quote:Hmm ok, als er geen reclames tussen zitten en het dan nog op volgorde staat dan is het primaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Druk op het kopje latest show, elke deel is gehakt in een stuk, maar als je begint bij de intro loopt het aan een stuk zonder onderbreking door. Het is gewoon de hele aflevering
quote:Boston - Miami was niet te zien omdat Sport1 hem ook uitzondOp zaterdag 30 oktober 2010 01:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Nu het inschrijven bij de gratis league pass 20 seconden in beslag blijkt te nemen, kan ik me wel voor mijn kop slaan dat ik boston-miami op een chinese stream heb gekeken
quote:SickOp zaterdag 30 oktober 2010 05:50 schreef popolon het volgende:
Rondo met een triple double, 24 assists.
Maar dit was wel de eerste wedstrijd dat ze elkaar allemaal een beetje konden vinden. En ja, er gaan nog een hoop blow-outs plaatsvinden...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Colplay het volgende:
Niemand van de starters speelt meer dan 29 minuten omdat het een blowout is. Gaat nog heel vaak gebeuren dit seizoen. James in die speeltijd toch nog 20-7-7.
Wel 8 turnovers..quote:Op woensdag 3 november 2010 05:07 schreef Levitas het volgende:
Wall prima home debut met 29 punten, 13 assists en 9 steals! (Als ik het me goed herinner uit m`n blote hoofdje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |