quote:1 en 3 kan ik inkomen, maar is het dan geen idee om als verrassing een keertje extra op bezoek te gaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.
1. hij wil het niet over de telefoon vertellen...
2. zien we z'n ouders 3 keer per jaar
3. was z'n vader hier afgelopen weekend, maar dat vond ie niet kunnen.. dan was z'n moeder er niet bij..
*zucht*
quote:Zo groot is Nederland nu ook weer nietOp vrijdag 29 oktober 2010 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wij wonen in den haag en omgeving, zij in apeldoorn..
Maar jah.. we gaan binnenkort eens op bezoek![]()
anders duurt het TE lang..
quote:neuh.. maar het is wel ZIJN verantwoordelijkheid..Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland nu ook weer niet
quote:Hmmm...mss moet je nog wennen aan het idee dat het nu JULLIE verantwoordelijkheid isOp vrijdag 29 oktober 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar het is wel ZIJN verantwoordelijkheid..
quote:neuh.. zijn ouders zijn zijn verantwoordelijkheid.. daar zijn we na 2 jaar wel achter.. want als ik dat mijn verantwoordelijkheid maak dan gaat hij zitten nukken en is het ook niet goed..Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hmmm...mss moet je nog wennen aan het idee dat het nu JULLIE verantwoordelijkheid is
quote:Ik vind in ieder geval dat hij het zelf moet vertellen als zoon zijndeOp vrijdag 29 oktober 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar het is wel ZIJN verantwoordelijkheid..
quote:Als enigst kind zijnde....Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval dat hij het zelf moet vertellen als zoon zijndeDat is toch ook gewoon een hele eer om te mogen doen
quote:Vraag het mOp vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als enigst kind zijnde....
maar misschien dat het daarom wat lastiger is?? geen idee
quote:hahah.. ik heb zo'n vent die z'n gevoelens en gedachten voor zich houdt.. heb em al vaak genoeg gevraagd waarom ie nog niks verteld heeft en dan is het antwoord doorgaans : "gewoon"
quote:Mja mijn vriend zei in het begin van onze relatie ook nooit wat ie dacht en voelde (opvoeding gehad dat je daar niet over praat), maar daar hebben we samen goed aan gewerkt en daar is hij nu heel open in gelukkig. Maar waarschijnlijk zit er ook geen diepere gedachte achterOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. ik heb zo'n vent die z'n gevoelens en gedachten voor zich houdt.. heb em al vaak genoeg gevraagd waarom ie nog niks verteld heeft en dan is het antwoord doorgaans : "gewoon"
quote:wij hebben het probleem dat hij een rechte ring wil en ik een ronde ..(enprofil.. duhh..)Op vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
Oh ja..de ringen...*zucht*
Ik vind niks mooi...
quote:Heb je de ringen wel in het echt gezien dan? Ik zou echt niet durven ringen te bestellen zonder ze gezien te hebben. Zo vaak een sierraad in een folder zien staan en dan kijk je in de winkel en ziet het er gewoon lelijk uit. Wij moeten binnenkort ook maar op ringenjachtOp vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
arrgghh!!
wilde ik vanmorgen de ringen online bestellen, accepteren ze mijn credit card niet!
alleen visa en mastercard.. *zucht*
daar moeten we dus nog even een oplossing voor zien te vinden..
quote:Koop bij je geboorte gemeente een geboortebewijs, daar staan de namen op van je ouders. Die heb je toch ook nodig voor je ondertrouw?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
Hi hi. Chanty.. we hebben wat gemeen..
Die van mij moet NOG STEEDS z'n ouders vertellen dat we gaan trouwen..
En dat is sowieso frustrerend.. Maar ook omdat ik het formulier voor de gemeente op wil sturen, en daarbij zijn alle voornamen van z'n ouders nodig.. die hij niet uit z'n hoofd weet..
Maar jah.. hoe vraag je onopvallend de voornamen van je ouders??
ach.. nog 7 maanden ...
quote:wij hadden het net andersom, de grafische weergave van onze ring is echt lelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je de ringen wel in het echt gezien dan? Ik zou echt niet durven ringen te bestellen zonder ze gezien te hebben. Zo vaak een sierraad in een folder zien staan en dan kijk je in de winkel en ziet het er gewoon lelijk uit. Wij moeten binnenkort ook maar op ringenjacht
quote:Dat kan ook, maar het komt er dus op neer dat ik mijn trouwringen zeker niet via internet durf te bestellen zonder ze in het echt te hebben gezien. Heb hier en daar op sites echt wel mooie dingen zien staan, maar ik durf het echt niet aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef progje het volgende:
[..]
wij hadden het net andersom, de grafische weergave van onze ring is echt lelijk
Totaal niet kleur echt. Het is geen foto maar een tekening uit autocad of zoiets...
Ik had ze echt nooit uitgekozen uit de folder
quote:Ben benieuwdOp vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. zal van het weekend een plaatje uploaden.. maar wat mij betreft kan er niet veel mis zijn met zo'n ring..
quote:hmm.. bij moet ie naast de verlovingsring.. die is 3,5 mm breed en 2 mm hoog.. dus de ring die ernaast komt moet ook die afmetingen hebben.. verder wilde ik eigenlijk D-shaped.. maar nu heb ik een heele mooie andere gevonden...Op vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Wij vinden geelgoud bv niet zo mooi (het moet echt heel zacht geel zijn dan) en het valt mij op dat ik ringen dan in het echt zie en die dus nog te sterk vind qua kleur. Ook houden we niet van de dikke en brede ringen en daar verkijk je je toch ook snel op. Ik heb erg kleine handjes dus een ring is al snel te lomp aan mijn vingertje
quote:m'n ouders maar even aanschieten.. die komen zondag terug van vakantie..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:35 schreef Chanty het volgende:
Je hebt iig een duidelijk beeld van wat je wilt
Wij hebben echt nog geen idee, behalve die paar dingen die we zeker niet willen
Maar die ringen bestellen moet toch wel lukken? er is vast wel iemand die wel visa of master hebben
quote:hahaha spannendOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n ouders maar even aanschieten.. die komen zondag terug van vakantie..
en .. ik ben er natuurlijk weer op het laatste nippertje bij, want ik ben over 2 weken in Londen en wil ze daar laten bezorgen.. en de levertijd is.... voila! 2 weken
Ach we gaan wel zien of we het gaan redden, anders neemt vriendinnetje het maar mee als ze een keer naar NL komt..
quote:nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver wegOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
hahaha spannendMaar ze bezorgen niet in Nederland?
quote:Dan heb je al mazzel dat je mensen in the UK kentOp vrijdag 29 oktober 2010 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver weg
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
quote:het is ook een vriendin van ons
quote:Niets mis met meesteressen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
het is ook een vriendin van onsmaar meesteres... brrrr ..
quote:Wij hebben een beetje hetzelfde idee.nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
quote:okOp vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
het is ook een vriendin van onsmaar meesteres... brrrr ..
nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
voor de locatie en het restaurant.. dat ze op de dag zelf alles regelt en dat wij lekker (van elkaar) kunnen genieten.. bv afrekenen met de kapper/visagist/bloemen/bruidsauto/etc, en als gasten vragen hebben over het programma etc..
maar ook in de voorbereiding is het leuk om met haar te kletsen.. EN handig voor de gasten die een stukje oid willen doen.. ( dat mag bij ons wel) OF als ze ideeen willen voor een kado ofzo.. ( ook al willen we enveloppes.. )
quote:Ik ben een controlfreakOp vrijdag 29 oktober 2010 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
het is gewoon fijn dat er iemand is die alles regelt
( en dat IK het niet hoef te zijn..)
quote:wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??
quote:Het liefste wel maar ik weet dat dat niet verstandig is. Dus ik denk dat ik inderdaad een vriend vraag om op de dag zelf te zorgen dat de gasten tijdig aan tafel gaan, besluit wanneer wie gaat speechen, wanneer er stukjes worden gedaan etcOp vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??
(bijvoorbeeld..)
quote:Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
quote:En dat was gewoon een vriend/ vriendin of echt ingehuurd?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk!Ze hebben er superveel tijd in gestoken en alles geweldig geregeld en ik ben vreselijk blij dat ik ze heb ingeschakeld. Dus ja, ik zo het zeker doen!
Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
quote:Jaaa, ik had er wel over nagedacht hoor, maar op het moment dat we het draaiboek maakten, was ie nog mijn vriend
quote:Succes! ik schrok er wel een beetje van..Op zaterdag 30 oktober 2010 11:56 schreef Leigh het volgende:
* Leigh & hubby-to-be hebben zich gestort op het maken van een begroting voor dé dag
quote:onze gemeente heeft gelukkig een heel uitgebreide website.. en daar konden we eea makkelijk vinden.. alhoewel.. nu ik er over nadenk.. weet ik de kosten van ondertrouw ook niet te vinden..Op zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Leigh het volgende:
Hahaha Barretje80! Dat ken ik
Wij vonden online aan begrotingsplaatje en dat was even slikken. Gelukkig was het een heel uitgebreide en willen wij 't toch wat kleiner houden.
We proberen nu de kosten van ondertrouw (en de documenten die we ervoor nodig hebben) te vinden, maar heel duidelijk is de gemeentelijke website er helaas niet over. Ook weer zoiets
Wij gaan dit weekend proberen de kosten, locatie en datum te bepalen.
Succes met het uitzoeken van de muziek! (gaan jullie een band inhuren?)
Wij waren ook heel erg verbaasd dat er nog iets gratis bleek te zijn bij de gemeentequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben voor het ondertrouwen geloof ik 11 euro administratiekosten betaald. De leges daarentegen waren iets hoger...
Nou, we denken aan woensdag 22 juni. Prime timequote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
en en en en en..
welke datum gaat het worden?
( dan kan dat ook weer in de OP)
en.. hoe viel het budget uit?
wat een leuke datum!!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:04 schreef Leigh het volgende:
[..]
Nou, we denken aan woensdag 22 juni. Prime timeMaar weten het nog niet zeker. Willen het af laten hangen van de locatie van onze keuze. Als die toevallig niet op de 22ste vrij is, maar bijv. wel een dag eerder of later dan doen we niet moeilijk.
Budget is nog onzeker. Het is zo moeilijk in te schatten. We hopen dat we een beter beeld hebben als we een locatie hebben. We gaan er drie bezoeken deze week
Ik zal m'n cheffin maar eens gaan bellen. Even uitleggen waarom ik toch zo veel vrij neem deze maand
ons budget begon op 15k.. en gaan nu richting 20 kquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Raissa het volgende:
Ons budget begon op 10k en is inmiddels al gewijzigd naar 25k.. En ik vermoed dat we dan zelfs nog wat euro's tekort komen voor de huwelijksreis
Mijnquote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef Leigh het volgende:
OEF!!
Waar gaat de huwelijksreis naartoe?
(Ik hoop dat wij niet zo hoog uitkomen)
wat is jullie budget voor de huwelijksreis dan??quote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijnregelt dat en de bestemming is een geheim voor mij.... Maar je moet denken aan een 5-sterrenhotel in de richting van: Mexico, Mauritius, Seychellen, Bonaire, Hawaii, Dubai o.i.d.
hahah.. true..quote:Op maandag 1 november 2010 10:22 schreef Raissa het volgende:
De huwelijksreis zal op ongeveer 7/8k komen denk ik.. Een hoop geld maar ik wil gewoon 1 keertje naar zo'n WOW-bestemming...
Woei!! Great Minds Think Alike. Hahaha! Maar die van ons is nog niet zeker, hèquote:Op maandag 1 november 2010 10:17 schreef Barretje80 het volgende:
wat een leuke datum!!!![]()
(dan gaan wij ook trouwen)
Locatie zal waarschijnlijk niet het duurste zijn. Bij een van onze locaties van voorkeur zijn we voor iets van 300 klaar, bij de andere kost alleen de locatie al 1000 euro.quote:mja de locatie is wel een flinke hap uit je budget.. maar andere zaken kan je toch al wel redelijk inschatten??
Ik ken mezelf, tegen die tijd zal ik waarschijnlijk voor een 2e keer naar een WOW-bestemming willenquote:Op maandag 1 november 2010 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. true..
wij doen dat later een keertje , als we er wel het budget voor hebben
(Misschien als we 5 of 12,5 jaar getrouwd zijn )
quote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijnregelt dat en de bestemming is een geheim voor mij.... Maar je moet denken aan een 5-sterrenhotel in de richting van: Mexico, Mauritius, Seychellen, Bonaire, Hawaii, Dubai o.i.d.
25Kquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Raissa het volgende:
Ons budget begon op 10k en is inmiddels al gewijzigd naar 25k.. En ik vermoed dat we dan zelfs nog wat euro's tekort komen voor de huwelijksreis
de vraag is : uit welke provincie kom je.. oftewel.. in welke provincie wil je shoppen..quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Leigh het volgende:
Waar hebben jullie trouwens je trouwjurk gekocht?
Er zijn zoveel winkels dat ik niet weet waar ik als eerste heen moet
hoeveel mensen heb je daar bij dan??quote:
Dat is:quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
25Kdaar koop je gelijk alle trouwauto's en het gemeentehuis voor, zeker?
Honeymoonshop in Rotterdam, totaal niet bij mij in de buurt maar ik had een goed gevoel bij de winkel. En uiteindelijk daar ook de jurk gekochtquote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Leigh het volgende:
Waar hebben jullie trouwens je trouwjurk gekocht?
Er zijn zoveel winkels dat ik niet weet waar ik als eerste heen moet
Hadden er zoveel mensen afgezegd?quote:Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geloof dat onze bruiloft +/- ¤15.000 heeft gekost. Dit waren de grootste kostenposten:
• Huwelijksvoltrekking incl. borrel & taart: +/- 100 man (uitgenodigd: 210 personen): +/- ¤ 1500
• Feest (incl. grill, omnomnom) 's avonds: +/- 150 man (uitgenodigd: 210 personen). +/- ¤ 6500
• Ringen: ¤ 2000
• Kleding voor beiden: +/- 2200
• (Geen huwelijksreis ivm werk, dat scheelt alweer een hoop geld)
Daar heb ik 'm ook gekocht! Ik vond de sfeer en de dames in eerste instantie wat onderkoeld in die strenge zwarte pakjes, maar uiteindelijk ontdooiden ze vlot en bovendien vond ik ze erg professioneel overkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Raissa het volgende:
Honeymoonshop in Rotterdam, totaal niet bij mij in de buurt maar ik had een goed gevoel bij de winkel. En uiteindelijk daar ook de jurk gekocht
Daar hadden we wel op gerekend. Familie van manlief is heel erg groot en woont behoorlijk ver weg. Dus we wisten al dat het merendeel (+/- 35 personen) daarvan niet zou komen, maar we hebben ze toch uitgenodigd. Om te laten weten dat ze welkom waren.quote:
ongeveer 10% is toch normaal ofzo??quote:Op maandag 1 november 2010 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar hadden we wel op gerekend. Familie van manlief is heel erg groot en woont behoorlijk ver weg. Dus we wisten al dat het merendeel (+/- 35 personen) daarvan niet zou komen, maar we hebben ze toch uitgenodigd. Om te laten weten dat ze welkom waren.
Zelfde geldt voor +/- 10 mensen die we kennen via online gamen & die in Engeland/Zweden/Griekenland/etc wonen. We wilden ze wel uitnodigen, maar hadden niet echt op hun komst gerekend.
En verder het normale aantal afzeggingen.
Oh, even ter aanvulling: als ze waren gekomen, waren ze natuurlijk wel heel welkom geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende: We wilden ze wel uitnodigen, maar hadden niet echt op hun komst gerekend.
