quote:Goed dat je het zegt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik ben dus ook zwaar dislectisch ( heel mn leven al )
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
dandybleumensen die haten op dandybleu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
dandybleumensen die haten op dandybleu
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef drumstickNL het volgende:
Hm, dit is een beetje een faal topic. Ik ken mensen met dyslectici en die desondanks nog wel hoofdletters, komma's en punten. Kortom, je bent een fakende troll.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef dandybleu het volgende:
ja zo heb ik ook een fout staan in mn profielnaam
het moet zijn dandyblue
maar nu staat er dandybleu
( zoals gordonbleu )
ja ik zou het willen veranderen maar dat kan niet meer....
quote:Waarom heb je überhaupt een spellingscontrolefunctie nodig?Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef drumstickNL het volgende:
Hm, dit is een beetje een faal topic. Ik ken mensen met dyslexie en die desondanks nog wel hoofdletters, komma's en punten. Kortom, je bent een fakende troll.
quote:in plaats vanOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik ben dus ook zwaar dislectisch (heel mn leven al)
quote:Geen dank,Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik ben dus ook zwaar dislectisch ( heel mn leven al )
quote:dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef Frag_adder het volgende:
Mensen die dyslexie gebruiken als excuus omdat ze te stom zijn om te spellen
quote:ha zie je hety nu? zelfs een moderator van Fok geeft het signaal : mensen begint u maar met het bashenOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef drumstickNL het volgende:
Hm, dit is een beetje een faal topic. Ik ken mensen met dyslexie en die desondanks nog wel hoofdletters, komma's en punten. Kortom, je bent een fakende troll.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |