quote:Kom op. Over een paar een thesis van 50.000 woorden, dan is moeilijkheidsgraad pas wat hoger!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Op zich niet veel, maar moeilijkheidsgraad is wat hoger, vandaar...
quote:Hja, die gaat dan ook weg!Op zaterdag 23 oktober 2010 09:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een Phase 90?Die je in dat ene liedje van 3FM gebruikt?
quote:Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Ben ook een keer bij Joe Satriani, dus wel gewoon met band, geweest. Dat was ook erg tof! Maar dit, met zo'n orkest, is ook wel mooiOp zaterdag 23 oktober 2010 08:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat een mooi nummer is dat toch
Denk alleen dat ik hem liever zonder orkest had gehoord. Ik weet dat niet zo hoor, met die rockbands die met een orkest gaan optreden. Het is hem toch niet helemaal voor mij.
quote:Is de Princeton 1958, ik kan er alleen geen filmpjes van vinden!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: iemand enig idee wat dit is?
Met de beschrijving erbij kan ik er niets over vinden.
quote:Nee, is een Bronco. Instapmodel-versterkertje, mijden!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Is de Princeton 1958, ik kan er alleen geen filmpjes van vinden!
quote:Dat zijn 2 a4tjes jaOp zaterdag 23 oktober 2010 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
Jezus, 800/1000 woorden! Waar hebben we het over, 3 kantjes?
quote:Wil je alleen gitaar opnemen of ook zang. Als het voor gitaar is kan je een toneport kiezen, dan heb je neit eens een mic nodig dan kan je direct je geluid opnemen op de computerOp zaterdag 23 oktober 2010 12:36 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje,
Ik wil thuis beginnen met wat dingetjes opnemen. Nou heb ik begrepen dat een dynamische mic beter is voor electrisch, en een condensator voor akoestisch. Omdat ik nog compleet nieuw ben wil ik eerst gewoon met één mic beginnen. De Shure SM57 schijnt een hele mooie all-round mic te zijn en hij werkt enigzinds ook nog voor akoestisch
Nu wil ik dus een aantal dingen opnemen en dan met de pc mixen. Ik heb begrepen dat er dan een interface tussen de pc en de mic moet zitten (dit is neem ik aan gewoon een preamp/geluidskaart?) Kunnen jullie me een leuke aanbevelen? Budget ligt rond de 100-150
Alvast bedankt
quote:Echt waar? Jammer, leek me misschien ook wel een leuk ding (als het wat was) en dan zeker voor ¤75.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, is een Bronco. Instapmodel-versterkertje, mijden!
quote:Ik denk het niet
quote:Niet meer laatste tijd, zeiden de agenten ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar krijg je een brief voor thuis hoor!
[..]
Dat valt mij nog alles mee!
quote:Oh, ik heb em 6 oktober nog gekregen voor een APK uiterste datum de 21ste. Glansrijk doorstaanOp zaterdag 23 oktober 2010 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet meer laatste tijd, zeiden de agenten ook.
En het gaat mij hopelijk ook meevallen. Straks eens onder de kap kijken.
quote:Maar jij hebt een nieuwe auto, ik een 20 jaar oude roestbakOp zaterdag 23 oktober 2010 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, ik heb em 6 oktober nog gekregen voor een APK uiterste datum de 21ste. Glansrijk doorstaan
quote:Nou, ik heb een 13 jaar oude roestbak, what's the difference, behalve die 7 jaar?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij hebt een nieuwe auto, ik een 20 jaar oude roestbak
quote:Volkswagen >>>>>>>>> Fiat?
quote:hoe ik het hier thuis doe is als volgt:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:36 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje,
Ik wil thuis beginnen met wat dingetjes opnemen. Nou heb ik begrepen dat een dynamische mic beter is voor electrisch, en een condensator voor akoestisch. Omdat ik nog compleet nieuw ben wil ik eerst gewoon met één mic beginnen. De Shure SM57 schijnt een hele mooie all-round mic te zijn en hij werkt enigzinds ook nog voor akoestisch
Nu wil ik dus een aantal dingen opnemen en dan met de pc mixen. Ik heb begrepen dat er dan een interface tussen de pc en de mic moet zitten (dit is neem ik aan gewoon een preamp/geluidskaart?) Kunnen jullie me een leuke aanbevelen? Budget ligt rond de 100-150
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, is een Bronco. Instapmodel-versterkertje, mijden!
quote:Daar komt ook een beter geluid uit!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:36 schreef The_Dean het volgende:
Probleem gevonden, moest het losse veertje uit de dynamo peuteren
[ afbeelding ]
quote:Volkomen terecht, of ligt dat aan mij? Ik vind em nogal agressief...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Hahaha
quote:Ja idd, als hij de boel niet zo bij elkaar aan het brullen was en hij gewoon meegewerkt had... Dat die agente hem opeens met pepperspray in het gezicht spuit vond ik wel een beetje lafOp zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volkomen terecht, of ligt dat aan mij? Ik vind em nogal agressief...![]()
Sterker nog, de cameraman had van mij ook de volle laag mogen krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |