Pfoee.... jullie gaan me nu echt te snel. Heb eindelijk wat te doen op mijn werk en de avonden zijn wat meer voor gezin dus reageren is wat lastig soms. Heb een beetje het gevoel dat ik achter de feiten aanhobbel, maar doe toch een summiere poging.
Mette, meiske, je moet wel drinken hoor... anders wordt je geen grote sterke jarige meid... (nog een dagje

)
Thomas kan staan!!!

En Leo, de eerste keer dat ie het thuis doet wordt ook speciaal hoor... Minke heeft ook voor de eerste keren een weekend uitgezocht dat ze uit logeren was bij opa en oma. Wij hebben het dus ook gemist.
Vlindur, succes/sterkte vandaag!

@andere moeders/ouders/kdv/psz/school... Ik had er niet veel van verwacht om andere contacten op te doen nav mijn kindje nu ze ook naar het kdv gaat, en dat is ook wel zo uitgekomen eigenlijk. Soms zie ik wel ouders als ik Minke ophaal, maar meestal zijn die ook aan het haasten/graag naar huis willen en velen hebben ook meer dan 1 kindje daar rondlopen. Daarbij komt dat het kdv helemaal niet bij ons huis in de buurt is, dus echt handig is het ook niet om daar contacten op te doen. Wat ik wel merk is dat we steeds meer om gaan met de andere ouders bij de kerk van mijn man. De contacten daar zijn wel aangewakkerd zeg maar, da's wel heel leuk. Over scholen hebben wij nog niet nagedacht, maar vooral ook omdat we binnen een jaar of 2 willen verhuizen terug naar het oosten, waar mijn ouders ook wonen (niet vanwege hun, maar vanwege veel vrienden en bekenden daar en het idee van een iets kleiner dorp). Ik denk dat Minke daar naar de katholieke school zal gaan, puur vanwege goede ervaringen van vrienden en uitstraling zeg maar... niet vanwege het "katholieke". En in dat dorp is er weinig "zwart" te bekennen, zal dus hooguit lichtbruin worden

Verder gaat het hier prima... Minke heeft nu echt lekker de vrijheid in huis nu we de boel wat meer baby-proof (lees: sloop-proof) hebben gemaakt. Ze kan nu heerlijk haar gang gaan in de woonkamer en dat doet ze dus ook graag.