SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Expres nog in een spoiler gezet. Ik denk wel een beetje om jullie welzijn, hoor.
quote:Ik ken het probleem. Heb daar ook heel lang aan vast blijven houden. Maar toen ik een keer in een topic kwam waar een plaatje van een overreden iemand ofzo gespoilerd werd, was de maat vol en ging ik overstag.
quote:Pieken.
quote:
quote:Nee niet met de pont.
quote:Wat een klootzakhufterpiemelbriehoofdvrachtwagenchauffeur.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:46 schreef Tally het volgende:
Nee niet met de pont.
Wel bijna in de kont van een vrachtwagen die net daar voor een oude citroen geramd had.
quote:Lijkt me niet erg bevorderlijk, nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, is het erg als je bij het banden oppompen erachter komt dat in alle banden eigenlijk 1,0 bar te weinig zit? Zeker als je weet dat ik 3 weken geleden ze nog allemaal op 2,3 bar had gevuld?
quote:Erg erg.. Je verbruik gaat omhoog bij het rijden he..Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, is het erg als je bij het banden oppompen erachter komt dat in alle banden eigenlijk 1,0 bar te weinig zit? Zeker als je weet dat ik 3 weken geleden ze nog allemaal op 2,3 bar had gevuld?
quote:Misschien zijn het oude banden, dan zijn die dingen vaak gescheurd en gortdroog (whehehehe).Op vrijdag 22 oktober 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, kutflamoes, dan moet ik dus 4 nieuwe banden.
quote:Als je niet van Anne Geddis (of hoe die slettebak ook maar heten mag) houdt, niet nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:26 schreef Tally het volgende:
Er bestaan echt geen leuke geboortekaartjes he
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet van Anne Geddis (of hoe die slettebak ook maar heten mag) houdt, niet nee.
quote:Anne Geddes is harstikke leuk man.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet van Anne Geddis (of hoe die slettebak ook maar heten mag) houdt, niet nee.
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vermoed dat jij (nog) geen liefhebster bent, T?
Want als je eenmaal geworpen hebt, dan vind je die shit natuurlijk uebercute.
quote:Maak die shit dan zelf of laat het maken door degene die jullie trouwkaartje heeft gemaakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
Nee.
Maar ik wil iets speciaals.. Iets blits.. Net zoals ons trouwkaartje..
Iets waarvan mensen zeggen: Ja dat zijn T. en A.
quote:Nee diegene die ons trouwkaartje heeft gefabriceerd heeft ook alleen maar dat wat leuk isOp vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maak die shit dan zelf of laat het maken door degene die jullie trouwkaartje heeft gemaakt.
quote::p
quote:Giovanni dan. Zo wilde mijn nicht haar kind serieus noemen. Maar ik kan ook niet zeggen dat ze van geluk kunnen spreken dat het uiteindelijk een meisje werd, want die noemen ze Charity.
quote:Zo heet een neefje van mijn neefjeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Giovanni dan. Zo wilde mijn nicht haar kind serieus noemen. Maar ik kan ook niet zeggen dat ze van geluk kunnen spreken dat het uiteindelijk een meisje werd, want die noemen ze Charity.
quote:Na afgelopen WK is Gio(vanni) me dunkt wel iets meer geaccepteerd. Evenals Wesley.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef Chowi het volgende:
Giovanni dan. Zo wilde mijn nicht haar kind serieus noemen. Maar ik kan ook niet zeggen dat ze van geluk kunnen spreken dat het uiteindelijk een meisje werd, want die noemen ze Charity.
quote:Ja, PVV stemmen is in veel delen van dit land tegenwoordig ook geaccepteerd. Neemt niet weg dat het ethisch onverantwoord is.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na afgelopen WK is Gio(vanni) me dunkt wel iets meer geaccepteerd. Evenals Wesley.
quote:In mijn ogen is heel Limburg ethisch onverantwoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:48 schreef Chowi het volgende:
Ja, PVV stemmen is in veel delen van dit land tegenwoordig ook geaccepteerd. Neemt niet weg dat het ethisch onverantwoord is.
quote:Als het maar geen Vlinder wordt.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Tally het volgende:
Wij zijn wel aan het nadenken over een echte NLse naam.
Maar denk niet dat het hem gaat worden.
quote:Helemaal mee eens. Laat ze het maar aan België geven ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn ogen is heel Limburg ethisch onverantwoord.
quote:Geen Vlinder, Sterre of Appel
quote:En deze te vullen uiteraard!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is nu aan jou om te onderzoeken waarom het document leeg is.
Dát is de opdracht.
quote:Tom.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Tally het volgende:
Wij zijn wel aan het nadenken over een echte NLse naam.
Maar denk niet dat het hem gaat worden.
quote:Dan moet hubbie denken aan een neukertje van me dus nee dat word hem niet
quote:Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef Joene het volgende:
Hollandsche Namen zijn okay ! Als wij ooit in de gelukkige omstandigheid mogen verkeren dat wij zo een baby krijgen gaat het in elk geval geen buitenlandse naam hebben
quote:Doe ik jou aan je huisband en neukertjes denken?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet hubbie denken aan een neukertje van me dus nee dat word hem niet
quote:Of Mahmoul. Spreek uit als 'Ma-arabische-ugh-moel'.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.
quote:Fatima of Mohammed J. Lijkt me wel gepats!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.
quote:Mij niet.. Mijn man wel.. Maar het was wel een lekker neukertje hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doe ik jou aan je huisband en neukertjes denken?
quote:Zal wel Geert of Dion worden oid.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
Fatima of Mohammed J. Lijkt me wel gepats!
quote:valt me nou weer mee dat je geen Adolf & Geert zegtOp vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal wel Geert of Dion worden oid.
quote:Klopt maar samen zouden ze er een mooi ras op nahouden denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kan veel van en over Geert zeggen, maar niet dat-ie anti-semiet is, dus die hele vergelijking gaat een beetje mank.
quote:En voor de vrucht?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef Tally het volgende:
4 bruine boterhammen met kaas, ham, komkommer en tomaat!
quote:Nee dat vindtie dan weer nie lekker.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker, totsi. Met ketsjup danwel Cürry gewürz.
quote:Dat weet ik pas over 2 weken JK. Alstie dan mee werkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, het zou toch een dochter worden die van de oldbies wordt zo gauw ze 18 zou zijn?
quote:Ja.. na 17 weken kan je het pas zeggen. En ik ben pas 15 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |