Blijkbaar zn handgebaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wat ie fout deed snap ik ook niet echt. Het haalt sowieso alle emotie weg bij spelers, jammer.
Bulls gaan ook hard
Ze kunnen op zn minst Bosh er even inzetten.. Die heeft nog amper gespeeld. Moet zeggen dat Shaq een beetje tegenvalt.. Maar ik denk wel dat het nog een spannende wedstrijd kan worden. Ben alleen bang dat ik hem nie af ga zien want moet morgen vroeg op, dus denk dat ik na dit kwart ga slapen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:08 schreef Djokotron het volgende:
Maar, is toch verwacht. Ze missen gewoon een goede center. Zeker tegen een fysiek sterk team als Boston.
Pierce is trouwens wel een held zeg. Hij draait zich om, kijkt amper en gooit hem erin. Lijkt zó simpel, is het ongetwijfeld niet
Hij heeft iig al 2 FGquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef Djokotron het volgende:
Nou komtie danmaar die pakt ook amper een rebound en nu ook pas zijn eerste bucket. Wordt ook heel close denk ik. Als James en Wade dadelijk echt los komen
Allen raakt ze welquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef DjRex89 het volgende:
De 3punters willen ook echt voor geen meter
Ja maar ik had het over Miamiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Djokotron het volgende:
En een pointguard.
Back2back rebounds bosh![]()
[..]
Allen raakt ze wel
Zelfs Nash niet volgens mij...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Zieke stats heeft die Rondo zeg. Volgens mij heeft sinds Stockton niemand meer zulke assistsstats neergezet. Behalve Nash misschien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |