Fokking geweldig. Die stoelenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrr! Die stoelen.....
Klik
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Och best gezellig toch, die jaren '70. Een jaar of 35 terug is dat huis gewoon volledig ingericht volgens de laatste trends.
Ze zeggen er niet bij dat je voordeur uitkomt op een heel drukke weg.....quote:Op donderdag 11 november 2010 17:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
- die inrichting kan zo een 'Jaren 1970'-tentoonstelling in.
Dat huisje is behoorlijk schattig en ligt erg mooi aan een rivier. Valt best nog wat leuks van te maken. Ook wel opmerkelijk: in de beschrijving, "Onder de gehele woning zijn de gasleidingen en CV-leidingen aanwezig!"
Ja, dat mag je wel hopen, zeg.![]()
En een hypotheek op de gas rekening dat pand kent geneens isolatie.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is vandaag de dag nog steeds mogelijk kasteelheer/vrouw te worden, alleen een paar miljoentjes neertellen en voila http://www.funda.nl/koop/(...)teelstraat-6/fotos/#
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ding in het midden nou een hele creatieve trap?
Zo niet, dan vraag ik me af
1) hoe kom je op die verhoging
2) wat is het dan?![]()
pand is wel gaaf trouwens
[ afbeelding ]
Deze stad heeft een ondergaande zon!![]()
![]()
![]()
![]()
link
(ik moest trouwens de link van de foto's met een omweg achterhalen, gewoon met de rechtermuisknop klikken werkte niet. Hebben meer mensen daar last van, of ligt dat aan mijn computer?)
De makelaar gebruikt ook een interessante spelling van het woord jacuzzi:quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef marky het volgende:
Deze mensen hebben voorheen vast in een woonwagen gewoond
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rijswijk-zh/huis-47824157-strijplaan-68/
quote:en toegang tot fraai aangelegde achtertuin ca 1800x520 met jqouzie en twee bergingen en achteruitgang.
Maar wel met je blote body op Funda gaan staanquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)lmeloseweg-26/fotos/
Interieur fotos Noway! ik wil niet dat andere mensen MIJN huis van binnen zien.
Eerst kopen dan mag je pas binnen kijken!
Je ziet het wel vaker dat er geen enkele foto van binnen te zien is.
Willen ze dan iets verbergen ofzo![]()
Het lijkt wel of je de schaduw ziet van iemand die zich verhangen heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef Mandal het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)khuis_147500_kk.html
[ afbeelding ]
Al langsgekomen hier?
Nou schaduw... meer afdruk van lichaamsvocht van een dode denk ikquote:Op woensdag 17 november 2010 08:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je de schaduw ziet van iemand die zich verhangen heeft
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou schaduw... meer afdruk van lichaamsvocht van een dode denk ik
Ja.... gewoon onbegrijpelijk dat ze zo'n foto ook plaatsen!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
een likje Gamma latex had hier z'n dienst wel kunnen bewijzen denk ik zo.
De foto is inmiddels ook van funda af. Maar het zou natuurlijk ook iets simpelers zijn zoals een wetsuit wat daar heeft hangen drogen oidquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.... gewoon onbegrijpelijk dat ze zo'n foto ook plaatsen!
Even afgezien van de kleurkeuzequote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Lindala het volgende:
Gezien bij Huizenjacht op SBS6. Een - jawel - 'uniek industrieel' pand.
Mooi blauw is niet lelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk tot rust komen in de slaapkamer?
[ afbeelding ]
*LINK*
Wat een ramp inderdaad... ik zou helemaal wegkwijnen in zoietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik zou me in de blauwe kamer behoorlijk opgesloten voelen. Totaal geen zicht naar buiten, alleen maar muren die op je af komen (met helemaal bovenin wat raampjes voor een beetje daglicht).
Ik heb nu de url van de thumbnail genomen en daar "klein" vervangen voor "groot" dan krijg je ze zoals in mijn postquote:Op maandag 22 november 2010 01:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Zjezus. Ben benieuwd welke voetbalvrouw die wansmaak op d'r geweten heeft.![]()
Goede vraag over het plaatsen van foto's, ik kom er ook niet uit.
Hee dank, goeie tip!quote:Op maandag 22 november 2010 01:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb nu de url van de thumbnail genomen en daar "klein" vervangen voor "groot" dan krijg je ze zoals in mijn post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |