quote:Nee, geldt niet voor jou.
quote:Wil je het proberen of wil je vriend het proberen? Niet alle dames vinden het fijn denk dat zo'n 50/50 is.
quote:Misschien meer kans op het forum bij viva ofzo!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef medame het volgende:
nee wil weten of er dames zijn die hier ervaring in hebben en het me kunnen vertellen
quote:Die pm wil ik graag hebben van diegene.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Lon3 het volgende:
Er zijn genoeg topics over dit onderwerp, gewoon even zoeken...
[Off-topic]
Nou ik weet al 1 persoon (mijn vriendin) die kan bevestigen dat medame mensen via de PM lastig valt en waarschijnlijk dus een vent is. Dus sorry dat ik dat hier aangaf, ik zal het niet meer doen...
quote:Of een dame met een voorbind!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Lon3 het volgende:
[Off-topic]
Nou ik weet al 1 persoon (mijn vriendin) die kan bevestigen dat medame mensen via de PM lastig valt en waarschijnlijk dus een vent is. Dus sorry dat ik dat hier aangaf, ik zal het niet meer doen...
quote:Amen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef HugoBaas het volgende:
Ik als man vind er ook niets aan.
Geef maar maar gewoon een vagina.
quote:Even melden in het FB topic, PM doorsturen naar FA of mod en gebruik maken van een TR.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Lon3 het volgende:
[Off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |