quote:Volgens mij zijn de huidige streams nog niet allemaal in HD, omdat het veelal preseason betreft. Even kijken hoe het is met de start van het regular season.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:
http://ilp.nba.com
Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig.![]()
Maar hij lagt iig niet en dat is het belangrijkste![]()
quote:Verleidelijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 03:11 schreef Greetings het volgende:
http://ilp.nba.com
Wat vinden jullie van de nieuwe LeaguePass?
Is iig gratis te zien tot 1 november.
Ik vind het wel leuk dat je 4 games tegelijkertijd kan kijken, maar de kwaliteit is soms zelfs op z'n hoogst (3000 kbps) nog matig.![]()
Maar hij lagt iig niet en dat is het belangrijkste![]()
quote:Nets niet, maar waarom niet naar de Knicks. Amare, Melo en d'Antoni is een goede start. Chris Paul zou hier best bij willen spelen zoals hij zelf in een speech op de bruiloft van Melo gezegd heeft. Dan hebben ze toch wel een goede basis om straks de grootste concurrent van de Heat te zijn, zeker als over twee jaar de Celtics echt te oud zijn om titelkandidaat te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Helaas is de payroll van Orlando de op-één-na hoogste van de league, maar persoonlijk denk ik dat 'Melo niet naar teams moet kijken als Knicks, Nets etc.
quote:Dit ja..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dinsdag begint het.
Ik heb er superveel zin in, wordt een mooi seizoen met leuke ontwikkelingen.
Wizards, Clippers, Kings --> Één van die drie teams moet toch haast het verhaal van het jaar worden!
Het jaar van Yao? Melo's toekomst? Heat?
Allemaal spannende dingen, kan echt niet wachten
quote:Ik denk toch dat Amar'e zijn defense onderschat wordt..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:28 schreef Reddiablo het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Phoenix nou echt zo slecht wordt? OK, Amar'e is weg... da's een punt of 20 en te weinig rebounds + matige defense.
Je krijgt daar wel een Warrick, Turkoglu en een Childress (goede verdediger!!!) voor terug.
Tuurlijk, iemand moet de punten gaan maken, maar ik zie J Rich er wel een paar bij maken, en als Turkoglu, Warrick en Childress ook allemaal 12+ punten pakken wordt het gewoon de playoffs. Hill en Nash kunnen ook nog een jaartje mee. Lopez nu een vol seizoen en nog een toefje beter... Denk niet dat vorig seizoen geëvenaard gaat worden - maar de playoffs moet absoluut lukken. Denk dat Houston nat gaat.
Barbosa is leuk vanaf de bank, maar die mis je ook niet echt.. en Amundson ook niet.
quote:Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week heOp dinsdag 26 oktober 2010 12:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Vannacht Heat - Boston![]()
TIp offffffffffff
quote:Ideaal jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Mss dat ik hem nog ga kijken, tentamen week he.
quote:Gewoon 's ochtends niet de uitslagen checken en tijdens 't studeren op de achtergrond aanzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ideaal ja![]()
Helemaal met die gratis leaguepass, wat overigens echt fantastisch werktpause en play, rewinden, highlights, live stats, multiview etc. Zit te overwegen om er eentje te kopen voor 85 euro, ware het niet dat je eigenlijk maar weinig games kan zien als je studeert en werkt.
quote:Half 2 in NL.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Reddiablo het volgende:
hoe laat is die game, ik wil hem ook wel checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |