uiteindelijk laten ontwerpen. Mijn trouwring is niet geworden wat ik van tevoren in gedachten had (dat was veel moderner), maar ik vind 'm wel heel mooi. Vooral omdat hij m'n hele leven 'draagbaar' is en blijft (qua stijl).quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben wel gouden ringen, Staal hebben we ook naar gekeken, maar als je 40 jaar verder bent zijn die niet te verkleinen of vergroten! Onze ringen waren 900 euro. De duursten natuurlijk, (Nou nee, het eerste beste paar dat mn vriend aanwees waren 1900) maar we hebben nog verder gekeken bij meerdere winkels, maar nergens zulke mooie als die we nu hebben uitgezocht
![]()
Meerdere kleuren goud met een briljant er in. En daar kunnen we meer bij laten zetten als we dat willen (voor elk kind één, of voor elke 5 jaar huwelijk, of verzin het maar!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn jurk was trouwens ook een maat groter dan ik normaal heb.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Alicey het volgende:
Bij mij vallen trouwjurken ook erg klein. Nu ben ik wel wat gegroeid de afgelopen tijd, maar toch ook weer niet zoveel.. Zal wel zo horen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ons grootste probleem was dat mijn man geen enkele standaardring mooi vond. We hebben ze uiteindelijk laten ontwerpen. Mijn trouwring is niet geworden wat ik van tevoren in gedachten had (dat was veel moderner), maar ik vind 'm wel heel mooi. Vooral omdat hij m'n hele leven 'draagbaar' is en blijft (qua stijl).
Ringen zijn palladium witgoud. Ik dacht ook dat staal e.d. moeilijker was aan te passen als je vingers bijv. dikker worden.
Anyway, dit zijn onze ringen:Goh ja, dat zijn zeker aparte ringen. Wij hebben gekozen voor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan geen groter plaatje vinden![]()
Witgoud, geelgoud en rosegoud in de lijntjes
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ook geen algemeen plaatje van de jurk?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
anyway.. foto's misschien als ik in de juiste maat poseer
*gaat zo maar eens de jurk bestellen*![]()
![]()
Mooie jurkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:dus eigenlijk stiekem toch een geheel witte jurk.. terwijl ik er zoo van overtuigd was dat ik dat niet wilde.. je ziet maar.. als je eenmaal die jurk aan hebt..
Whoah! Die ziet er mooi uitquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
toch wel fijn om te horen dat bij jullie de jurken ook iets groter waren![]()
Hij is gemeten op de buste omvang omdat dat de maat was die het meeste bepalend zou zijn..
dit is overigens een plaatje er van :
[ afbeelding ]
alleen de achterkant.. van de voorkant bestaat geen fatsoenlijke foto..
hij kleed iig heeel goed af!!!![]()
dus eigenlijk stiekem toch een geheel witte jurk.. terwijl ik er zoo van overtuigd was dat ik dat niet wilde.. je ziet maar.. als je eenmaal die jurk aan hebt..
Oh, maar dat is ook echt zo. Maten zijn gaan 'schuiven'. Een s van tegenwoordig is niet meer de s van zoveel-jaar geleden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef Chanty het volgende:
Heb soms het idee dat het een tacktiek is om mensen het idee te geven dat ze slanker zijn of zo. Hoewel dat dan weer niet strookt met dat jullie jurken kleiner uitvielen
Algemene conclusie: altijd alles passen
Zelfde merk als ikquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
toch wel fijn om te horen dat bij jullie de jurken ook iets groter waren![]()
Hij is gemeten op de buste omvang omdat dat de maat was die het meeste bepalend zou zijn..
dit is overigens een plaatje er van :
[ afbeelding ]
alleen de achterkant.. van de voorkant bestaat geen fatsoenlijke foto..
hij kleed iig heeel goed af!!!![]()
dus eigenlijk stiekem toch een geheel witte jurk.. terwijl ik er zoo van overtuigd was dat ik dat niet wilde.. je ziet maar.. als je eenmaal die jurk aan hebt..
ik vind het stiekem ook een beetje eng dat met het kopen van de bruidsjurk de bruiloft weer een stapje dichter bij komtquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zelfde merk als ikVond die jurken vaak erg mooi. Deze ook! Snap ook waarom het eng is om daari nte lopen met zo'n lange sleep.
Chanty.. waar heb jij die jurk van jou opgeduikeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zelfde merk als ikVond die jurken vaak erg mooi. Deze ook! Snap ook waarom het eng is om daari nte lopen met zo'n lange sleep.
Oh wat snel al, leukquote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whoah! Die ziet er mooi uit![]()
Mijn jurk is ook maat 48 terwijl ik normaal 44/46 heb. Helaas heb ik geen foto online kunnen vinden. En mijn eigen foto's zijn lelijk. Nog 6 nachtjes, dan heb ik hem echt de hele dag aan!
wij hadden geen afspraak gemaakt.. maar je kan altijd even bellen met de juwelier waar je heen wilt om te informeren..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef Chanty het volgende:
Moet je eigenlijk als je voor trouwringen gaat kijken een afspraak maken bij een juwelier of kun je gewoon zo binnenlopen ergens? Kan me voorstellen dat er op koopavonden of een zaterdag niet echt tijd is om rustig te kijken als je zomaar komt binnenvallen.
Ik gooi ze er nog maar 'ns inquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hadden geen afspraak gemaakt.. maar je kan altijd even bellen met de juwelier waar je heen wilt om te informeren..
ik heb overigens besloten om TOCH verder te kijken naar een jurk.. ik twijfelde teveel.. en dan is het em toch net niet.. Iemand bruidszaken aanraders omgeving den haag?? ( incl R.dam, Leiden)
We hebben nog geen specifieke zaak in gedachten. Gewoon eerst orienteren wat er allemaal is qua juweliers, materialen, kleuren, prijzen, etc. Dus willen juist meerdere zaken binnenlopen maar er moet natuurlijk wel iemand zijn die ons even fatsoenlijk te woord kan staan. Dus geen etalage kijken, dat hebben we al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hadden geen afspraak gemaakt.. maar je kan altijd even bellen met de juwelier waar je heen wilt om te informeren..
ik heb overigens besloten om TOCH verder te kijken naar een jurk.. ik twijfelde teveel.. en dan is het em toch net niet.. Iemand bruidszaken aanraders omgeving den haag?? ( incl R.dam, Leiden)
dat zou toch wel moeten lukken lijkt me!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
We hebben nog geen specifieke zaak in gedachten. Gewoon eerst orienteren wat er allemaal is qua juweliers, materialen, kleuren, prijzen, etc. Dus willen juist meerdere zaken binnenlopen maar er moet natuurlijk wel iemand zijn die ons even fatsoenlijk te woord kan staan. Dus geen etalage kijken, dat hebben we al genoeg gedaan
Wij zijn op een donderdagavond en op zaterdag (mijn vriend werkt doordeweeks) gewoon binnengewandeld. We zijn in totaal bij 4 winkels geweest en bij alle vier keurig geholpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
We hebben nog geen specifieke zaak in gedachten. Gewoon eerst orienteren wat er allemaal is qua juweliers, materialen, kleuren, prijzen, etc. Dus willen juist meerdere zaken binnenlopen maar er moet natuurlijk wel iemand zijn die ons even fatsoenlijk te woord kan staan. Dus geen etalage kijken, dat hebben we al genoeg gedaan
Klinkt goed, wij zijn inderdaad ook afhankelijk van die dagen ivm werk. Zou in principe ook niet verwachten dat het storm loopt bij de juwelier, maar hebben eerder gewoon eens bijna een half uur staan wachten alleen om een horloge af te geven waar een nieuw batterijtje in moestquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij zijn op een donderdagavond en op zaterdag (mijn vriend werkt doordeweeks) gewoon binnengewandeld. We zijn in totaal bij 4 winkels geweest en bij alle vier keurig geholpen![]()
We mochten alles passen en aanraken
Oh dat is ook niet tof neequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt goed, wij zijn inderdaad ook afhankelijk van die dagen ivm werk. Zou in principe ook niet verwachten dat het storm loopt bij de juwelier, maar hebben eerder gewoon eens bijna een half uur staan wachten alleen om een horloge af te geven waar een nieuw batterijtje in moest
Wat kost zoiets nou ongeveer, zelf laten maken? Lijkt me dat dat toch aardig prijzig is? (wij hoeven overigens niet perse goud).quote:Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef Alicey het volgende:
Wij zijn vrijdag op jacht gegaan voor ringen en voor een trouwjurk en voor beiden geslaagd.
Omdat we bij juweliers geen ringen hebben gezien die we leuk vinden, hebben we ringen laten maken door de edelsmid. Medio december zijn ze klaar.
Daar hebben wij onze ringen ook gekocht!quote:Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef nelisb het volgende:
Wij hebben goede ervaringen gehad met Atlantis in Dronten.
Eigenlijk alles is wel mogelijk. Witgoud, geel goud etc.
Geel gouden ringen kunnen in het wit en andersom, alles kan gewoon.
Steentjes erbij of eraf, no problem.
Wij hebben beide witgoud en mijn vrouw 3 steentjes. Waren 900¤ totaal kwijt.
Zal straks even een foto plaatsen.
Wij laten vergulde zilveren ringen maken, waarvan een van de ringen een steentje heeft. Dit kost ons ¤ 280,- voor 2 ringen. Zonder vergulden zou het ongeveer ¤ 200,- totaal hebben gekost voor 2 ringen. Niet heel veel duurder dan kant-en-klare zilveren ringen dus.quote:Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Chanty het volgende:
Ik
[..]
Wat kost zoiets nou ongeveer, zelf laten maken? Lijkt me dat dat toch aardig prijzig is? (wij hoeven overigens niet perse goud).
Ik heb mijn jurk gekocht bij Bei Fashion aan de Goudesingel in Rotterdam. Verder heb ik ook nog het Bruidshuis op Zuid bezocht (Pleinweg, net aan het einde van de Maastunnel). Daar hadden ze ook veel mooie jurken, maar minder in mijn smaak.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat valt me dan reuze mee, had verwacht dat ze al een paar honderd euro 'servicekosten' zouden rekenen. En dat kan gewoon bij een juwelier of moet je daar echt speciale ateliers voor opzoeken?quote:Op zondag 14 november 2010 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij laten vergulde zilveren ringen maken, waarvan een van de ringen een steentje heeft. Dit kost ons ¤ 280,- voor 2 ringen. Zonder vergulden zou het ongeveer ¤ 200,- totaal hebben gekost voor 2 ringen. Niet heel veel duurder dan kant-en-klare zilveren ringen dus.
Met vergulden moet je er wel rekening mee houden dat het goud er af slijt. Wij vinden dat juist leuk omdat het dan een doorleefde indruk krijgt. Als je dat niet wilt, dan zul je dus of voor puur zilver of voor puur goud moeten gaan.
Wij zijn op advies van de juwelier naar een goudsmit gegaan, die is idd gespecialiseerd in het maken van sieraden. De arbeidsuren betaal je denk ik niet, alleen het materiaal, en daar zal 'ie wel een opslag op doen. Maar ach,die man zit toch de hele dag te wachten tot er een klant binnenkomt, dus dan kan 'ie in de tussentijd wel even een paar trouwringen maken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat valt me dan reuze mee, had verwacht dat ze al een paar honderd euro 'servicekosten' zouden rekenen. En dat kan gewoon bij een juwelier of moet je daar echt speciale ateliers voor opzoeken?
We zijn rotterdammers he? Bij ons hangende overhemden met opgerolde mouwen in de kastquote:Op maandag 15 november 2010 12:29 schreef Chanty het volgende:
Klinkt goed jullie danTrouwens respect hoe jullie het allemaal zo snel regelen.
daar moet je ook begrip voor hebben, hij heeft het waarschijnlijk erg druk met de voorbereiding op zijn taak als Gezinshoofd.quote:Mijn vriend heeft drie weken nodig om een brief de deur uit te doen en vervolgens heeft de tegenpartij ook weer drie weken nodig om de brief te retouneren![]()
Ik kan het je zeker aanbevelen!quote:Ik denk dat we dan ook maar eens rond moeten kijken naar een goudsmit
Whahahaquote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
We zijn rotterdammers he? Bij ons hangende overhemden met opgerolde mouwen in de kast![]()
[..]
daar moet je ook begrip voor hebben, hij heeft het waarschijnlijk erg druk met de voorbereiding op zijn taak als Gezinshoofd.![]()
[..]
Ik kan het je zeker aanbevelen!
Hotel New York, waar we onze receptie en diner doen:
[ afbeelding ]
Super tnxquote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef Alicey het volgende:
Onze gezinsstructuur is vrij ouderwets Chanty, dus mijn gezinshoofd ook.
Ik heb je een PM gestuurd met de URL van onze goudsmid.
hihihquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |