quote:Ik denk dat je een hoogbegaafde fisiloof bentOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef barrydevliegenier het volgende:
goeidag fokkers!
wie er hier verstand heeft van paranormale dingen en fisilofische enz. kan mij vertellen of ik hoogbegaafd ben. bij het vaatwasser uitpakken weet ik altijd ik krijg het door zeg maar dat wat er gegeten is want ik eet zelf vaak nie mee of is het dat je wat ruikt en dann....
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef barrydevliegenier het volgende:
goeidag fokkers!
wie er hier verstand heeft van paranormale dingen en fisilofische enz. kan mij vertellen of ik hoogbegaafd ben. bij het vaatwasser uitpakken weet ik altijd ik krijg het door zeg maar dat wat er gegeten is want ik eet zelf vaak nie mee of is het dat je wat ruikt en dann....
quote:Heeft hij het forum gelezen? Ik heb echt aids aan mijn ogen sinds net....Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je bent het slotje vergeten.
quote:paranormaal hoogbegaafd fisiloof.Op donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoogbegaafde fisiloof bent
quote:Homofiele filosoof.Op donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef wijsneus het volgende:
[..]
paranormaal hoogbegaafd fisiloof.
...zelfs...
quote:nee eerder een perverseling die ook aan gebruikte onderbroeken snuiftOp donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik weet het al;
Jij hebt een fantastisch reukvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |