quote:Nou ok, je hebt een punt. En dat mensen videos posten wat ze mooi vinden heb ik geen problemen mee, ook als men zegt dat ze het wat mindere muziek vinden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zeggen dat Mark Knopfler ouwelullenmuziek maakt is toch geen bashen? En bovendien, jij mag hier wel posten dat je iets geweldig vindt, maar als je het daar niet mee eens bent, dan moet je ineens "niet druk maken"?![]()
Fuzzy. [ afbeelding ]
quote:Klinkt tof. Daar kun je wel een nummer omheen bouwen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www11.speedyshare.(...)0%4016%2028%2035.wav
cool of niet?
quote:ThnxOp vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt tof. Daar kun je wel een nummer omheen bouwen.
quote:Waarom niet alleen?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ow en ik wil naar Stone Sour maar niemand wilt mee
quote:(ver)draai hem!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:14 schreef Gitaarmat het volgende:
M'n broertje heeft voor de grap even aan alle gitaren (tuners) zitten te draaien.
quote:Ik doe VWO5 nogOp vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij zit ook in VWO6 toch of was dat blckbb?
quote:YessssOp vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij zit ook in VWO6 toch of was dat blckbb?
quote:De zesde was juist het jaar waarin ik niks hoefde uit te voerenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit wordt een kutjaar aangezien ik de afgelopen 5 jaar niks gedaan heb op school.
quote:Achja, ik heb ook niets gedaan de afgelopen 5 jaar maar deze pwweek wel even wat geleerd enzo, gaat wel goedkomenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit wordt een kutjaar aangezien ik de afgelopen 5 jaar niks gedaan heb op school.
quote:Volgens mij is het t/m december nog ff wat nieuwe dingen en de vier maand daarna herhaling. Wat doe je nu dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
De zesde was juist het jaar waarin ik niks hoefde uit te voeren
quote:Vergeet je pws nietOp vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Volgens mij is het t/m december nog ff wat nieuwe dingen en de vier maand daarna herhaling. Wat doe je nu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |