abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:22:17 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88095662
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.
1. hij wil het niet over de telefoon vertellen...
2. zien we z'n ouders 3 keer per jaar
3. was z'n vader hier afgelopen weekend, maar dat vond ie niet kunnen.. dan was z'n moeder er niet bij..

*zucht*
1 en 3 kan ik inkomen, maar is het dan geen idee om als verrassing een keertje extra op bezoek te gaan? :P Flesje champagne mee en gewoon voor de deur gaan staan *) "Hoi we hebben wat te vieren."
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88095831
hmm.. wij wonen in den haag en omgeving, zij in apeldoorn..

Maar jah.. we gaan binnenkort eens op bezoek :P
anders duurt het TE lang..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:33:28 #103
52229 Chanty
pi_88095879
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wij wonen in den haag en omgeving, zij in apeldoorn..

Maar jah.. we gaan binnenkort eens op bezoek :P
anders duurt het TE lang..
Zo groot is Nederland nu ook weer niet :P
pi_88096079
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zo groot is Nederland nu ook weer niet :P
neuh.. maar het is wel ZIJN verantwoordelijkheid..

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88096236
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Hmmm...mss moet je nog wennen aan het idee dat het nu JULLIE verantwoordelijkheid is :)
Mu!
pi_88096320
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hmmm...mss moet je nog wennen aan het idee dat het nu JULLIE verantwoordelijkheid is :)
neuh.. zijn ouders zijn zijn verantwoordelijkheid.. daar zijn we na 2 jaar wel achter.. want als ik dat mijn verantwoordelijkheid maak dan gaat hij zitten nukken en is het ook niet goed..

vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:00:53 #107
52229 Chanty
pi_88096540
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ik vind in ieder geval dat hij het zelf moet vertellen als zoon zijnde :Y Dat is toch ook gewoon een hele eer om te mogen doen :D
pi_88096605
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik vind in ieder geval dat hij het zelf moet vertellen als zoon zijnde :Y Dat is toch ook gewoon een hele eer om te mogen doen :D
Als enigst kind zijnde....
maar misschien dat het daarom wat lastiger is?? geen idee

vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:04:16 #109
52229 Chanty
pi_88096623
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Als enigst kind zijnde....
maar misschien dat het daarom wat lastiger is?? geen idee
Vraag het m :P
pi_88096801
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Vraag het m :P
hahah.. ik heb zo'n vent die z'n gevoelens en gedachten voor zich houdt.. heb em al vaak genoeg gevraagd waarom ie nog niks verteld heeft en dan is het antwoord doorgaans : "gewoon"

vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:13:23 #111
52229 Chanty
pi_88096895
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hahah.. ik heb zo'n vent die z'n gevoelens en gedachten voor zich houdt.. heb em al vaak genoeg gevraagd waarom ie nog niks verteld heeft en dan is het antwoord doorgaans : "gewoon"
Mja mijn vriend zei in het begin van onze relatie ook nooit wat ie dacht en voelde (opvoeding gehad dat je daar niet over praat), maar daar hebben we samen goed aan gewerkt en daar is hij nu heel open in gelukkig. Maar waarschijnlijk zit er ook geen diepere gedachte achter :)
pi_88101272
arrgghh!!

wilde ik vanmorgen de ringen online bestellen, accepteren ze mijn credit card niet! :o
alleen visa en mastercard.. *zucht*

daar moeten we dus nog even een oplossing voor zien te vinden..

pi_88101423
Oh ja..de ringen...*zucht*

Ik vind niks mooi...
Mu!
pi_88101533
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
Oh ja..de ringen...*zucht*

Ik vind niks mooi...
wij hebben het probleem dat hij een rechte ring wil en ik een ronde ..(enprofil.. duhh..)
en als je een set koop dan is de vorm altijd hetzelfde..

google eens op greta green (UK), misschien zit daar wat bij??

of.. wat voor soort ring zou je willen?/ misschien hebben we hier nog ideeen om je/jullie verder te helpen??

vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:40:31 #115
52229 Chanty
pi_88101607
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
arrgghh!!

wilde ik vanmorgen de ringen online bestellen, accepteren ze mijn credit card niet! :o
alleen visa en mastercard.. *zucht*

daar moeten we dus nog even een oplossing voor zien te vinden..
Heb je de ringen wel in het echt gezien dan? Ik zou echt niet durven ringen te bestellen zonder ze gezien te hebben. Zo vaak een sierraad in een folder zien staan en dan kijk je in de winkel en ziet het er gewoon lelijk uit. Wij moeten binnenkort ook maar op ringenjacht :Y
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:16:05 #116
151515 verita
Happy days
pi_88102798
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
Hi hi. Chanty.. we hebben wat gemeen.. ;)

Die van mij moet NOG STEEDS z'n ouders vertellen dat we gaan trouwen..
En dat is sowieso frustrerend.. Maar ook omdat ik het formulier voor de gemeente op wil sturen, en daarbij zijn alle voornamen van z'n ouders nodig.. die hij niet uit z'n hoofd weet..

Maar jah.. hoe vraag je onopvallend de voornamen van je ouders?? :P

ach.. nog 7 maanden ...
Koop bij je geboorte gemeente een geboortebewijs, daar staan de namen op van je ouders. Die heb je toch ook nodig voor je ondertrouw?
Dacht ik?
* verita denkt terug aan eigen huwelijk
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_88102814
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:40 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heb je de ringen wel in het echt gezien dan? Ik zou echt niet durven ringen te bestellen zonder ze gezien te hebben. Zo vaak een sierraad in een folder zien staan en dan kijk je in de winkel en ziet het er gewoon lelijk uit. Wij moeten binnenkort ook maar op ringenjacht :Y
wij hadden het net andersom, de grafische weergave van onze ring is echt lelijk :')
Totaal niet kleur echt. Het is geen foto maar een tekening uit autocad of zoiets...

Ik had ze echt nooit uitgekozen uit de folder :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88103016
hmm.. zal van het weekend een plaatje uploaden.. maar wat mij betreft kan er niet veel mis zijn met zo'n ring..

vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:48 #119
52229 Chanty
pi_88103116
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef progje het volgende:

[..]

wij hadden het net andersom, de grafische weergave van onze ring is echt lelijk :')
Totaal niet kleur echt. Het is geen foto maar een tekening uit autocad of zoiets...

Ik had ze echt nooit uitgekozen uit de folder :)
Dat kan ook, maar het komt er dus op neer dat ik mijn trouwringen zeker niet via internet durf te bestellen zonder ze in het echt te hebben gezien. Heb hier en daar op sites echt wel mooie dingen zien staan, maar ik durf het echt niet aan.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:27:28 #120
52229 Chanty
pi_88103204
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. zal van het weekend een plaatje uploaden.. maar wat mij betreft kan er niet veel mis zijn met zo'n ring..
Ben benieuwd :Y
Wij vinden geelgoud bv niet zo mooi (het moet echt heel zacht geel zijn dan) en het valt mij op dat ik ringen dan in het echt zie en die dus nog te sterk vind qua kleur. Ook houden we niet van de dikke en brede ringen en daar verkijk je je toch ook snel op. Ik heb erg kleine handjes dus een ring is al snel te lomp aan mijn vingertje :')
pi_88103211
bij ons is ie rond..
we weten dat we em van palladium willen en dat ie " geborsteld" moet zijn.. das de kleur en het materiaal wat we willen.. en dat hebben we al wel in onze handen gehad.. nu nog de juiste vorm ( en prijs!!! 8)7 ) vinden..

naja.. hadden het gevonden.. maar kunnen het nu niet bestellen :{

pi_88103272
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ben benieuwd :Y
Wij vinden geelgoud bv niet zo mooi (het moet echt heel zacht geel zijn dan) en het valt mij op dat ik ringen dan in het echt zie en die dus nog te sterk vind qua kleur. Ook houden we niet van de dikke en brede ringen en daar verkijk je je toch ook snel op. Ik heb erg kleine handjes dus een ring is al snel te lomp aan mijn vingertje :')
hmm.. bij moet ie naast de verlovingsring.. die is 3,5 mm breed en 2 mm hoog.. dus de ring die ernaast komt moet ook die afmetingen hebben.. verder wilde ik eigenlijk D-shaped.. maar nu heb ik een heele mooie andere gevonden... O-)

vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:35:38 #123
52229 Chanty
pi_88103471
Je hebt iig een duidelijk beeld van wat je wilt :D
Wij hebben echt nog geen idee, behalve die paar dingen die we zeker niet willen :+

Maar die ringen bestellen moet toch wel lukken? er is vast wel iemand die wel visa of master hebben :Y
pi_88103671
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:35 schreef Chanty het volgende:
Je hebt iig een duidelijk beeld van wat je wilt :D
Wij hebben echt nog geen idee, behalve die paar dingen die we zeker niet willen :+

Maar die ringen bestellen moet toch wel lukken? er is vast wel iemand die wel visa of master hebben :Y
m'n ouders maar even aanschieten.. die komen zondag terug van vakantie..
en .. ik ben er natuurlijk weer op het laatste nippertje bij, want ik ben over 2 weken in Londen en wil ze daar laten bezorgen.. en de levertijd is.... voila! 2 weken :P

Ach we gaan wel zien of we het gaan redden, anders neemt vriendinnetje het maar mee als ze een keer naar NL komt..

vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:55:13 #125
52229 Chanty
pi_88104232
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

m'n ouders maar even aanschieten.. die komen zondag terug van vakantie..
en .. ik ben er natuurlijk weer op het laatste nippertje bij, want ik ben over 2 weken in Londen en wil ze daar laten bezorgen.. en de levertijd is.... voila! 2 weken :P

Ach we gaan wel zien of we het gaan redden, anders neemt vriendinnetje het maar mee als ze een keer naar NL komt..
hahaha spannend :P Maar ze bezorgen niet in Nederland?
pi_88104330
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

hahaha spannend :P Maar ze bezorgen niet in Nederland?
nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver weg ;)

vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:04:01 #127
52229 Chanty
pi_88104577
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:57 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver weg ;)
Dan heb je al mazzel dat je mensen in the UK kent *O*
pi_88104849
Wat leuk Alicey dat je gaat trouwen! Feli alvast! *;

ik lees af en toe nog ff mee als oud getrouwde ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:15:44 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88104976
Dank je Bluezz! :*
pi_88108777
*O*

ceremoniemeester met juiste credit card gevonden!!

de ringen zijn besteld.. brrr!!!

pi_88108840
wij hebben een ceremoniemeesteres
Mu!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:00:22 #132
52229 Chanty
pi_88108868
Tof *O*
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
pi_88109033
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof *O*
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef SingleCoil het volgende:
wij hebben een ceremoniemeesteres
het is ook een vriendin van ons ;) maar meesteres... brrrr .. :P

nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
voor de locatie en het restaurant.. dat ze op de dag zelf alles regelt en dat wij lekker (van elkaar) kunnen genieten.. bv afrekenen met de kapper/visagist/bloemen/bruidsauto/etc, en als gasten vragen hebben over het programma etc..
maar ook in de voorbereiding is het leuk om met haar te kletsen.. EN handig voor de gasten die een stukje oid willen doen.. ( dat mag bij ons wel ;) ) OF als ze ideeen willen voor een kado ofzo.. ( ook al willen we enveloppes.. )

vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:09:41 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88109257
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:

Niets mis met meesteressen. :)

quote:
nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
Wij hebben een beetje hetzelfde idee. :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:10:06 #135
52229 Chanty
pi_88109275
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

[..]

voor de locatie en het restaurant.. dat ze op de dag zelf alles regelt en dat wij lekker (van elkaar) kunnen genieten.. bv afrekenen met de kapper/visagist/bloemen/bruidsauto/etc, en als gasten vragen hebben over het programma etc..
maar ook in de voorbereiding is het leuk om met haar te kletsen.. EN handig voor de gasten die een stukje oid willen doen.. ( dat mag bij ons wel ;) ) OF als ze ideeen willen voor een kado ofzo.. ( ook al willen we enveloppes.. )
ok :D Als aanspreekpunt voor de dag zelf is het wel handig ja en voor het indelen van stukjes :Y Je wilt immers niet zelf weten wie wat doet. Maar geloof dat dat bij ons het enige is. De meeste zaken zullen vooraf betaald zijn of op rekening. Haar en visagie reken ik zelf wel af (ben er dan toch _O-).
pi_88109364
het is gewoon fijn dat er iemand is die alles regelt

( en dat IK het niet hoef te zijn. ;) .)

vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:15:00 #137
52229 Chanty
pi_88109493
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
het is gewoon fijn dat er iemand is die alles regelt

( en dat IK het niet hoef te zijn. ;) .)
Ik ben een controlfreak :@
pi_88109599
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben een controlfreak :@
wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??

(bijvoorbeeld.. ;) )

vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:22:02 #139
52229 Chanty
pi_88109773
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??

(bijvoorbeeld.. ;) )
Het liefste wel maar ik weet dat dat niet verstandig is. Dus ik denk dat ik inderdaad een vriend vraag om op de dag zelf te zorgen dat de gasten tijdig aan tafel gaan, besluit wanneer wie gaat speechen, wanneer er stukjes worden gedaan etc :P Maar dat gaat dan wel volgens de door ons van tevoren opgestelde planning :+ Ceremoniemeester moet wel eventuele filmpjes/ foto's verzamelen die mensen op het tv-scherm willen laten zien en dat dus naar de locatie brengen en kijken of alles werkt.
pi_88110475
het enige wat ik op de dag zelf wil doen is aanwezig zijn en " JA" zeggen.. de rest mag een ander regelen :P

pi_88119333
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof *O*
Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk! O+ Ze hebben er superveel tijd in gestoken en alles geweldig geregeld en ik ben vreselijk blij dat ik ze heb ingeschakeld. Dus ja, ik zo het zeker doen!

Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88126675
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
;)

zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:00:14 #143
52229 Chanty
pi_88127999
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk! O+ Ze hebben er superveel tijd in gestoken en alles geweldig geregeld en ik ben vreselijk blij dat ik ze heb ingeschakeld. Dus ja, ik zo het zeker doen!

En dat was gewoon een vriend/ vriendin of echt ingehuurd?
Ik zou sowieso niet een vriend teveel willen belasten omdat diegene toch ook gast is op onze bruiloft. En inhuren is sowieso een no-no dus het zou echt heeeel basic blijven.
pi_88135202
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

;)
Jaaa, ik had er wel over nagedacht hoor, maar op het moment dat we het draaiboek maakten, was ie nog mijn vriend :+

Chanty, het waren twee vriendinnen van ons, die ook goed met elkaar bevriend zijn. Dat vonden wij wel een voorwaarde, dat ze wisten wat ze aan elkaar hadden en ook aan een half woord genoeg hadden. Het lijkt me heel moeilijk om ceremoniemeester te zijn met iemand die je nauwelijks kent.

Wij hadden dus ook het gevoel ze niet teveel te willen belasten, daarom hebben we ook aangegeven dat ze echt ook het minimale mochten doen, maar ze hebben zelf besloten om daar nog veel dingen bij te regelen. Ik heb niet het idee dat ze niet van het feest hebben kunnen genieten, als je alles van te voren goed regelt en je locatie de zaken goed voor elkaar heeft, dan hoeft er eigenlijk tijdens de feestelijkheden niet idioot veel georganiseerd te worden. Ik heb ze wel echt lekker zien eten en zien kletsen en dansen, het geeft misschien ook wel juist wat extra's omdat ze door brief- en mailcontact al best veel mensen 'kenden'. Ik was ook heel huiverig, echt om dezelfde redenen als jij, maar het heeft zo goed uitgepakt! En onze ceremoniemeesteresssen ( }) ) verzekeren ons dat ze het ook echt enorm leuk hebben gevonden.
pi_88136217
* Leigh & hubby-to-be hebben zich gestort op het maken van een begroting voor dé dag :Y
Liej
pi_88136460
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 11:56 schreef Leigh het volgende:
* Leigh & hubby-to-be hebben zich gestort op het maken van een begroting voor dé dag :Y
Succes! ik schrok er wel een beetje van.. :@
en realistische bedragen krijgen is soms ook best lastig.. wij hebben het (hopelijk) een beetje over-begroot.

Wij hebben een youtube middagja.. muziek uitzoeken!! *O* .

pi_88136806
Hahaha Barretje80! Dat ken ik :)
Wij vonden online aan begrotingsplaatje en dat was even slikken. Gelukkig was het een heel uitgebreide en willen wij 't toch wat kleiner houden.

We proberen nu de kosten van ondertrouw (en de documenten die we ervoor nodig hebben) te vinden, maar heel duidelijk is de gemeentelijke website er helaas niet over. Ook weer zoiets :')

Wij gaan dit weekend proberen de kosten, locatie en datum te bepalen. O+

Succes met het uitzoeken van de muziek! (gaan jullie een band inhuren?)
Liej
pi_88137085
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Leigh het volgende:
Hahaha Barretje80! Dat ken ik :)
Wij vonden online aan begrotingsplaatje en dat was even slikken. Gelukkig was het een heel uitgebreide en willen wij 't toch wat kleiner houden.

We proberen nu de kosten van ondertrouw (en de documenten die we ervoor nodig hebben) te vinden, maar heel duidelijk is de gemeentelijke website er helaas niet over. Ook weer zoiets :')

Wij gaan dit weekend proberen de kosten, locatie en datum te bepalen. O+

Succes met het uitzoeken van de muziek! (gaan jullie een band inhuren?)
onze gemeente heeft gelukkig een heel uitgebreide website.. en daar konden we eea makkelijk vinden.. alhoewel.. nu ik er over nadenk.. weet ik de kosten van ondertrouw ook niet te vinden..

nee we huren geen band in.. we hebben geen avond feest, maar een uitgebreide receptie.. maar willen de laatste anderhalf uur wat muziek draaien.. maken 2 cd's die we opzetten zodat er wel een beetje gedanst kan worden..

verder willen we ook nog muziek hebben voor tijdens de ceremonie

zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:04:25 #149
52229 Chanty
pi_88138016
Ondertrouw zelf kost in principe niks (althans hier niet, tenzij je specifieke documenten nodig hebt van de gemeente). Je betaalt eigenlijk voor het trouwen zelf en velen trouwen in de gemeente waar ze ook in ondertrouw gaan dus dan doe je dat allemaal tegelijk. Wij trouwen in een andere gemeente en hebben toen we in ondertrouw gingen in onze gemeente dus ook niks betaald, maar mogen binnenkort wel aftikken bij de gemeente Rotterdam. En goed ook want die zijn best duur :X Dus zoek eens op kosten trouwen en anders gewoon even bellen. De website van Rotterdam was ook totaal niet overzichtelijk, Rijswijk wel :Y
pi_88141142
Wij hebben voor het ondertrouwen geloof ik 11 euro administratiekosten betaald. De leges daarentegen waren iets hoger... :o
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:37:37 #151
52229 Chanty
pi_88145836
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben voor het ondertrouwen geloof ik 11 euro administratiekosten betaald. De leges daarentegen waren iets hoger... :o
Wij waren ook heel erg verbaasd dat er nog iets gratis bleek te zijn bij de gemeente :')
Maar goed, het ondertrouw zelf kost iig weinig tot niks. Je betaalt vooral voor het trouwboekje, de ambtenaar, etc.
pi_88146262
Dat scheelt :)

Maandag ga ik eens bellen naar de gemeente en vragen hoe het zit. Of ik bijv. alsnog m'n geboorteakte moet tonen enzo. (Zou die sowieso wil willen hebben, eigenlijk)
Liej
pi_88186877
We hebben een datum in gedachten! :D
Morgen ga ik huwelijkslocaties bellen voor een afspraak om ze te bezichtigen :Y
Liej
pi_88200571
en en en en en..

welke datum gaat het worden?
( dan kan dat ook weer in de OP)
en.. hoe viel het budget uit?

pi_88201195
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef Barretje80 het volgende:
en en en en en..

welke datum gaat het worden?
( dan kan dat ook weer in de OP)
en.. hoe viel het budget uit?
Nou, we denken aan woensdag 22 juni. Prime time :') Maar weten het nog niet zeker. Willen het af laten hangen van de locatie van onze keuze. Als die toevallig niet op de 22ste vrij is, maar bijv. wel een dag eerder of later dan doen we niet moeilijk.

Budget is nog onzeker. Het is zo moeilijk in te schatten. We hopen dat we een beter beeld hebben als we een locatie hebben. We gaan er drie bezoeken deze week :Y

Ik zal m'n cheffin maar eens gaan bellen. Even uitleggen waarom ik toch zo veel vrij neem deze maand :')
Liej
pi_88201360
Ons budget begon op 10k en is inmiddels al gewijzigd naar 25k.. En ik vermoed dat we dan zelfs nog wat euro's tekort komen voor de huwelijksreis }:|
pi_88201491
OEF!!
Waar gaat de huwelijksreis naartoe? :)

(Ik hoop dat wij niet zo hoog uitkomen)
Liej
pi_88201524
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:04 schreef Leigh het volgende:

[..]

Nou, we denken aan woensdag 22 juni. Prime time :') Maar weten het nog niet zeker. Willen het af laten hangen van de locatie van onze keuze. Als die toevallig niet op de 22ste vrij is, maar bijv. wel een dag eerder of later dan doen we niet moeilijk.

Budget is nog onzeker. Het is zo moeilijk in te schatten. We hopen dat we een beter beeld hebben als we een locatie hebben. We gaan er drie bezoeken deze week :Y

Ik zal m'n cheffin maar eens gaan bellen. Even uitleggen waarom ik toch zo veel vrij neem deze maand :')
wat een leuke datum!!! *O*
(dan gaan wij ook trouwen :P )

mja de locatie is wel een flinke hap uit je budget.. maar andere zaken kan je toch al wel redelijk inschatten??

pi_88201547
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Raissa het volgende:
Ons budget begon op 10k en is inmiddels al gewijzigd naar 25k.. En ik vermoed dat we dan zelfs nog wat euro's tekort komen voor de huwelijksreis }:|
ons budget begon op 15k.. en gaan nu richting 20 k
en das dan wel incl huwelijksreis..

pi_88201552
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef Leigh het volgende:
OEF!!
Waar gaat de huwelijksreis naartoe? :)

(Ik hoop dat wij niet zo hoog uitkomen)
Mijn O+ regelt dat en de bestemming is een geheim voor mij.... Maar je moet denken aan een 5-sterrenhotel in de richting van: Mexico, Mauritius, Seychellen, Bonaire, Hawaii, Dubai o.i.d.
pi_88201609
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mijn O+ regelt dat en de bestemming is een geheim voor mij.... Maar je moet denken aan een 5-sterrenhotel in de richting van: Mexico, Mauritius, Seychellen, Bonaire, Hawaii, Dubai o.i.d.
wat is jullie budget voor de huwelijksreis dan??

die van ons is 3k voor 2 weken ( voor 2 pers.)
Bij ons wordt het wsl een villa/huisje met zwembad in Italie , Spanje of Portugal

pi_88201659
De huwelijksreis zal op ongeveer 7/8k komen denk ik.. Een hoop geld maar ik wil gewoon 1 keertje naar zo'n WOW-bestemming...
pi_88201710
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:22 schreef Raissa het volgende:
De huwelijksreis zal op ongeveer 7/8k komen denk ik.. Een hoop geld maar ik wil gewoon 1 keertje naar zo'n WOW-bestemming...
hahah.. true..
wij doen dat later een keertje , als we er wel het budget voor hebben :P
(Misschien als we 5 of 12,5 jaar getrouwd zijn )

pi_88201742
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2010 10:17 schreef Barretje80 het volgende:

wat een leuke datum!!! *O*
(dan gaan wij ook trouwen :P )
Woei!! Great Minds Think Alike. Hahaha! Maar die van ons is nog niet zeker, hè ;)

quote:
mja de locatie is wel een flinke hap uit je budget.. maar andere zaken kan je toch al wel redelijk inschatten??
Locatie zal waarschijnlijk niet het duurste zijn. Bij een van onze locaties van voorkeur zijn we voor iets van 300 klaar, bij de andere kost alleen de locatie al 1000 euro.
We denken dat de receptie het duurst gaat zijn, en de fotograaf. (Er is een goede voor nodig om ons er beide tegelijk goed op te hebben staan ;))
Wat waarschijnlijk wel scheelt is dat we alleen de voltrekking + receptie willen. Geen etentje en feest.
Liej
pi_88201778
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2010 10:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hahah.. true..
wij doen dat later een keertje , als we er wel het budget voor hebben :P
(Misschien als we 5 of 12,5 jaar getrouwd zijn )
Ik ken mezelf, tegen die tijd zal ik waarschijnlijk voor een 2e keer naar een WOW-bestemming willen :@ We sparen er hard voor en na de bruiloft is het geld wel echt op maar daar heb ik me maar even bij neergelegd..
pi_88201790
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

_O_ Fantastisch!
Liej
pi_88201835
Ik kan er alleen dus totaal niet tegen dat ik er geen invloed op heb... Merk dat ik er echt veel mee bezig ben en gooi minimaal 1 keer per dag een hint er in van waar in NIET heen wil :D
pi_88201851
Nog 17 nachtjes! :X

*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88201866
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:29 schreef Vlindur het volgende:

*O*
Spannendddd!
pi_88201895
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:29 schreef Vlindur het volgende:

*O*
Wat komt 't dichtbij, zeg! :D
Liej
pi_88201917
Waar hebben jullie trouwens je trouwjurk gekocht?
Er zijn zoveel winkels dat ik niet weet waar ik als eerste heen moet :D
Liej
pi_88202366
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Raissa het volgende:
25K :) daar koop je gelijk alle trouwauto's en het gemeentehuis voor, zeker?
Mu!
pi_88202669
mijn jurk komt uit Burgem, bij Fidelity

En onze bruiloft is zo'n 4k. En we hadden max 2k in gedachten _O- Maar, wij houden het klein en alleen voor familie :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88202817
Wij hopen het op max. 6500 :')
Liej
pi_88202927
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Leigh het volgende:
de vraag is : uit welke provincie kom je.. oftewel.. in welke provincie wil je shoppen..

(ook al ga ik in baarn shoppen wat niet echt Zuid-holland is :P

pi_88202975
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:04 schreef Leigh het volgende:
Wij hopen het op max. 6500 :')
hoeveel mensen heb je daar bij dan??

wij hebben 30 voor ceremonie en 160 ( !! :') ) voor de receptie/feestmiddag

Bovendien wilde deze bridzilla niet in een schuur trouwen maar op een landgoed O-)

pi_88203044
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

25K :) daar koop je gelijk alle trouwauto's en het gemeentehuis voor, zeker?
Dat is:
Trouwen op een kasteel
Diner
Feest met 100 man
10 kamers om met een aantal gasten te overnachten
Ontbijt
Fotograaf
Jurk
Pak
Kleding voor bruidsmeisje
Bloemen
DJ
Salsa workshop voor daggasten
Ringen
En nog een aantal dingen die ik vast vergeten ben op te schrijven...
pi_88203107
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Leigh het volgende:
Honeymoonshop in Rotterdam, totaal niet bij mij in de buurt maar ik had een goed gevoel bij de winkel. En uiteindelijk daar ook de jurk gekocht :)
pi_88203301
Geloof dat onze bruiloft +/- ¤15.000 heeft gekost. Dit waren de grootste kostenposten:

• Huwelijksvoltrekking incl. borrel & taart: +/- 100 man (uitgenodigd: 210 personen): +/- ¤ 1500
• Feest (incl. grill, omnomnom) 's avonds: +/- 150 man (uitgenodigd: 210 personen). +/- ¤ 6500
• Ringen: ¤ 2000
• Kleding voor beiden: +/- 2200
• (Geen huwelijksreis ivm werk, dat scheelt alweer een hoop geld)
pi_88203331
bij ons:
bruidskleding ( bruid en bruidegom): 3k
huwelijks reis : 3k
fotograaf : 1k
diner: 1.5 k
receptie/ feest: 6.5 k
ringen : 2 k
overig: 1,5 k

ongeveer het budget

pi_88203332
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geloof dat onze bruiloft +/- ¤15.000 heeft gekost. Dit waren de grootste kostenposten:

• Huwelijksvoltrekking incl. borrel & taart: +/- 100 man (uitgenodigd: 210 personen): +/- ¤ 1500
• Feest (incl. grill, omnomnom) 's avonds: +/- 150 man (uitgenodigd: 210 personen). +/- ¤ 6500
• Ringen: ¤ 2000
• Kleding voor beiden: +/- 2200
• (Geen huwelijksreis ivm werk, dat scheelt alweer een hoop geld)
Hadden er zoveel mensen afgezegd? :o
pi_88203338
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Raissa het volgende:
Honeymoonshop in Rotterdam, totaal niet bij mij in de buurt maar ik had een goed gevoel bij de winkel. En uiteindelijk daar ook de jurk gekocht :)
Daar heb ik 'm ook gekocht! Ik vond de sfeer en de dames in eerste instantie wat onderkoeld in die strenge zwarte pakjes, maar uiteindelijk ontdooiden ze vlot en bovendien vond ik ze erg professioneel overkomen.
Ik ben ook bij Avenue geweest. Daar heb ik De Jurk ook oorspronkelijk gevonden, maar ze hadden 'm daar niet in de goede kleur en ze hadden er ook geen afbeelding van in de juiste kleur. Ze wilden 'm wel voor me bestellen, maar dan zat ik ook meteen vast aan die jurk, of tenminste aan Avenue: als ik de jurk niet nam, zou ik er wel een andere jurk moeten kopen. Dat vond ik een uiterst vervelende verplichting, want de kleur is nou niet bepaald een detail waar je je wel overheen kan zetten als het niet helemaal is zoals je zou hopen.
Overigens vond ik de stylistes bij Avenue wel meteen een stuk hartelijker dan die van The Honeymoonshop.
pi_88203370
Ik dacht in eerste instantie ook dat het niet helemaal goed zou komen omdat de verkoopster een beetje streng leek maar dat viel reuze mee uiteindelijk. Ik had iemand die er echt kijk op had. Het meisje naast mij had een jong grietje dat haar naar de mond praatte, dat vond ik nou ook niet echt wat eigenlijk..
pi_88203457
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hadden er zoveel mensen afgezegd? :o
Daar hadden we wel op gerekend. Familie van manlief is heel erg groot en woont behoorlijk ver weg. Dus we wisten al dat het merendeel (+/- 35 personen) daarvan niet zou komen, maar we hebben ze toch uitgenodigd. Om te laten weten dat ze welkom waren.

Zelfde geldt voor +/- 10 mensen die we kennen via online gamen & die in Engeland/Zweden/Griekenland/etc wonen. We wilden ze wel uitnodigen, maar hadden niet echt op hun komst gerekend.

En verder het normale aantal afzeggingen.
pi_88203509
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar hadden we wel op gerekend. Familie van manlief is heel erg groot en woont behoorlijk ver weg. Dus we wisten al dat het merendeel (+/- 35 personen) daarvan niet zou komen, maar we hebben ze toch uitgenodigd. Om te laten weten dat ze welkom waren.

Zelfde geldt voor +/- 10 mensen die we kennen via online gamen & die in Engeland/Zweden/Griekenland/etc wonen. We wilden ze wel uitnodigen, maar hadden niet echt op hun komst gerekend.

En verder het normale aantal afzeggingen.
ongeveer 10% is toch normaal ofzo??

pi_88203560
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende: We wilden ze wel uitnodigen, maar hadden niet echt op hun komst gerekend.
Oh, even ter aanvulling: als ze waren gekomen, waren ze natuurlijk wel heel welkom geweest.
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
ongeveer 10% is toch normaal ofzo??
Zoiets, ja. Dat komt bij ons ook uit voor de 'normale' gasten, zeg maar.
pi_88203595
quote:
16s.gif[b] Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef Barretje80 het

hoeveel mensen heb je daar bij dan??

wij hebben 30 voor ceremonie en 160 ( !! :') ) voor de receptie/feestmiddag

Bovendien wilde deze bridzilla niet in een schuur trouwen maar op een landgoed O-)
Voltrekking alleen onze nabije familie + getuigen, is het plan. Afhankelijk van hoe groot de zaal is.
Receptie ca 50 personen :)

Geen landgoed voor ons, hoor! Al moet ik zeggen dat toen ik hoorde dat Chatsworth House (Bakewell, Engeland) als trouwlocatie wordt gebruikt, ik ook even iets had van: Hmm.. als we onze nabije familie nu eens laten overvliegen. Dan kan het best ;)
Liej
pi_88204107
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef Raissa het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook dat het niet helemaal goed zou komen omdat de verkoopster een beetje streng leek maar dat viel reuze mee uiteindelijk. Ik had iemand die er echt kijk op had. Het meisje naast mij had een jong grietje dat haar naar de mond praatte, dat vond ik nou ook niet echt wat eigenlijk..
De mijne leek ook zo streng :+ ! (Ik had Deborah, misschien zegt dat je wat?) Ik vond haar erg vakkundig en uiteindelijk dus ook heel vriendelijk. Maar ik zag inderdaad ook een paar andere meisjes waar ik wat minder vertrouwen in had. De ontvangst was ook een beetje slordig, ze lieten mijn moeder en mij echt tien minuten bij de ingang staan, met jassen aan en alles.
Maar alles kwam goed en ik hou van mijn jurk *O* .

Wij hebben overigens 50 gasten en daar doen we de hele dag alles mee: trouwen, borrelen, eten, feesten. We zagen allebei een receptie niet zitten, dus dat kwam mooi uit.
Budgetteren vind ik lastig, want álles is belangrijk. Er zijn althans maar weinig dingen waar je riant op kan besparen waar wij ook op willen besparen; de fotograaf bijvoorbeeld. Verder hebben we mazzel, want ik krijg mijn jurk (+lingerie/schoenen/kapsel/make-up/sieraden/alles wat er aan mij verspijkerd moet worden) van mijn ouders en mijn lief krijgt zijn pak van zijn ouders. Een huwelijksreis zat er op eigen budget niet echt meer in, maar die krijgen we ook van mijn broer O+. De trouwauto is de knettersexy donkerrode Mazda 6 van een vriend (daar zit nog een heel verhaal aan vast, maar het komt erop neer dat deze auto door mijn lief is uitgeroepen tot Ultieme Auto :Y) ).
Het is ongeveer deze
pi_88206432
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef Jentin het volgende:

De mijne leek ook zo streng :+ ! (Ik had Deborah, misschien zegt dat je wat?) Ik vond haar erg vakkundig en uiteindelijk dus ook heel vriendelijk. Maar ik zag inderdaad ook een paar andere meisjes waar ik wat minder vertrouwen in had. De ontvangst was ook een beetje slordig, ze lieten mijn moeder en mij echt tien minuten bij de ingang staan, met jassen aan en alles.
Maar alles kwam goed en ik hou van mijn jurk *O* .
Ik had een mevrouw met iets pools/russisch/slavisch in haar bloed. Ben haar naam vergeten :@ Ik had een afspraak direct na openingstijd dus ik heb niet hoeven wachten. Het was wel erg druk op de dag dat ik er was, er zat al een groepje op mijn verkoopster te wachten toen ik nog bezig was! (Heb daar overigens geen last van gehad want die mensen zaten beneden en ik was helemaal boven :))
pi_88208049
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis:
Ik ben helemaal verliefd op deze schoenen

Maar ik vind de hak van 8,5 cm een beetje eng... Ik ben bang dat ik daar misschien een uurtje op kan lopen... Mocht iemand tijdens haar zoektocht naar een jurk/schoenen iets tegenkomen wat er op lijkt en wat iets minder hoog is dan zou ik graag even een PMetje van je ontvangen!
pi_88209277
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:51 schreef Raissa het volgende:
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis:
Ik ben helemaal verliefd op deze schoenen
[ afbeelding ]
Maar ik vind de hak van 8,5 cm een beetje eng... Ik ben bang dat ik daar misschien een uurtje op kan lopen... Mocht iemand tijdens haar zoektocht naar een jurk/schoenen iets tegenkomen wat er op lijkt en wat iets minder hoog is dan zou ik graag even een PMetje van je ontvangen!
oeehh wat een snoesjes!!
ik wil iig niet zulke hoge hakken.. 4 cm is hoog genoeg!
als ik m'n jurk gevonden heb ga ik met m'n zusje schoenen uitzoeken.. ze wist nog een super winkeltje in R'dam..
ik zal het adres eens vragen...

pi_88211104
Zit net de collectie bruidsjurken van Linea Raffaelli te bekijken. Die zijn mooi, zeg O+
Zoiets wil ik ook.
Maar ze zullen wel erg duur zijn :')

*spaarvarken leeg maakt*

[ Bericht 5% gewijzigd door Leigh op 01-11-2010 15:33:32 ]
Liej
pi_88219473
Deze zou ik nog even posten:

Ring Barretje80:

Palladium met 50 diamantjes..
Hij wordt in het echt alleen wel "gebrushed" (oftewel, mat en niet glanzend)

Ring Mr Barretje80:

Palladium en ook gebrushed..

pi_88226590
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

oeehh wat een snoesjes!!
ik wil iig niet zulke hoge hakken.. 4 cm is hoog genoeg!
als ik m'n jurk gevonden heb ga ik met m'n zusje schoenen uitzoeken.. ze wist nog een super winkeltje in R'dam..
ik zal het adres eens vragen...
Ik vind 4 cm eigenlijk ook hoog zat :D

quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Barretje80 het volgende:
Deze zou ik nog even posten:

Ring Barretje80:
[ afbeelding ]
Palladium met 50 diamantjes..
Hij wordt in het echt alleen wel "gebrushed" (oftewel, mat en niet glanzend)

Ring Mr Barretje80:
[ afbeelding ]
Palladium en ook gebrushed..
Mooi hoor!
pi_88227031
Wij zijn bezig een ontwerp voor de ringen te maken, we hebben van alles bekeken maar niks moois gevonden. Maar wel een aardige edelsmit :)

Dus nu worden het zelf-ontworpen ringen. Iets met keltische motieven denk ik.

Oh,..en we zijn vanvond in ondertrouw gegaan *O*
Mu!
pi_88236772
Keltisch = mooi!
We zijn laatst in Schotland geweest. Hangt er vol mee. Nog wat oorbellen gekocht, natuurlijk ;)

Onze trouwringen worden eenvoudig. Een geelgouden band voor beide. Voor mij geen steentje; die verlovingsring is al patserig genoeg :D
Liej
pi_88240001
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef SingleCoil het volgende:
Wij zijn bezig een ontwerp voor de ringen te maken, we hebben van alles bekeken maar niks moois gevonden. Maar wel een aardige edelsmit :)

Dus nu worden het zelf-ontworpen ringen. Iets met keltische motieven denk ik.

Oh,..en we zijn vanvond in ondertrouw gegaan *O*
kan je 's avonds in ondertrouw gaan??
verder al andere dingen kunnen regelen vor de bruiloft??

pi_88240082
In Schiedam dus...afspraak om 19:00 gemaakt.

Verder nog niet veel geregeld. Ja, de getuigen en de Burgerzaal van het Stadhuis in Rotterdam. A.gaat woensdag voor een jurk kijken en ik ben bezig met de ringen. Belangrijk lijkt me een zaal voor het feest of receptie, of mss allebei. Het komt vast wel goed :)
Mu!
pi_88240344
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
In Schiedam dus...afspraak om 19:00 gemaakt.

Verder nog niet veel geregeld. Ja, de getuigen en de Burgerzaal van het Stadhuis in Rotterdam. A.gaat woensdag voor een jurk kijken en ik ben bezig met de ringen. Belangrijk lijkt me een zaal voor het feest of receptie, of mss allebei. Het komt vast wel goed :)
hebben jullie al een ideee voor het programma?
iig dus trouwen op het gemeente huis, daarna receptie en daarna feest??
is het een doordeweekse dag??
( ik ben jullie datum even kwijt..)

dinsdag 2 november 2010 @ 11:04:06 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88240361
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:

hebben jullie al een ideee voor het programma?
iig dus trouwen op het gemeente huis, daarna receptie en daarna feest??
is het een doordeweekse dag??
( ik ben jullie datum even kwijt..)
We hebben nog geen heel gedetailleerd idee voor het prorgamma, maar in ieder geval wordt het gemeentehuis en feest, met waarschijnlijk nog een receptie er tussenin. Het is op een zaterdag. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')