quote:
quote:slim idee wou ik zeggen, maar klikte per ongeluk op posten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik ken het gevoel, normaal moet ik om 6 uur bij de AH beginnen. Niet chill, succes ermee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik ken het gevoel, normaal moet ik om 6 uur bij de AH beginnen. Niet chill, succes ermee.
quote:O JA JOH?!Op vrijdag 22 oktober 2010 03:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je nu nog wakker bent kun je dat beter blijven.
quote:Wat is je afkomst eigenlijk? Je bent geen Nederlander, heb ik het idee.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ja maak me maar geil, dan ga k rukken, word ik nog meer moe.
quote:Van zoiets geil worden...Op vrijdag 22 oktober 2010 03:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ja maak me maar geil, dan ga k rukken, word ik nog meer moe.
quote:Je verstoort mijn nacht met je gezeik.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JA! met je stomme tietenposts.
quote:Waarom denk je dat?Op vrijdag 22 oktober 2010 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is je afkomst eigenlijk? Je bent geen Nederlander, heb ik het idee.
[ afbeelding ]
quote:Hehe, verandering.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je verstoort mijn nacht met je gezeik.
[ afbeelding ]
quote:Door "hoefen" in je post. En je muzieksmaak. En je honger naar een antwoord na mijn constatering.
quote:Ik heb geen idee waar ik hoefen geschreven heb, maar het moet idd hoeven zijn. En deze wijf is raar.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door "hoefen" in je post. En je muzieksmaak. En je honger naar een antwoord na mijn constatering.
Nou?
[ afbeelding ]
quote:Ik wil niet zeuren ofzo maar die taille ziet er wel een beetje..uhm.. uitgerekt uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door "hoefen" in je post. En je muzieksmaak. En je honger naar een antwoord na mijn constatering.
Nou?
[ afbeelding ]
quote:Je ontwijkt mijn vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik hoefen geschreven heb, maar het moet idd hoeven zijn. En deze wijf is raar.
quote:ooh jeeOp vrijdag 22 oktober 2010 03:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag.
Het wijf. Dit dat alles wijf.
[ afbeelding ]
quote:Als je nou even vertelt wat je wil zien, maak ik jou ook blij, dotje.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren ofzo maar die taille ziet er wel een beetje..uhm.. uitgerekt uit.
quote:Zo ben ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ooh jee
schaap komt er weeer aaan met zijn mierenneukerij.
quote:Jezus, gast.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Trouwens krijg je geen ban voor het posten van zulke plaatjes?
quote:Zo, een antwoord. Braaf.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
En ik kom uit het land waar bazin foroogh geboren is.
quote:Waarom zou ik dat bijhouden?Op vrijdag 22 oktober 2010 04:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoelang heb je over zo een collectie gedaan zargon?
quote:Hm.Op vrijdag 22 oktober 2010 04:19 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Heb je ook nog wat brunettes mrk?
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou even vertelt wat je wil zien, maak ik jou ook blij, dotje.
quote:Dit is net geen brunette, hm?Op vrijdag 22 oktober 2010 04:29 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel.
quote:teelbalkanker werkt bij mij altijd, nja, weet niet hoe slim je baas is maar het is maar 2 keer te gebruikenOp vrijdag 22 oktober 2010 03:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
Of weten jullie een heel goede smoes om niet te hoeven gaan?
quote:Ik heb 3 ballenOp vrijdag 22 oktober 2010 05:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
teelbalkanker werkt bij mij altijd, nja, weet niet hoe slim je baas is maar het is maar 2 keer te gebruiken
quote:Ik blijf nu tot 12 uur wakker, daarna ga ik slapen tot 20:00, en daarna sta ik op om te eten en te leren 22:00 ga ik weer slapen.Op vrijdag 22 oktober 2010 06:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en heb je nu zonder slaap de krantjes afgeleverd deugniet ?
quote:klinkt als een topdag manOp vrijdag 22 oktober 2010 06:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik blijf nu tot 12 uur wakker, daarna ga ik slapen tot 20:00, en daarna sta ik op om te eten en te leren 22:00 ga ik weer slapen.
quote:vandaag komt volgens mij Steven Hawking op tv, dus misschien wijzig ik mijn plannen wel
quote:Stephen Hawking?Op vrijdag 22 oktober 2010 06:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
vandaag komt volgens mij Steven Hawking op tv, dus misschien wijzig ik mijn plannen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |