Ik en mijn vriend hebben regelmatig anale seks en het is echt een ware aanvulling op je seks leven.
Niet schrikken, lieve schat, maar toen mijn vriend me voor het eerst vroeg of hij mijn andere gat ook in mocht dacht ik aan die verhalen dat het een helse pijn deed. En dit zeg ik niet om je te laten schrikken, maar dat is waar. Toen mijn vriend me op "zijn hondjes" misstootte, dus in mijn anus, kon ik janken van de pijn. Maar hij wilde het zo graag en dat wou ik hem wel geven.
We probeerden heel voorzichtig anale seks te hebben, en het deed nog steeds pijn en het heeft zelfs een keer gebloed. Nu denk je waarschijnlijk, dan haak je toch af? Nee, eerst wou ik op het internet gaan kijken en een vrouw vertelde in een topic die ik las dat je me ontspannen moet laten voelen.
Natuurlijk was ik ontspannen, anders wou het sowieso niet lukken. Maar, slim als ik was, "misschien gaat het niet alleen om je mentaal en je hele lichaam te laten ontspannen, maar vooral de kringspieren rondom je anus."
Toen we op het punt stonden het weer te proberen dacht ik bij mezelf; Alles komt goed, ademde langzaam uit en probeerde de spieren van mijn anus te laten ontspannen, en hij gleed er serieus waar soepel en pijnloos erin!!!
De eerste paar keren voelde ik me nogal ongemakkelijk met die penis die er eigenlijk niet in thuis hoorde, dus vroeg ik hem héél langzaam erin te gaan en zelf geef je aan of hij er verder in kan. Als hij er helemaal in zit, moet hij er weer uit halen (dan is hij opgerekt) en dan kan 'ie er weer in, langzaam hoeft niet meer.
Nu kan je serieus zo hard en snel als je wilt stoten zonder pijn, bloed of andere nare situaties.
En zelf vind ik het echt héérlijk, hierbij RECLAME VOOR ANAAL.
Enjoy
PS. kleine meegeleverde tips:
- Goed beginstandje is op zijn hondjes, de man kan voorzichtiger stoten en staat stabieler en kan er dus niet te hard of te snel per ongeluk erin schieten.
- Paar goede standjes als het opgerekt is,
Op je rug liggen en je bekken zoveel mogelijk naar je gezicht toe kantelen, dan glijd hij er beter verticaal in dan schuin,
In lepel-lepeltjestand met je bovenlijf van hem af liggen en je been lichtelijk op tillen zodat hij er schuin in kan stoten, als hij erin zit, been wel weer neer zetten, anders gaat stoten wat hinderlijk
Dit klinkt misschien onmogelijk maar, op hem gaan zitten als hij ligt. We deden het op een laagslaper. Hij stootte me in mijn anus staand naast het bed, toen hij experimenteerde. Hij draaide zichzelf naar het bed toe en ging zitten en trok mij dus voorzichtig mee. Zo zaten we dus op het bed op elkaar schoot. Hij ging liggen en jij leunt achterover, jij kan niet zoveel in dit standje, dus hij stoot. (Niet op je hurken gaan zitten maar benen lang uit naast zijn benen)
Anaal is alleen lekker als je er fan van bent, je moet ervan houden als vrouw[ Bericht 2% gewijzigd door Pox op 28-10-2010 15:38:53 ]