quote:In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.Op donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)
quote:Ik kwam er laatst achter dat je in Nederland officieel tot je 23e tienermoeder bent.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
quote:H&M heeft skipakjes hangen. In de winkel, weet niet zeker of ze online staan.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Keshet het volgende:
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!
Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
quote:Heel herkenbaar! Toen ik klaar was voor kinderen waren zij klaar om weer naar school of aan het werk te gaan. Als ik naar mijn onmiddellijke omgeving kijk dan denk ik dat de gemiddelde leeftijd rond de 35 ligt.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Keshet het volgende:
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder.
quote:Ik vond zo'n skipak geweldig! Ik zou er nu voor Ivan geen behoefte meer aan hebben, maar toen hij nog wat kleiner was, was het een heerlijk ding.Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
quote:Wat een schattig pakje!
quote:OMG!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |