quote:Zijn geinige dingen! Mijn broer heeft er ook 1, echt leuk!
quote:Ze zijn wel leuk ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn geinige dingen! Mijn broer heeft er ook 1, echt leuk!
quote:Maar een iPad is van AppleOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk ja.
Maar om er nou 500euro voor te betalen.
Meh.
Heb zelf een Samsung Galaxy Europe met Android 2.1 werkt te gek en kost 1/3e. Kan je hetzelfde mee.
Geheugen is uitbreidbaar, past in je broekzak. Je kan er mee Bellen en Smsen.
quote:Tsja veel meer kan ik er ook niet over zeggen. Heb nog nooit een andere tablet vastgehouden ofzo. Maar het werkte allemaal wel prima. Touchscreen was wel fijn (normaal vind ik touchscreentelefoons niet fijn), alles zag er wel gelikt uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
KLAP, daar zit je dan, vast in de marketing val
quote:M'n broer zegt dat het wel een handige laptopvervanger is als je in de trein moet staanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het zijn zeker gelikte producten, maar van die Ipad kan ik echt nog steeds het nut niet inzien, het is het gewoon op alle punten net niet eigenlijk. Maarja dat is een loze discussie
quote:LOLOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
Trouwens, waar heb je die SGS zo goedkoop? Op tweakers begint 'ie vanaf ¤443...
quote:Eigenlijk he..... èigenlijk...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
KLAP, daar zit je dan, vast in de marketing val
quote:Hebben we het wel allebei over de Samsung Galaxy S?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL
Is die SGS daar nog zo duur?
Hier in Hilversum bij Belcompany is hij 149euro prepaid van Vodafone met 10euro te goed.
quote:Oh kijk, ik had verkeerd gegoogledOp vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Braddie het volgende:
Samsung Galaxy Europe..
Had ik het geld maar voor een SGS...
quote:Precies, dat kan mijn telefoon (Nokia 6310i) ook
quote:Nee, dat riep ik eerst ook altijd maar daar ben ik al lang op terug gekomen.
quote:Inderdaad!.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat riep ik eerst ook altijd maar daar ben ik al lang op terug gekomen.
quote:Nut:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het zijn zeker gelikte producten, maar van die Ipad kan ik echt nog steeds het nut niet inzien, het is het gewoon op alle punten net niet eigenlijk. Maarja dat is een loze discussie
quote:Gezellige film...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
Kut, wel Qi gemist op BBC, maar wel (eindelijk) een keer Reservoir Dogs kijken (RTL5)...
quote:Domotica gaat werken met mobile applicaties dus je hebt alleen je telefoon nodigOp zaterdag 23 oktober 2010 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nut:
Als je geld over hebt en domotica in huis hebt. Kun je de dedicated touchscreen van de domotica (van rond de $2000) vervangen door 4(4!) iPads van ¤500.
Verder is dat ding leuk om even snel wat te internetten en wat filmpjes te kijken. That's it I suppose...
Verder...:
[..]
Gezellige film...![]()
quote:Briljante film zelfs.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Domotica gaat werken met mobile applicaties dus je hebt alleen je telefoon nodig![]()
Goeie film man
quote:Niks gezegd of het wel of niet goed was. 'k heb 'm alleen niet helemaal gevolgd.
quote:Lekker weer ookOp zaterdag 23 oktober 2010 01:23 schreef Under_Score het volgende:
mag je eigenlijk gewoon lekker buiten in de stad gitaar spelen, gewoon lekker spelen dus niet voor geld ofzo.
maar dan wel met mini amps![]()
quote:Boete?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:39 schreef The_Dean het volgende:
Net aangehouden... geen APK... sinds 4 juni 2010. Voel me echt zo compleet onnozel. Heb me nog nooit zo diep geschaamd, dat ik dat kan vergeten
Wel mazzel dat ik nog nooit eerder aangehouden ben
quote:awwOp zaterdag 23 oktober 2010 01:44 schreef The_Dean het volgende:
90 euro
Hoop dat de kosten met de APK wel wat mee gaan vallen... moet bijna wel, auto is in topstaat. Behalve de dynamo, die niet meer laad. Net op de laatste lichtstralen van de maan naar huis gereden.
quote:Dat heb ik vanmiddag al bij de deurwaarder gebracht.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
awwDaar gaat het geld wat je verdiende met je 17-uur durende werkdag
quote:Je hebt zeker geen reverb/chorus/delay pedaaltje te koop?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Misschien toch maar de phaser duur verkopen
quote:Helaas!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen reverb/chorus/delay pedaaltje te koop?
quote:Als ik wat tegenkom hoor je het.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik wat tegenkom hoor je het.
quote:mwah, dat boeit niet
quote:Wat een mooi nummer is dat tochOp zaterdag 23 oktober 2010 02:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou, terug!van Steve Vai +orkest. Was tof!Het eerste wat Vai zei toen die opkwam: "I have a beard"
Noord Nederlands Orkest is super. Vai is ook goed, maar ik vond zijn nieuwe nummers niet zo super. Een beetje rare opbouw en solo's die haast niet in de toonsoort passen.Maar de toegift, zijn bekende nummer, maakte het wel weer goed!
Het geluid was alleen niet goed geregeld. Bij een paar nummers hoorde je de gitaar niet/nauwelijks. Het duurde dan echt een paar minuten voordat het volume wat ge-boost werd!![]()
Filmpje (niet van mij trouwens):
quote:Hoeveel mic's voor de drums?
quote:Ruilen tegen mxr distortion 3?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Misschien toch maar de phaser duur verkopen
quote:Jij hebt toch al een Phase 90?
quote:Daar krijg je een brief voor thuis hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:39 schreef The_Dean het volgende:
Net aangehouden... geen APK... sinds 4 juni 2010. Voel me echt zo compleet onnozel. Heb me nog nooit zo diep geschaamd, dat ik dat kan vergeten
Wel mazzel dat ik nog nooit eerder aangehouden ben
quote:Dat valt mij nog alles mee!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:44 schreef The_Dean het volgende:
90 euro
Hoop dat de kosten met de APK wel wat mee gaan vallen... moet bijna wel, auto is in topstaat. Behalve de dynamo, die niet meer laad. Net op de laatste lichtstralen van de maan naar huis gereden.
quote:Op zich niet veel, maar moeilijkheidsgraad is wat hoger, vandaar...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
Jezus, 800/1000 woorden! Waar hebben we het over, 3 kantjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |