quote:Ik wil eigenlijk ook, waar komen ze ook alweer?Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik zeker checken. Die gasten zijn goed.
quote:that's live (zaterdag 18:00)Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook, waar komen ze ook alweer?
quote:ik zag 2 plaatjes van katy perry die heel weiniig aan had..Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Ja. Dat hoeft nou ook weer niet.
quote:Ja, maar dat is goedOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zag 2 plaatjes van katy perry die heel weiniig aan had..![]()
quote:Laat de mannen maar. Mannen met gitaren zie ik het liefst met baard, en dan puur vanwege de geloofwaardigheid
quote:ja voor jullie ..
quote:O. daar ga ik niet helemaal heen
quote:Dat is haar sterke kant.Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zag 2 plaatjes van katy perry die heel weiniig aan had..![]()
quote:Ik ga ook hard lopen. Naar de ijskast.Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Kan straks wel ff gaan hardlopen en morgen sportschool.
quote:Klopt, maar een aantal valt op vrouwen. Dacht ikOp donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja voor jullie ..
maar d'r komen ook hier vrouwelijke fokkers hier he
quote:Kud. Dat is mijn tekstOp donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook hard lopen. Naar de ijskast.
quote:Weet ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
O. daar ga ik niet helemaal heenkomen ergens in Januari toch nog eens? ga ik dan wel
quote:Grappig
quote:Over 2 maand al? Damn, tijd gaat snel. Zie mezelf nog op de GM staan bij - 8. Lijkt wel jaren geleden!Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
Grappig![]()
beetje laat er om nu heen te gaan.
over 2 maanden serious reqeust
quote:Uitrekvereniging Eindhoven is net buiten het station gevestigd hoor
quote:Ben er nooit uit gestapt eigenlijk. Altijd blijven zitten tot Maastricht, da's tenminste een echte stad
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uitrekvereniging Eindhoven is net buiten het station gevestigd hoor
quote:ja en die kutsneeuw erbijOp donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 2 maand al? Damn, tijd gaat snel. Zie mezelf nog op de GM staan bij - 8. Lijkt wel jaren geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |