abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87819544
http://ilp.nba.com

Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig. -O-
Maar hij lagt iig niet en dat is het belangrijkste ^O^

[ Bericht 55% gewijzigd door Greetings op 22-10-2010 03:16:40 ]
pi_87819559
Oh TT moet trouwens 2010/2011 zijn uiteraard....
pi_87820695
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:

Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig. -O-
Volgens mij zijn de huidige streams nog niet allemaal in HD, omdat het veelal preseason betreft. Even kijken hoe het is met de start van het regular season.
pi_87823405
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:

Verleidelijk!
Und ein frau ist ein frau
pi_87823431
Bij mij doet hij het niet :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:35:26 #6
67205 Colplay
How you doin??
pi_87827352
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc. oO<
Nets niet, maar waarom niet naar de Knicks. Amare, Melo en d'Antoni is een goede start. Chris Paul zou hier best bij willen spelen zoals hij zelf in een speech op de bruiloft van Melo gezegd heeft. Dan hebben ze toch wel een goede basis om straks de grootste concurrent van de Heat te zijn, zeker als over twee jaar de Celtics echt te oud zijn om titelkandidaat te zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_87832763
Ligt het nou aan mij of is de NBA gewoon niks meer als toen Jordan en Johnson nog speelden?
Ik betrap mij erop dat ik eigenlijk niet meer naar NBA wedstrijden kijk itt vroeger en tegenwoordig
gek genoeg meer MLB en NFL kijk.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87834628
Ik vind NBA nog erg leuk :)

Wanneer begint het seizoen?
pi_87835353
Ik heb echt niets met NBA maar mijn vriend vind het echt geweldig. Hij is een grote fan van de LA Lakers en ik heb voor hem een custom made popje van Kobe Bryant besteld :P ik hoop dat hij het leuk zal vinden!
pi_87835403
Dinsdag begint het.

Ik heb er superveel zin in, wordt een mooi seizoen met leuke ontwikkelingen.
Wizards, Clippers, Kings --> Één van die drie teams moet toch haast het verhaal van het jaar worden!
Het jaar van Yao? Melo's toekomst? Heat?

Allemaal spannende dingen, kan echt niet wachten :D
pi_87836187
- League Pass Mobile access with Game Time App***

Dit is één van de opties voor de iPad zeker? Komt dit ook voor NL, zo ja dan is dit zeker interessant. (H)

Hmm nu ik zie dat Rooney ook bij ManU blijft, hoop ik stiekem dat 'Melo dat ook doet
pi_87862709
Krijgen nog meer mensen een leeg scherm als ze league pass starten?
  Redactie Sport zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:57:55 #13
218273 crew  JayJay8
pi_87868266
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dinsdag begint het.

Ik heb er superveel zin in, wordt een mooi seizoen met leuke ontwikkelingen.
Wizards, Clippers, Kings --> Één van die drie teams moet toch haast het verhaal van het jaar worden!
Het jaar van Yao? Melo's toekomst? Heat?

Allemaal spannende dingen, kan echt niet wachten :D
Dit ja..

Nog een paar dagen...
pi_87872007
Phoenix, heb echt medelijden met ze. Denk echt dat ze laag gaan eindigen, hopelijk kunnen ze dan wel een goede PF o.i.d. draften in 2011.

Ben ook zeker benieuwd naar de Clippers. Ze hebben sterke spelers, zolang niet geblesseerd, kunnen ze toch een goed seizoen draaien.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:28:45 #15
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87873167
Waarom denkt iedereen dat Phoenix nou echt zo slecht wordt? OK, Amar'e is weg... da's een punt of 20 en te weinig rebounds + matige defense.

Je krijgt daar wel een Warrick, Turkoglu en een Childress (goede verdediger!!!) voor terug.

Tuurlijk, iemand moet de punten gaan maken, maar ik zie J Rich er wel een paar bij maken, en als Turkoglu, Warrick en Childress ook allemaal 12+ punten pakken wordt het gewoon de playoffs. Hill en Nash kunnen ook nog een jaartje mee. Lopez nu een vol seizoen en nog een toefje beter... Denk niet dat vorig seizoen geëvenaard gaat worden - maar de playoffs moet absoluut lukken. Denk dat Houston nat gaat.

Barbosa is leuk vanaf de bank, maar die mis je ook niet echt.. en Amundson ook niet.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87873709
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Reddiablo het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Phoenix nou echt zo slecht wordt? OK, Amar'e is weg... da's een punt of 20 en te weinig rebounds + matige defense.

Je krijgt daar wel een Warrick, Turkoglu en een Childress (goede verdediger!!!) voor terug.

Tuurlijk, iemand moet de punten gaan maken, maar ik zie J Rich er wel een paar bij maken, en als Turkoglu, Warrick en Childress ook allemaal 12+ punten pakken wordt het gewoon de playoffs. Hill en Nash kunnen ook nog een jaartje mee. Lopez nu een vol seizoen en nog een toefje beter... Denk niet dat vorig seizoen geëvenaard gaat worden - maar de playoffs moet absoluut lukken. Denk dat Houston nat gaat.

Barbosa is leuk vanaf de bank, maar die mis je ook niet echt.. en Amundson ook niet.
Ik denk toch dat Amar'e zijn defense onderschat wordt..
Vorig seizoen was hij 95e van alle spelers in points allowed per possession.

Aantal voorbeelden van slechtere PF's wat dat betreft:
Josh Smith: rank 353
Dirk Nowitzki: rank 231
Chris Bosh: rank 170
David West: rank 169
Pau Gasol: rank 147
pi_87883062
While many of you have been discussing (with utmost civility, of course) the No. 1 and 2 rankings in this year’s SLAMonline Top 50, another debate has been started.

Kobe Bryant was asked who the toughest player for him to guard in the Western Conference on the John Thompson Show the other day. This was Kobe’s response:

“Roy 365 days, seven days a week. Roy has no weaknesses in his game.”

Is this a diss on the 2010 scoring champion? No. While casual fans see Durant as a face of the League and Roy as an oft-injured, not-quite-elite player, NBA players clearly have enormous respect for him and his game.

Kobe clearly values ‘complete’ players. Looking solely at weak points, Roy would have an upper hand. And it’s true Roy has had his success one-on-one with Kobe, which certainly is another highly valued offensive talent in Kobe’s mind.

Kobe’s displayed some serious Brandon Roy man-love for some time. And, in this writer’s eyes, this was not a slight toward Durant. Roy may not have weaknesses, but surely 21-year-old Kevin Durant is cut from a different cloth.

But game does recognize game.

----
Bayless naar de Hornets trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door zeebeschuit op 24-10-2010 02:44:04 ]
pi_87973887
Vannacht Heat - Boston *O*

TIp offffffffffff :)
pi_87976143
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Vannacht Heat - Boston *O*

TIp offffffffffff :)
Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week he :') .
pi_87976564
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week he :') .
Ideaal ja :D

Helemaal met die gratis leaguepass, wat overigens echt fantastisch werkt _O_ pause en play, rewinden, highlights, live stats, multiview etc. Zit te overwegen om er eentje te kopen voor 85 euro, ware het niet dat je eigenlijk maar weinig games kan zien als je studeert en werkt.
  Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:56:31 #21
218273 crew  JayJay8
pi_87977517
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Ideaal ja :D

Helemaal met die gratis leaguepass, wat overigens echt fantastisch werkt _O_ pause en play, rewinden, highlights, live stats, multiview etc. Zit te overwegen om er eentje te kopen voor 85 euro, ware het niet dat je eigenlijk maar weinig games kan zien als je studeert en werkt.
Gewoon 's ochtends niet de uitslagen checken en tijdens 't studeren op de achtergrond aanzetten.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:29:22 #23
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87978378
hoe laat is die game, ik wil hem ook wel checken :)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87979585
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Reddiablo het volgende:
hoe laat is die game, ik wil hem ook wel checken :)
Half 2 in NL.
pi_87983380
Hoi!
Ik zit ook een beetje naar die League Pass te kijken, maar zoals vannacht kan je bijvoorbeeld maar 1 van de 3 wedstrijden bekijken, omdat de anderen te zien zijn bij TNT?
Want in dat geval betekent het dus dat je gedurende het seizoen veel (top)wedstrijden niet kunt kijken omdat ze worden aangekocht door bijvb. TNT, ABC enz. Zoals vanavond kan je via de League Pass dan dus niet naar Boston - Miami kijken. Klopt dit? Of kan je gewoon alle wedstrijden checken? Want in dat geval schaf ik ook gewoon zo'n ding aan, voor zo'n 85 euro is dat natuurlijk een mooie deal, ook als je maar 1 of 2 goede games per week kijkt (vind ik).
Ik denk trouwens dat Boston deze gaat winnen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')