quote:
quote:
quote:Alleen even naar Studio K geweesst maar was zo gaar opgegeven moment.
quote:Yoo
quote:Leuk! Ik ga een twee weken IJsland boeken.
quote:Tof! Wanneer ga je?Op zondag 24 oktober 2010 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga een twee weken IJsland boeken.
quote:Volgende zomervakantie.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen even naar Studio K geweesst maar was zo gaar opgegeven moment.
quote:Ja erg relaxt vooral. Op de één of andere manier gaat het nooit helemaal los daar.Op zondag 24 oktober 2010 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar was dat leuk? Als ik de reacties zo hoorde/las was het wel heel vet, als je er van houdt
quote:Waar, in die tent of op die muziek?Op zondag 24 oktober 2010 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja erg relaxt vooral. Op de één of andere manier gaat het nooit helemaal los daar.
quote:BeideOp zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar, in die tent of op die muziek?
quote:Dan ga ik weer 2 weken door Europa met de auto
quote:
quote:Door Europa en het wordt Polen, wat klopt er nietOp zondag 24 oktober 2010 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ga ik weer 2 weken door Europa met de autoDit keer wordt het Polen!
quote:Hehe, mooie locatie wel. Club Trouw is hier om de hoek kunnen we ook wel een keer naar RauwOp zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Mja, ik weet niet, nog nooit in beide geweest
quote:TrouwOp zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, mooie locatie wel. Club Trouw is hier om de hoek kunnen we ook wel een keer naar Rauw
quote:Schön!
quote:Ik ben al in Duitsland/Tsjechië/Slowakije/Zwitserland/Oostenrijk/Slovenië/Kroatië geweest, dus nu tijd voor iets andersOp zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Door Europa en het wordt Polen, wat klopt er niet
quote:Uuuh ja...Op zondag 24 oktober 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben al in Duitsland/Tsjechië/Slowakije/Zwitserland/Oostenrijk/Slovenië/Kroatië geweest, dus nu tijd voor iets anders
quote:
quote:Ook weer terug?Op zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we naar Polen gaan en dan daar blijven
quote:Ja, via Noorwegen of langs 't zuiden.
quote:NoorwegenOp zondag 24 oktober 2010 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, via Noorwegen of langs 't zuiden.
quote:Wel weer duur, lang en kouder
quote:IN DE IKEA!
quote:Liever niet
quote:Ik gaf je wel een erg goed voorzetje he
quote:Ja heel goed van je!Op zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik gaf je wel een erg goed voorzetje heJe kopt hem goed in. Edoch.
quote:Pics.Op zondag 24 oktober 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Hahamn zusje heeft het nummer door wat ik draai, en zet de subwoofer beneden nu ook hard aan
Zelfde nummer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |