quote:Volgens mij zijn de huidige streams nog niet allemaal in HD, omdat het veelal preseason betreft. Even kijken hoe het is met de start van het regular season.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:
http://ilp.nba.com
Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig.![]()
Maar hij lagt iig niet en dat is het belangrijkste![]()
quote:Verleidelijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:
http://ilp.nba.com
Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig.![]()
Maar hij lagt iig niet en dat is het belangrijkste![]()
quote:Nets niet, maar waarom niet naar de Knicks. Amare, Melo en d'Antoni is een goede start. Chris Paul zou hier best bij willen spelen zoals hij zelf in een speech op de bruiloft van Melo gezegd heeft. Dan hebben ze toch wel een goede basis om straks de grootste concurrent van de Heat te zijn, zeker als over twee jaar de Celtics echt te oud zijn om titelkandidaat te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc.
quote:Dit ja..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dinsdag begint het.
Ik heb er superveel zin in, wordt een mooi seizoen met leuke ontwikkelingen.
Wizards, Clippers, Kings --> Één van die drie teams moet toch haast het verhaal van het jaar worden!
Het jaar van Yao? Melo's toekomst? Heat?
Allemaal spannende dingen, kan echt niet wachten
quote:Ik denk toch dat Amar'e zijn defense onderschat wordt..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Reddiablo het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Phoenix nou echt zo slecht wordt? OK, Amar'e is weg... da's een punt of 20 en te weinig rebounds + matige defense.
Je krijgt daar wel een Warrick, Turkoglu en een Childress (goede verdediger!!!) voor terug.
Tuurlijk, iemand moet de punten gaan maken, maar ik zie J Rich er wel een paar bij maken, en als Turkoglu, Warrick en Childress ook allemaal 12+ punten pakken wordt het gewoon de playoffs. Hill en Nash kunnen ook nog een jaartje mee. Lopez nu een vol seizoen en nog een toefje beter... Denk niet dat vorig seizoen geëvenaard gaat worden - maar de playoffs moet absoluut lukken. Denk dat Houston nat gaat.
Barbosa is leuk vanaf de bank, maar die mis je ook niet echt.. en Amundson ook niet.
quote:Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week heOp dinsdag 26 oktober 2010 12:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Vannacht Heat - Boston![]()
TIp offffffffffff
quote:Ideaal jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week he.
quote:Gewoon 's ochtends niet de uitslagen checken en tijdens 't studeren op de achtergrond aanzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ideaal ja![]()
Helemaal met die gratis leaguepass, wat overigens echt fantastisch werktpause en play, rewinden, highlights, live stats, multiview etc. Zit te overwegen om er eentje te kopen voor 85 euro, ware het niet dat je eigenlijk maar weinig games kan zien als je studeert en werkt.
quote:Half 2 in NL.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Reddiablo het volgende:
hoe laat is die game, ik wil hem ook wel checken
quote:Ik heb heel snel zitten kijken, maar bij de specificaties staat dat je elke regular season wedstrijd kunt bekijken, dus moet niet uitmaken welke waar uitgezonden gaat worden. Denk niet dat ik t vanavond ga trekken. Dus morgenochtend uitslagen ontwijken en dan ff in de loop van de ochtend kijken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi!
Ik zit ook een beetje naar die League Pass te kijken, maar zoals vannacht kan je bijvoorbeeld maar 1 van de 3 wedstrijden bekijken, omdat de anderen te zien zijn bij TNT?
Want in dat geval betekent het dus dat je gedurende het seizoen veel (top)wedstrijden niet kunt kijken omdat ze worden aangekocht door bijvb. TNT, ABC enz. Zoals vanavond kan je via de League Pass dan dus niet naar Boston - Miami kijken. Klopt dit? Of kan je gewoon alle wedstrijden checken? Want in dat geval schaf ik ook gewoon zo'n ding aan, voor zo'n 85 euro is dat natuurlijk een mooie deal, ook als je maar 1 of 2 goede games per week kijkt (vind ik).
Ik denk trouwens dat Boston deze gaat winnen
quote:Thanks! Daar heb ik dan over heen gelezen, op een ander forum las ik iets over die andere netten en het hebben van de rechten maar dan zal het inderdaad wel goed zitten! Ga me even aanmelden!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb heel snel zitten kijken, maar bij de specificaties staat dat je elke regular season wedstrijd kunt bekijken, dus moet niet uitmaken welke waar uitgezonden gaat worden. Denk niet dat ik t vanavond ga trekken. Dus morgenochtend uitslagen ontwijken en dan ff in de loop van de ochtend kijken.
quote:Vorig seizoen was dat wel zo. Neem aan dat dat niet veranderd is. Alles wat SPORT1 bijvoorbeeld uitzend kon je niet bekijken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Thanks! Daar heb ik dan over heen gelezen, op een ander forum las ik iets over die andere netten en het hebben van de rechten maar dan zal het inderdaad wel goed zitten! Ga me even aanmelden!
quote:Zijn dus ook maar 2 wedstrijden per week geblokkeerd. En aangezien dat vaak de grote wedstrijden zijn kun je daar dan ook makkelijk een streampje voor vinden mocht je die toevallig toch willen zien. On-demand zijn ze wel available.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hm dat zou het dan dus meteen stukken minder interessant maken. Best triest omdat Sport 1 het uitzend kan je het dan niet bekijken via League Pass terwijl je er gewoon voor betaald! En om nou Sport 1 aan te gaan schaffen voor die twee wedstrijden die ze per week uitzenden is helemaal zonde van het geld. Nou dan wacht ik het vanavond wel ff af, als hij inderdaad blacked out is wordt het mooi weer een jaartje lekker internet streamen
quote:Oke. Even voor de duidelijkheid, want ik wil Boston - Miami graag zien. met League Pass kan ik die niet vanavond live zien, maar wel morgenochtend? Ik heb Sport1, dus dat is het probleem niet, maar wil weten of ik t moet opnemen of niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zijn dus ook maar 2 wedstrijden per week geblokkeerd. En aangezien dat vaak de grote wedstrijden zijn kun je daar dan ook makkelijk een streampje voor vinden mocht je die toevallig toch willen zien. On-demand zijn ze wel available.
quote:Terugkijken lijkt me geen probleem? Volgens mij gaat het er alleen om als het tegelijkertijd uitgezonden wordt, maar dat is ook nog niet zeker als ik zo op andere fora kijk. Vannacht maar eens testen. Voor de zekerheid zou je het deze keer op kunnen nemenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Oke. Even voor de duidelijkheid, want ik wil Boston - Miami graag zien. met League Pass kan ik die niet vanavond live zien, maar wel morgenochtend? Ik heb Sport1, dus dat is het probleem niet, maar wil weten of ik t moet opnemen of niet.
quote:Dat klinkt ideaal! Iedereen hier voor Boston zeker?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:20 schreef Colplay het volgende:
Ik heb ook zitten kijken en zag bij terugkijken geen sterretje van blackout staan. Ga morgen wel eens even kijken. Zit alleen op t werk, dus 1 computer met wedstrijden en 1 om op te werken.
quote:Nee Miami. Wade is een fantastische speler en met Boston heb ik helemaal niets.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Dat klinkt ideaal! Iedereen hier voor Boston zeker?
quote:Ho ho...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
quote:NooitOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
quote:Haat voor boston blijft altijd groter dan die voor Miami.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
quote:Denk het ook, maar aan de andere kant hebben ze zoveel kwaliteit. De twee beste spelers van de NBA in 1 team. Denk dat de breedte ook nog mee zal vallen, al hebben ze niet de echte lengte die Boston en Orlando hebben. Benieuwd of er nog grote, goede centers vrijkomen in de loop van het seizoen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ho ho...![]()
Bandwagon moet nog loskomen heb ik 't gevoel. Miller eruit tot januari is iig niet echt lekker.
Hopen dat Bosh zich wel staande kan houden tegen de grote jongens van Boston. En het is ook maar afwachten hoe effectief Wade zal zijn. Denk dat deze wedstrijd te vroeg komt voor de Heat.
quote:Absoluut niet alleen Rajon Rondo is een schitterende spelerOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
quote:Celtics till I dieOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
quote:Hell no.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |