quote:Ik ookOp donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Clairy Polak? Daar krijg ik nachtmerries van.
quote:Ik hoef haar ook niet te zien maar van haar stem val ik wel beter in slaap
quote:Is erg herkenbaarOp donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoef haar ook niet te zien maar van haar stem val ik wel beter in slaap
quote:Roel = baas.Op donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Ervaren krachten die topics openen, gaat lekker snel
quote:Haha ik bedenk me net dattie ook maar om het uur gaat nog. Maar is toch niet zo.Op donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL. Gaat 'm niet worden vandaag
.
quote:Joris Luyendijk is de opperbaas bij Het Oog natuurlijk, daarna komt Mieke, lijkt me zo'n lieve vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef mij maar Clairy Polak dan slaap ik beter want Mieke praat soms alsof ze tegen een kleuter praat dan liever een rustige oude vrouwenstem
quote:Diep van binnen wil je helemaal niet gaan, daarom mis je em steedsOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik bedenk me net dattie ook maar om het uur gaat nog. Maar is toch niet zo.Hihi.
Oh leuk mijn zus belt. "Hee wist je dat nou van papa?" NEE DAT WIST IK NIET en beter word ik niet meer met zulke sms'jes wakker gemaakt.Godverdomme zeg. Vole me ook meteen weer kut
quote:wthOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat we daar wel een topic over volkrijgen. Ze is immers al 18.......
quote:Nou ik wilde eerst graag eten eigenlijk. Ik ga wel even want anders krijg is spijt en bus is toch maar een euro.Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Diep van binnen wil je helemaal niet gaan, daarom mis je em steeds
quote:Een hele euroOp donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik wilde eerst graag eten eigenlijk. Ik ga wel even want anders krijg is spijt en bus is toch maar een euro.
quote:Joris Luyendijk vind ik indd topOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Joris Luyendijk is de opperbaas bij Het Oog natuurlijk, daarna komt Mieke, lijkt me zo'n lieve vrouwZaterdagmorgen doet ze ook een programma en daar is ze wel lekker scherp hoor
En Casa Luna doet ze ook nog
quote:Ik heb woensdag zorgtoeslag gehad en die's pas half op!Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Een hele eurorustig aan doen he, tis crisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:OogOp donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Joris Luyendijk is de opperbaas bij Het Oog natuurlijk, daarna komt Mieke, lijkt me zo'n lieve vrouwZaterdagmorgen doet ze ook een programma en daar is ze wel lekker scherp hoor
En Casa Luna doet ze ook nog
quote:Gok dat het de nieuwe MH is.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Een Weezertintje, die gaan we dus vaak horen
quote:Moet jij niet die bus halenOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dit wel een leuk liedertje
quote:Idd. Dat ie es met wat anders komtOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Een Weezertintje, die gaan we dus vaak horen
quote:Alsof het zes platen door elkaar zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dit wel een leuk liedertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |