quote:MIIII-NIII-HIIIIT, ik zie et al voor me
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was dit de nieuwe muziek? Ik heb dat nummer al 102384 keer gehoord.
quote:Dat mag van mij over haar zoveel mogelijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MIIII-NIII-HIIIIT, ik zie et al voor me
quote:Nou, idd. Dat was het moment dat 3FM helemaal door de mand viel. Voorzover dat daarvoor al niet was gebeurdOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef -Hans- het volgende:
Dit was al Megahit voordat de plaat officieel af was. Redelijk bizar.
quote:Ik schreef d'r naam verkeerd dus ze zal nooit weten dat ik haar bedoeldeOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat mag van mij over haar zoveel mogelijk
quote:Ik moet helaas de kleinzerige zeikerd spelen hier, maar nee. Dat niemandOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat mag van mij over haar zoveel mogelijk
quote:Jup, best wel mee eensOp donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, idd. Dat was het moment dat 3FM helemaal door de mand viel. Voorzover dat daarvoor al niet was gebeurd.
quote:1234356 keer gehoord
quote:Het was ook geen schelden, het was vloeken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik moet helaas de kleinzerige zeikerd spelen hier, maar nee. Dat niemand
quote:Ik Pink Floyd ik sla Oh Oh Cherso maar eens een keer over
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal wel het SR-theme worden. Met die SCHIT-TE-REN-DE kerstbellen!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zaadmuziek in de avond zeg![]()
.
quote:o dan. Ach ja, ik moet ook niet zeiken, zo erg is het allemaal niet. Dat ik het me aantrek is meer mijn probleemOp donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was ook geen schelden, het was vloeken.
quote:Dat wordt Blof toch?Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal wel het SR-theme worden. Met die SCHIT-TE-REN-DE kerstbellen!
quote:GATVERDAMMEOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
P!nk
Zij was zo vet op Rock Werchter.
quote:Nou, je weet maar nooit. Of die kut van een Miss Kontreal komt nog met wat geluidsgolven op een single aanzeilen.
quote:Zo dik is ze toch niet?Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
P!nk
Zij was zo vet op Rock Werchter.
quote:zal die niet blij mee zijn dan, sta jij een beetje pluisjes in zijn reet te douwen
quote:Neuh ik snap je wel. Ben er zelf eigenlijk ook enigszins op tegen maar soms kan ik mzelf niet helemaal beheersen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o dan. Ach ja, ik moet ook niet zeiken, zo erg is het allemaal niet. Dat ik het me aantrek is meer mijn probleem
quote:Oja, komt ze weer met een of andere kerst' hit ' aanzettenOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, je weet maar nooit. Of die kut van een Miss Kontreal komt nog met wat geluidsgolven op een single aanzeilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |