abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:39:44 #126
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87892075
Net voelde Tessa weer warm aan, dus temp opgenomen. 38,9. De fles van 12 uur wilt ze niet (vanmorgen om 9 uur voor het laatst gedronken) iets anders drinken wilt ze ook niet. Paracetamol geven of eerst aankijken?
Ze zit nu in een romper met lange mouwen + shirt en sloffen, verder geen broekje. Is dat goed?
Blegh ik word er gewoon een beetje bang van :@ :?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87892139
Met koorts inderdaad niet te warm aankleden. De warmte moet weg kunnen.
Geef haar een paracetamol en misschien wilt ze dan een half uurtje daarna wel wat drinken.
Want drinken is toch wel heel belangrijk. En vertrouw je het niet. Gewoon even de HAP bellen.

Beterschap voor je meisje.
pi_87892291
Claudia, ik ben vanochtend om 7.30 uur het bed uit gegaan. Niet echt uitgeslapen dus, maar we hebben het wel gezellig gehad met z'n tweetjes beneden.

Poppejans, ik ben het helemaal met je eens. Ze zijn nog zo klein! Ik vind het ook geen gezicht als een peuter met een speen rondloopt, maar aan de andere kant: lekker belangrijk wat ik er van vind. Ze worden er heus geen slecht mens van ofzo. Soms vind ik dat er hier zo stellig en principieel opgevoed wordt. Over zaken als speentjes ga ik me echt niet druk maken. Als mijn kind blij is ben ik blij, en soms dan maar op een wat minder pedagogisch verantwoorde manier.

Ik ga even boodschappen doen. Kind vindt het prachtig om in de kar te zitten en te flirten met jan en alleman. :Y)
pi_87892442
Mart heeft weer wat ontdekt. :)

Op het speelkleed kan hij eigenlijk geen kant op. Dit is zo glad.
Maar gewoon op de grond kun je vooruit komen door met je handen je lichaam te 'slepen' :)
Geweldig om te zien. En hondlief is er niet zo heel blij mee :D Die loopt nu steeds maar weer weg als Mart eraan komt ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:05:58 #130
300054 Marlinde
pi_87892955
Inmiddels heeft ze 39,6! Paracetamol heeft ze net gekregen. Ze ligt nu lekker met dr tut in dr mondje tegen mn aan, arm meiske!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87893408
Mocht deze paracetamol niets doen, denk ik toch dat je even de HAP moet bellen. (boven de 40 meende ik :? )
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:43:22 #132
300054 Marlinde
pi_87894430
Het zakt al wat, nu heeft ze 38,9. Ze heeft een mini tukje gedaan op mn schoot en nu wilde ze zelf weer gaan spelen. Goed teken lijkt mij, helaas wilt ze nog steeds geen drinken, maar ik blijf het aanbieden!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:33:34 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87896482
ik geloof dat ik Evie haar verjaardagscadeau heb gevonden!!!
http://www.deals2u.com.au/Mishi-Design-Grow-Up-P22039.aspx
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87896502
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:46 schreef octopussy het volgende:
Poppejans, ik ben het helemaal met je eens. Ze zijn nog zo klein! Ik vind het ook geen gezicht als een peuter met een speen rondloopt, maar aan de andere kant: lekker belangrijk wat ik er van vind. Ze worden er heus geen slecht mens van ofzo. Soms vind ik dat er hier zo stellig en principieel opgevoed wordt. Over zaken als speentjes ga ik me echt niet druk maken. Als mijn kind blij is ben ik blij, en soms dan maar op een wat minder pedagogisch verantwoorde manier.

Ben ik helemaal met je eens.
Volgens mij ben ik een vrij relaxte/makkelijke moeder wat dit soort dingen betreft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87896575
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
O+
Ooh wat een gaaf ding! Daar zal ze vast nog jaren plezier van hebben fietsje,poppenwagen,boodschappenkar,loopkar in 1. Wat een enorm leuk kado zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87896645
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
O+
Die had ik ook gezien, erg leuk ding!!
Vond het iets meer voor meisjes, dus ik ging weer verder zoeken ;)
pi_87896720
Marlinde, beterschap voor je meisje :*
pi_87896728
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:10 schreef Twinkly het volgende:

Precies. Er is toch wel een groot verschil tussen een kind van nog geen jaar en een kind van 2 dat zelf zijn speen weggeeft.
Dat zou ik een geschikte tijd vinden om het speentje weg te doen, als hij zelf begrijpt waarom.
pi_87901027
Doordat BJ een verjaardagscadeau spamde heb ik ook maar het cadeau wat we al op het oog hadden besteld ;) Hij is op veel sites op het moment niet leverbaar, dus voordat hij nergens meer leverbaar is hebben we hm straks alvast klaar staan
pi_87901275
Wat zien al die spullen er zo schattig uit :Y Ik kan me echt nog niet voorstellen dat Thomas hier achter zo'n wagentje zal lopen :o
pi_87901439
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:31 schreef leonieke het volgende:
Wat zien al die spullen er zo schattig uit :Y Ik kan me echt nog niet voorstellen dat Thomas hier achter zo'n wagentje zal lopen :o
Dat zal toch echt niet heel lang meer gaan duren ;) Kan me voorstellen dat je het nog niet voor kunt stellen hoor, zelfs ik verbaas me er nog over hoe snel het gaat terwijl ik het allemaal al eens meegemaakt heb.
Dyon kan al achter een wagentje lopen, die van de ikea hebben we, maar echt heel stabiel is het nog niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:52:12 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87902187
oohhh Meimeltje! die is ook superleuk! die had ik ook gezien, wat een enorm leuk cadeau!

Ik heb met vriendlief overlegd en Evie krijgt inderdaad het gespamde cadeau; maar dan wel de roze/paars/witte versie ;)
zooo leuk! ben helemaal enthousiast...

en heel raar; maar ik kan ook opgelucht; omdat het verder lijden hem eindelijk bespaard wordt, melden dat mijn lieve lieve oude opa zojuist is overleden...
wat zullen we hem missen, maar het is goed zo...
O+
en wat ben ik blij dat mijn meisje opa nog heeft mogen ontmoeten O+

O+ ;(
pi_87902630
BJ, heel veel sterkte! :*
En wat een prachtige foto van opa en je meisje! O+
pi_87902676
BJ gecondoleerd en heel veel sterkte :* Een hele lieve foto :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:10:51 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87902865
en deze raakt me ook zo...
mijn kleine lieve meisje en mijn oude oude opa, maar zo lief,
dat kleine handje en dat lieve kusje van opa...
O+

wat zullen we hem missen.... maar het is goed zo.
pi_87906270
BJ veel sterkte :* Mooie foto's, mooie aandenkens. Wij hebben ook nog een foto met Thomas en mijn oma, maar ze was al niet meer zo goed als jouw grootvader. Zelf kon ze hem niet meer vasthouden alleszins.
Heel mooi, ik word er zelf wat emotioneel van.

En Meimeltje, ik denk echt dat Thomas gewoon een kleine baby zal blijven ;) (en echt, het gaat allemaal zó vlug, al die clichés komen gewoon uit)
pi_87906542
Gecondoleerd BJ met het verlies van je lieve opa
wat fijn dat er zulke mooie foto's O+ zijn
pi_87906585
Wolf heeft een Woezel en Pip loopkar gekregen van opa en oma vandaag.
Zelf zou ik die niet hebben uitgekozen :P maar het is wel een geinig ding.
Hij vindt het nog maar gek en laat zich gauw op zn billen of knieeen zakken dus echt lopen zoals Rienk of Dyon doet hij er nog niet achter, maar dat zal wel gauw het geval zijn
pi_87906980
gecondoleerd BJ :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:29:50 #150
300054 Marlinde
pi_87907363
Poppejans: Wat leuk een loopkar :D Komt vanzelf wel voor je uk ook door het huis crost O+

Gecondoleerd BJ! :* Prachtige foto's! O+

Hier is Tessa echt flink ziek! Vind het echt eng :?
Vannacht 38,7 graden, om 1 uur vanmiddag 39,6, om half 5 had ze 38,1 en nu net weer gedaan....38,6 :'( ...dus maar weer een zetpil gegeven en ze ligt nu te slapen. Ik ga regelmatig kijken en voor ik ga slapen nog even dr temp opnemen en dan als ze nog koorts heeft gaat ze weer bij ons in bed!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')