Zoiets, ja. Dat komt bij ons ook uit voor de 'normale' gasten, zeg maar.quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
ongeveer 10% is toch normaal ofzo??
Voltrekking alleen onze nabije familie + getuigen, is het plan. Afhankelijk van hoe groot de zaal is.quote:[b] Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Barretje80 het
hoeveel mensen heb je daar bij dan??
wij hebben 30 voor ceremonie en 160 ( !!) voor de receptie/feestmiddag
Bovendien wilde deze bridzilla niet in een schuur trouwen maar op een landgoed
De mijne leek ook zo strengquote:Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef Raissa het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook dat het niet helemaal goed zou komen omdat de verkoopster een beetje streng leek maar dat viel reuze mee uiteindelijk. Ik had iemand die er echt kijk op had. Het meisje naast mij had een jong grietje dat haar naar de mond praatte, dat vond ik nou ook niet echt wat eigenlijk..
Ik had een mevrouw met iets pools/russisch/slavisch in haar bloed. Ben haar naam vergetenquote:Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef Jentin het volgende:
De mijne leek ook zo streng! (Ik had Deborah, misschien zegt dat je wat?) Ik vond haar erg vakkundig en uiteindelijk dus ook heel vriendelijk. Maar ik zag inderdaad ook een paar andere meisjes waar ik wat minder vertrouwen in had. De ontvangst was ook een beetje slordig, ze lieten mijn moeder en mij echt tien minuten bij de ingang staan, met jassen aan en alles.
Maar alles kwam goed en ik hou van mijn jurk.
oeehh wat een snoesjes!!quote:Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Raissa het volgende:
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis:
Ik ben helemaal verliefd op deze schoenen
[ afbeelding ]
Maar ik vind de hak van 8,5 cm een beetje eng... Ik ben bang dat ik daar misschien een uurtje op kan lopen... Mocht iemand tijdens haar zoektocht naar een jurk/schoenen iets tegenkomen wat er op lijkt en wat iets minder hoog is dan zou ik graag even een PMetje van je ontvangen!
Ik vind 4 cm eigenlijk ook hoog zatquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeehh wat een snoesjes!!
ik wil iig niet zulke hoge hakken.. 4 cm is hoog genoeg!
als ik m'n jurk gevonden heb ga ik met m'n zusje schoenen uitzoeken.. ze wist nog een super winkeltje in R'dam..
ik zal het adres eens vragen...
Mooi hoor!quote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Barretje80 het volgende:
Deze zou ik nog even posten:
Ring Barretje80:
[ afbeelding ]
Palladium met 50 diamantjes..
Hij wordt in het echt alleen wel "gebrushed" (oftewel, mat en niet glanzend)
Ring Mr Barretje80:
[ afbeelding ]
Palladium en ook gebrushed..
kan je 's avonds in ondertrouw gaan??quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef SingleCoil het volgende:
Wij zijn bezig een ontwerp voor de ringen te maken, we hebben van alles bekeken maar niks moois gevonden. Maar wel een aardige edelsmit
Dus nu worden het zelf-ontworpen ringen. Iets met keltische motieven denk ik.
Oh,..en we zijn vanvond in ondertrouw gegaan
hebben jullie al een ideee voor het programma?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
In Schiedam dus...afspraak om 19:00 gemaakt.
Verder nog niet veel geregeld. Ja, de getuigen en de Burgerzaal van het Stadhuis in Rotterdam. A.gaat woensdag voor een jurk kijken en ik ben bezig met de ringen. Belangrijk lijkt me een zaal voor het feest of receptie, of mss allebei. Het komt vast wel goed
We hebben nog geen heel gedetailleerd idee voor het prorgamma, maar in ieder geval wordt het gemeentehuis en feest, met waarschijnlijk nog een receptie er tussenin. Het is op een zaterdag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie al een ideee voor het programma?
iig dus trouwen op het gemeente huis, daarna receptie en daarna feest??
is het een doordeweekse dag??
( ik ben jullie datum even kwijt..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |