abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87800180

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87800188
TT _O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2010 @ 17:27:56 #3
862 Arcee
Look closer
pi_87800192
862 _O_ Terecht nog een keer. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:28:10 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_87800200
Doei!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_87800225
tellen we terug? :D
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 17:29:12 #6
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_87800247
Elies, wat een goed nieuws! (Heb een virtuele appelpunt genomen) Had toch iets te vieren.

Hectisch weekje hier, ik werd maandagavond heel erg ziek. Had al een paar dagen last van maag en buikpijn.
Maandag tegen 11 uur des avond ineens enorme rillingen. Bloedbovendruk bleek ineens 250 te zijn, normaal is 100 al hoog voor mij, en m'n temperatuur geen van 37.3 ineens naar 40.9. Toch maar even dokter gebeld. Na overleg kwam de dokter gelukkig, ze wilden eerst en ambulance sturen en gelijk ziekenhuis. Dokter die kwam vond mijn enkel ook veel te warm, dus na veel soebatten kreeg ik gedaan dat we niet in volle vaart naar Groningen hoefden. Antibiotica gekregen, en die bleek aan te slaan. Ze wilde wel dat ik dinsdag meteen naar het ziekenhuis ging. Eigenwijs als ik ben, besloot ik de volgende dag maar in bed te blijven, de koorts was weg, en woensdag had ik een afspraak staan met mijn vaste traumatoloog in het UMCG. Gisteren voelde ik me al veel beter, en...... *O* *O* *O* *O* *O*
Geweldige uitslag bij Traumatologie, er is botaangroei, de enkel staat nog in de goede stand en ik mag hem gaan belasten. Nu eerst drie maanden hydrotherapie, wel vaak de vacuped aandoen, maar ik heb voor het eerst in 2 jaar, vanmorgen op beide voeten kunnen staan en de enkel belast zonder dat er iets om zit. Hij verwacht dat we over 3 maanden dan zo ver zijn dat we aan orthopedisch schoeisel kunnen denken.
De ontsteking kwam niet uit het bot, maar van de huid, daar vallen soms zo gaten in, dit komt door de neuropathie en niet door de enkel. Was ik even blij dat ik me niet per ambulance had laten afvoeren naar de spoedeisende hulp w/ w/ w/
De antibiotica helpt momenteel goed bij het genezen van die wonden. Ik moet er wel rekening mee houden dat het vaker kan gebeuren.

Voor de rest...nieuwe auto...vandaar Pagan wil onze vriendin die huishoudelijk bijspringt, bij de bushalte halen. Auto niet starten, waarschijnlijk rotte accu, hij is nu bij de garage, na wat starthulp, dus die was pislink.

Morgen moet ik naar de neuroloog, zien of dat nog wat oplevert.
Pagan komt net binnen, rotte accu, dus andere accu. Pagan is nog steeds best wel moe, maar geen ritmestoornissen, wel veel te snelle hartslag.

Onze haan, boer Koekoek, zat ondanks z'n vitamine en antibioticakuur vanmorgen dood in het nachthok. Z'n harem van drie meiden zat heel triest om hem heen :N

Maar goed. qua enkel hebben we hier de vlag uit, dus Eliesjes appelpunt kwam op een goed moment!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_87800249
Ik snap er geen flikker van
pi_87800257
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:27 schreef Arcee het volgende:
862 _O_ Terecht nog een keer. 8-)
_O- :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87800264
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, daar komt die sirene weer die op schoot wil liggen :')
:D Ik heb de mijne al een paar uur niet meer gezien!

Vanochtend had ik haar even naar buiten gelaten, ze komt nu telkens toch gauw binnen met die kou. Maar het duurde even en ik deed de schuifpui weer dicht en hield die gewoon in de gaten. Kijk ik ineens weer naar de schuifpui, is ze op de plantenbak ervoor gaan zitten, ogen ongeveer zoals op onderstaand plaatje en toen voelde ik me echt een heel slecht baasje :@

pi_87800345
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen flikker van
Er zijn hier ook geen flikkers :*

Strega, wat fijn! *O* *O* *O*
dan ben je toch een jaar bezig geweest vanaf de operatie zeker? :o
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 17:32:17 #11
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_87800375
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
Elies, wat een goed nieuws! (Heb een virtuele appelpunt genomen) Had toch iets te vieren.

Hectisch weekje hier, ik werd maandagavond heel erg ziek. Had al een paar dagen last van maag en buikpijn.
Maandag tegen 11 uur des avond ineens enorme rillingen. Bloedbovendruk bleek ineens 250 te zijn, normaal is 100 al hoog voor mij, en m'n temperatuur geen van 37.3 ineens naar 40.9. Toch maar even dokter gebeld. Na overleg kwam de dokter gelukkig, ze wilden eerst en ambulance sturen en gelijk ziekenhuis. Dokter die kwam vond mijn enkel ook veel te warm, dus na veel soebatten kreeg ik gedaan dat we niet in volle vaart naar Groningen hoefden. Antibiotica gekregen, en die bleek aan te slaan. Ze wilde wel dat ik dinsdag meteen naar het ziekenhuis ging. Eigenwijs als ik ben, besloot ik de volgende dag maar in bed te blijven, de koorts was weg, en woensdag had ik een afspraak staan met mijn vaste traumatoloog in het UMCG. Gisteren voelde ik me al veel beter, en...... *O* *O* *O* *O* *O*
Geweldige uitslag bij Traumatologie, er is botaangroei, de enkel staat nog in de goede stand en ik mag hem gaan belasten. Nu eerst drie maanden hydrotherapie, wel vaak de vacuped aandoen, maar ik heb voor het eerst in 2 jaar, vanmorgen op beide voeten kunnen staan en de enkel belast zonder dat er iets om zit. Hij verwacht dat we over 3 maanden dan zo ver zijn dat we aan orthopedisch schoeisel kunnen denken.
De ontsteking kwam niet uit het bot, maar van de huid, daar vallen soms zo gaten in, dit komt door de neuropathie en niet door de enkel. Was ik even blij dat ik me niet per ambulance had laten afvoeren naar de spoedeisende hulp w/ w/ w/
De antibiotica helpt momenteel goed bij het genezen van die wonden. Ik moet er wel rekening mee houden dat het vaker kan gebeuren.

Voor de rest...nieuwe auto...vandaar Pagan wil onze vriendin die huishoudelijk bijspringt, bij de bushalte halen. Auto niet starten, waarschijnlijk rotte accu, hij is nu bij de garage, na wat starthulp, dus die was pislink.

Pagan komt net binnen, rotte accu, dus andere accu. Pagan is nog steeds best wel moe, maar geen ritmestoornissen, wel veel te snelle hartslag.

Onze haan, boer Koekoek, zat ondanks z'n vitamine en antibioticakuur vanmorgen dood in het nachthok. Z'n harem van drie meiden zat heel triest om hem heen :N

Maar goed. qua enkel hebben we hier de vlag uit, dus Eliesjes appelpunt kwam op een goed moment!
*O* goed nieuws *O*

en jammer van boer koekkoek ;(
🐙
pi_87800396
Strega *O* :D

Wat een goed nieuws, zonde van de accu en Boer koekkoek ;( Maar accu valt wellicht nog onder garantie? Je mag er wel vanuit gaan dat bij een occasion dit soort dingen ook gewoon in orde zijn toch? :Y
pi_87800418
Oeh ja, boer koekkoek is triest nieuws... Wat voor haan was het ook al weer? :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:35:19 #14
163650 Greys
pi_87800492
Zeur niet, echt... je merkt ámper dat ik er ben!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 17:35:39 #15
266257 crew  DeZwabber
pi_87800503
quote:
18.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
🐙
pi_87800512
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Hiihihihihihihi _O-
pi_87800546
quote:
18s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:37:11 #18
163650 Greys
pi_87800557
Strega! :o Wat een supernieuws! *O* w/
Echt geweldig voor je!

Iets minder voor de haan :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87800581
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:

Wat fijn voor je! *O* En een :* voor de minder fijne dingen.
pi_87800661
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat fijn voor je! *O* En een :* voor de minder fijne dingen.
Daar moet je mee oppassen hoor, ik denk dat een :* op die accu niet veel goeds voor je lippen doet
pi_87800732
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daar moet je mee oppassen hoor, ik denk dat een :* op die accu niet veel goeds voor je lippen doet
Op een accu die het niet meer doet geeft dat niet toch :P
Een :* op een dode haan zou ik erger vinden :')

APK! Weet je nou al waar ik zit? *O*
pi_87800747
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Op een dooie haan vast ook niet :')
pi_87800767
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op een dooie haan vast ook niet :')
Spuit elf :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:47:10 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87800828
pancakes :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_87800830
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Accuzuur :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:47:39 #26
163650 Greys
pi_87800852
Ik zou echt acuut mijn mobiel de deur uit doen als iemand mijn gangen zou kunnen nagaan daarmee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:48:15 #27
163650 Greys
pi_87800871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Qwea het volgende:
pancakes :9
Lekker! Hoeveel eet je er dan?
Ik ben er altijd zo gauw klaar mee, met pannenkoeken :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87800892
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt acuut mijn mobiel de deur uit doen als iemand mijn gangen zou kunnen nagaan daarmee.
Ja maar... Het is mn laptop -O-
Straks staat ie hier voor de deur! :o _O-
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:50:56 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_87800944
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:

Ik was effe shoppen. :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_87800955
quote:
6s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:

[..]

Ik was effe shoppen. :D
Bij AH? :o En niet even vragen of ik ook kom? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:51:31 #31
163650 Greys
pi_87800958
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja maar... Het is mn laptop -O-
Je mobiel is je laptop? I'm lost!

quote:
Straks staat ie hier voor de deur! :o _O-
Snel aan die ovenschotel beginnen dan! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 17:51:39 #32
266257 crew  DeZwabber
pi_87800963
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

een accu die niet sterk genoeg meer is voor een startmotor kan nog steeds een behoorlijke schok geven :P
🐙
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:52:35 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_87800994
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:

Bij AH? :o En niet even vragen of ik ook kom? :P
Had ik die achterlijke googlefoto maar nooit geplaatst. :')
pi_87801009
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je mobiel is je laptop? I'm lost!
Nee, ik zit met mn laptop op internet :P En ik weet niet of ik er iets aan kan doen waardoor niemand meer kan zien waar ik zit :s)
quote:
Snel aan die ovenschotel beginnen dan! *O*
Ja, dahag _O-
pi_87801036
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef APK het volgende:

[..]

Ik maak maar een grapje hoor :)
Maar weet je nou al in welke straat ik zit? :P
(en kan je dat van iedereen hier zien, waar ze zitten? :o )
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:53:45 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801038
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:

Dat kan de pliesie al hoor. :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:54:10 #37
163650 Greys
pi_87801050
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ik zit met mn laptop op internet :P En ik weet niet of ik er iets aan kan doen waardoor niemand meer kan zien waar ik zit :s)
Ik dacht dat IK paranoia was :D

quote:
Ja, dahag _O-
Oh. Sorry APK, ik heb het geprobeerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 17:54:43 #38
163650 Greys
pi_87801072
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef APK het volgende:

[..]

Dat kan de pliesie al hoor. :o
Van de pliesie vind ik het niet erg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87801084
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik dacht dat IK paranoia was :D
Nee, maar daardoor weet ie waar ik zit toch? :o
quote:
:')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:55:38 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801106
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:

Ik maak maar een grapje hoor :)
Maar weet je nou al in welke straat ik zit? :P
(en kan je dat van iedereen hier zien, waar ze zitten? :o )
Ik maakte ook een grapje. ;)
Het zou met mijn nieuwe telefoon kunnen geloof ik, maar dan volgens mij alleen als je toestemming geeft en als ik mijn GPS aan zou hebben staan en dat heb ik niet.

Moet er niet aan denken zeg. :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:56:47 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801141
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef Greys het volgende:

Ze praat weer tegen me. O+
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 17:56:57 #42
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87801147
Strega, wat goed *O*. En geef maar gewoon toe dat jullie die haan geofferd hebben, dat mag best, zelfs in F&F ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87801178
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef APK het volgende:

[..]

Ik maakte ook een grapje. ;)
Het zou met mijn nieuwe telefoon kunnen geloof ik, maar dan volgens mij alleen als je toestemming geeft en als ik mijn GPS aan zou hebben staan en dat heb ik niet.

Moet er niet aan denken zeg. :')
_O-
Ik dacht al een beetje dat je blufte, maar ik wist het niet zeker _O-
Ik geloof zo dat dat kan met die telefoons van tegenwoordig :D
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 17:58:26 #44
266257 crew  DeZwabber
pi_87801193
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ja, dahag _O-
geen internet nemen is dan de enige oplossing, google heeft tijdens de opnames van streetview alle draadloze netwerken in kaart gebracht, dus als jij met je laptop op een draadloos thuisnetwerk zit, weet google waar je zit (tot op een metertje of 100 nauwkeurig ofzo)
🐙
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 17:59:25 #45
266257 crew  DeZwabber
pi_87801232
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

geen internet nemen is dan de enige oplossing, google heeft tijdens de opnames van streetview alle draadloze netwerken in kaart gebracht, dus als jij met je laptop op een draadloos thuisnetwerk zit, weet google waar je zit (tot op een metertje of 100 nauwkeurig ofzo)
maar andere personen dus niet, tenzij je daar specifiek programma's voor hebt geinstalleerd :P
🐙
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:59:51 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801250
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ja duh, in bed natuurlijk. :7
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:00:00 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87801252
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker! Hoeveel eet je er dan?
Ik ben er altijd zo gauw klaar mee, met pannenkoeken :o
Stuk of 5 a 6 :Y Mike ook ongeveer
pi_87801260
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ja duh, in bed natuurlijk. :7
Ik lig niet in bed :(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:00:28 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87801262
Ik heb ze met spek, appel en 1 gewone :') maar die gewone is bijna een american pancake _O- die is echt vet dik :D
pi_87801272
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Je hebt mensen die betalen daar extra voor :')

Latitude, FourSquare etc. etc.
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:05 #51
266257 crew  DeZwabber
pi_87801305
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ze met spek, appel en 1 gewone :') maar die gewone is bijna een american pancake _O- die is echt vet dik :D
ik heb een keer gekeken hoe dik ik een pannekoek kon maken, en toch volledig gaar kon krijgen
een cm ofzo _O-
🐙
pi_87801313
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:28 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801322
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

Je hebt mensen die betalen daar extra voor :')

Latitude, FourSquare etc. etc.
Zou eigenlijk iedereen moeten doen, dan hoef ik niet meer naar die stomme 'Waar zit ben je nu?' gesprekjes te luisteren. :+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:40 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87801327
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

maar andere personen dus niet, tenzij je daar specifiek programma's voor hebt geinstalleerd :P
En voor op foons zoals onze desire heeft is dat niet echt heel nauwkeurig :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:56 #55
163650 Greys
pi_87801371
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef APK het volgende:

[..]

Zou eigenlijk iedereen moeten doen, dan hoef ik niet meer naar die stomme 'Waar zit ben je nu?' gesprekjes te luisteren. :+
Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou doen _O- de hele dag met je GPS aan gaan lopen zodat iedereen zo ff kan zien waar je bent :')
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:04:18 #57
266257 crew  DeZwabber
pi_87801373
quote:
15.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ssssssttrrrrrrike!
🐙
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:04:41 #58
266257 crew  DeZwabber
pi_87801386
het ziet er een beetje kneuzig uit eigenlijk
🐙
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:04:46 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801392
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Qwea het volgende:

En voor op foons zoals onze desire heeft is dat niet echt heel nauwkeurig :')
pi_87801402
quote:
15s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, naar :{
pi_87801410
quote:
15s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef APK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja okay das useless zo natuurlijk :')

Tot hoever kan je inzoomen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:05:23 #62
163650 Greys
pi_87801421
Mooi dat ik niet meer in die gammele woontoren ging wonen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:05:48 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801446
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:

Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou doen _O- de hele dag met je GPS aan gaan lopen zodat iedereen zo ff kan zien waar je bent :')
Hoezo?
Je hebt toch niets te verbergen? *)
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 18:05:49 #64
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87801447
Huiswaarts, laterz :W
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87801479
quote:
6s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:

[..]

Hoezo?
Je hebt toch niets te verbergen? *)
Dooddoener #1

Maar goed, jij hebt schijnbaar niks te verbergen? :P Dus kom maar door met dat sofinummer, geb. datum/plaats, naam, adres, werk, jaarinkomen, burgerlijke staat :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:06:51 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801482
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:

Ja okay das useless zo natuurlijk :')

Tot hoever kan je inzoomen?
Dichtsbijzijnde mast denk ik.
Met GPS misschien tot op het dak?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:07:25 #67
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87801509
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef APK het volgende:

[..]

Hier toch ergens. ;)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_87801545
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef Pagan het volgende:

[..]

Hier toch ergens. ;)
Hij pakt hem niet -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:08:29 #69
266257 crew  DeZwabber
pi_87801553
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:06 schreef APK het volgende:

[..]

Dichtsbijzijnde mast denk ik.
Met GPS misschien tot op het dak?
meh, vrij nauwkeurig nog, ligt eraan hoeveel er masten zijn en hoe goed de kruispeiling is
🐙
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:08:40 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801556
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:

Dooddoener #1

Maar goed, jij hebt schijnbaar niks te verbergen? :P Dus kom maar door met dat sofinummer, geb. datum/plaats, naam, adres, werk, jaarinkomen, burgerlijke staat :Y
Ik deed een rechtse Nederlander na. :')

Alsof ik daar een voorstander van zou zijn. _O-
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:09:40 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_87801585
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef Pagan het volgende:

Hier toch ergens. ;)
Tussen de duivies. *;
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:11:44 #72
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87801652
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Doe maar weg dan. Je profiteur provider kan vrij simpel met een driehoeksmeting bepalen waar jij bent, behoorlijk nauwkeurig ook.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:12:59 #73
163650 Greys
pi_87801697
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Pagan het volgende:

[..]

Doe maar weg dan. Je profiteur provider kan vrij simpel met een driehoeksmeting bepalen waar jij bent, behoorlijk nauwkeurig ook.
Ik bedoel dan ook *gewoon* iemand, een van de contacten die je in je telefoon hebt zitten ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87801776
Greys, heb je nog toetjes gehaald? *O*
En heb je nog pm voor mij? O-)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:15:11 #75
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87801791
Zo, mijn bijna nieuwe accu uit de oude auto zit er in, geen probleem meer so far (ff afkloppen). Laadstroom was prima. ^O^
Ik ga die :* niet overbrengen aan dode hanen en op sterven na dod accu's, maar evengoed bedankt. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:15:31 #76
163650 Greys
pi_87801802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je nog toetjes gehaald? *O*
Nee en daar heb ik nu spijt van :')

quote:
En heb je nog pm voor mij? O-)
Waarvoor ook alweer? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87801803
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, mijn bijna nieuwe accu uit de oude auto zit er in, geen probleem meer so far (ff afkloppen). Laadstroom was prima. ^O^
Ik ga die :* niet overbrengen aan dode hanen en op sterven na dod accu's, maar evengoed bedankt. O+
Hebbert!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:16:21 #78
163650 Greys
pi_87801837
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
*O* En jij ook gefeliciteerd met de goede berichten van Strega!

quote:
Flauw... :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87801878
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Greys het volgende:

Waarvoor ook alweer? :@
o|O waar we gister over gepmd hebben *O* Kaartjes enzow ;)
pi_87801899
Tijd voor een PA die je inbox beheert Greys.
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:20:19 #81
266257 crew  DeZwabber
pi_87802000
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook *gewoon* iemand, een van de contacten die je in je telefoon hebt zitten ;)
dan zouden ze een gsm mast of 2 / 3 moeten huren, een nepcentrale er aan hangen met de identiteit van die provider, en dan hopen dat de gsm inlogt, ze moeten wel alle nummers van die gsm weten, anders weten ze niet welke het is, en dan gaan kruispeilen

een duur en ingewikkeld geintje :+
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:20:19 #82
163650 Greys
pi_87802002
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

o|O waar we gister over gepmd hebben *O* Kaartjes enzow ;)
Owja :')
*nog maar een glas water neemt*
Moment, even the little black book zoeken :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:20:35 #83
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802016
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef APK het volgende:

[..]

Tussen de duivies. *;
Ik zal tinEye er eens op loslaten! >:)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:20:54 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_87802028
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:

Ik was al bang dat ik de auto gehexed had door te zeggen dat mijn buurman er ook zo eentje heeft. :@
pi_87802073
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

dan zouden ze een gsm mast of 2 / 3 moeten huren, een nepcentrale er aan hangen met de identiteit van die provider, en dan hopen dat de gsm inlogt, ze moeten wel alle nummers van die gsm weten, anders weten ze niet welke het is, en dan gaan kruispeilen

een duur en ingewikkeld geintje :+
Gewoon zo'n GPS-muis onder die Smart werkt idd stukken beter :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:22:09 #86
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802094
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet er ook niet aan denken. :N
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:22:16 #87
266257 crew  DeZwabber
pi_87802099
@cracked_kettle Cracked Kettle
Bishops Finger added to our selection, alter boys get 10% off, please provide proof that you were an alter boy.

_O-
🐙
pi_87802139
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
@cracked_kettle Cracked Kettle
Bishops Finger added to our selection, alter boys get 10% off, please provide proof that you were an alter boy.

_O-
Ik heb nog wel een foto van mezelf als misdienaar _O-
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:23:08 #89
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802147
Strega vraagt net wanneer we lootjes voor SeSa gaan trekken.
pi_87802178
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat dus écht geen prettige foto om te zien, die gezichten :{ .
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:23:48 #91
266257 crew  DeZwabber
pi_87802183
ik weet niet of er uberhaupt al iets zeker is over sesa
🐙
pi_87802245
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind dat dus écht geen prettige foto om te zien, die gezichten :{ .
Nee idd, pittige foto. Die 2 ook met d'r gebalde vuisten zo, en er lijkt daar onder dat zeil ofzo nog iemand te liggen in die witte broek...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:26:18 #93
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802306
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef APK het volgende:

[..]

Ik was al bang dat ik de auto gehexed had door te zeggen dat mijn buurman er ook zo eentje heeft. :@
Nee hoor, laat dat heksen maar aan ons over. Van 't weekeinde de auto vullen met CD's, zweepje aan de binnenspiegel, beschermengeltje op het dashboard enz..
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:26:40 #94
266257 crew  DeZwabber
pi_87802328
quote:
11.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee idd, pittige foto. Die 2 ook met d'r gebalde vuisten zo, en er lijkt daar onder dat zeil ofzo nog iemand te liggen in die witte broek...
rechts van het midden, die gast onder al dat betonijzer?
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:26:50 #95
163650 Greys
pi_87802338
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zulke dingen mogen van mij best onder een spoiler, ik had het ook niet hoeven zien.
Maar da's vast mijn mieterigheid :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87802347
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ga niet weer kijken :@
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:27:04 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_87802353
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
[knip]
Afgezien van de haan en de auto: wat een goed nieuws. Ben blij voor jullie. Misschien eindelijk weer in de upgaande spiraal :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:28:48 #98
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802421
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet niet of er uberhaupt al iets zeker is over sesa
Niets is zeker, dat is zeker. Net zo zeker als Murphy's law, ook die moet een keer mis gaan.
pi_87802438
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Zulke dingen mogen van mij best onder een spoiler, ik had het ook niet hoeven zien.
Maar da's vast mijn mieterigheid :+
Nee okay, das misschien wel zo... maar dacht dat hij toch nog wel enigszins 'meeviel' omdat iedereen het er levend vanaf heeft gebracht.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

rechts van het midden, die gast onder al dat betonijzer?
Ja :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:32:04 #100
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87802565
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Afgezien van de haan en de auto: wat een goed nieuws. Ben blij voor jullie. Misschien eindelijk weer in de upgaande spiraal :*
Wij duimen voor je voor 10 november. :* terug.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:32:36 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_87802594
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Pagan het volgende:
Niets is zeker, dat is zeker. Net zo zeker als Murphy's law, ook die moet een keer mis gaan.
De dood en de fiscus, maar meer zekerheden zou ik ook niet kunnen noemen ;)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:38:51 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_87802879
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef ElisaB het volgende:

De dood en de fiscus, maar meer zekerheden zou ik ook niet kunnen noemen ;)
En oh-oh die foto's van haar hondjes plaatst. :Y)
pi_87802895
Oh, wil een F&F modje hier trouwens even #864 van maken?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:40:33 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_87802950
Ik heb over 5 dagen mijn FoK!-verjaardag. :7

Edit: Hé, Tombo is bijna thuis :D
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:44:15 #105
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87803118
quote:
This world is spinning around me
This world is spinning without me
Every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:45:04 #106
176471 oh-oh
pi_87803148
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:

[..]

*) Op mij kun je bouwen!
Ik zit ff snel aan de bamisoep, me rot te lachen om B. bij Boulevard _O-
Hij gaf nog een mooie sneer naar die advocaten van de tegenpartijen _O-
Zo visite, dus ik ben zo weer weg :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:45:47 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803190
quote:
Beetje een U2 ripp off bandje. :7
pi_87803205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:

[..]

:D :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:46:11 #109
163650 Greys
pi_87803207
quote:
99s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wil een F&F modje hier trouwens even #864 van maken?
Uiteraard.

Zet je zondag 30 januari vast in je agenda? w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:46:45 #110
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_87803239
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:

[..]

LOL

quote:
6.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef APK het volgende:

APK wordt 10 *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:47:18 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803259
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:

*) Op mij kun je bouwen!
Ik zit ff snel aan de bamisoep, me rot te lachen om B. bij Boulevard _O-
Hij gaf nog een mooie sneer naar die advocaten van de tegenpartijen _O-
Zo visite, dus ik ben zo weer weg :P
Heb jij zelf ook rechten gestudeerd of breng je de koffie rond en strijk je zijn overhemden? :P
pi_87803291
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Uiteraard.

Zet je zondag 30 januari vast in je agenda? w/
Thanks O+

En wat is er op zondag 30 januari? :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:48:11 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803293
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef Pagan het volgende:

APK wordt 10 *O*
Chips en limonade! *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:48:19 #115
176471 oh-oh
pi_87803300
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef APK het volgende:

[..]

Heb jij zelf ook rechten gestudeerd of breng je de koffie rond en strijk je zijn overhemden? :P
Whehehe ik heb gestudeerd maar geen rechten en doe dat tweede en veel meer :P
( Groucho Marx )
pi_87803313
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef APK het volgende:

[..]

Voor dat laatste heeftie Jinek toch... :D Die rolt haar 'booobbbieeeeeeeees!' er even een paar keer overheen en de vouwen zijn eruit :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:49:15 #117
163650 Greys
pi_87803345
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks O+
Alsjeblieft O+

quote:
En wat is er op zondag 30 januari? :P
HET NATIONAAL SONGFESTIVAL! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87803360
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Alsjeblieft O+
[..]

Oh, ik ga mee! Kunnen er al kaartjes gekocht worden?
pi_87803362
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
STOP DE PERSEN!!!!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:50:06 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803376
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:

Whehehe ik heb gestudeerd maar geen rechten en doe dat tweede en veel meer :P
Oh, do tell. *)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:50:38 #121
176471 oh-oh
pi_87803396
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, do tell. *)
Like no way in hell :P
( Groucho Marx )
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 18:50:38 #122
266257 crew  DeZwabber
pi_87803398
quote:
6.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, do tell. *)
onder zijn bureau zijn "bedrading" fixen
🐙
pi_87803405
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, do tell. *)
Ja, dat klonk een beetje vunzig vind je ook niet? B-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:50:51 #124
163650 Greys
pi_87803413
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik ga mee! Kunnen er al kaartjes gekocht worden?
Nee nog niet volgens mij, ik hou het in de gaten! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:03 #125
176471 oh-oh
pi_87803426
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

STOP DE PERSEN!!!!
OPEN HET SUBFORUM!!!
( Groucho Marx )
pi_87803432
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee nog niet volgens mij, ik hou het in de gaten! :D
Oké, laat maar weten als het zover is! w/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:33 #127
163650 Greys
pi_87803444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OPEN HET SUBFORUM!!!
TE LAAT, VLOTJE!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:35 #128
176471 oh-oh
pi_87803446
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

onder zijn bureau zijn "bedrading" fixen
Ja dat!
De plugjes in de gaatjes jassen ^O^
( Groucho Marx )
pi_87803451
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OPEN HET SUBFORUM!!!
Die is al open ):O
pi_87803457
quote:
6s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, do tell. *)
De suiker en de koffiemelk rondbrengen
pi_87803487
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja dat!
De plugjes in de gaatjes jassen ^O^
geil :@
pi_87803488
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De suiker en de koffiemelk rondbrengen
En op woensdagmiddag een kaakje bij de koffie c_/
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:52:59 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803514
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:

Voor dat laatste heeftie Jinek toch... :D Die rolt haar 'booobbbieeeeeeeees!' er even een paar keer overheen en de vouwen zijn eruit :Y
Die gast moet wel dynamiet in bed zijn dat ze zo braaf haar carrière voor hem heeft gedingest. :o
pi_87803516
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En op woensdagmiddag een kaakje bij de koffie c_/
Eentje he! Want het is crisis :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:53:02 #135
176471 oh-oh
pi_87803518
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

TE LAAT, VLOTJE!
Oh jezus, tis echt alweer open hea _O- !
( Groucho Marx )
pi_87803526
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh jezus, tis echt alweer open hea _O- !
Al een week ofzo :P
pi_87803544
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eentje he! Want het is crisis :Y
Nou, daar op kantoor niet, denk ik. Kunnen ze elke dag gevulde koeken eten B-)
pi_87803547
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef APK het volgende:

[..]

Die gast moet wel dynamiet in bed zijn dat ze zo braaf haar carrière voor hem heeft gedingest. :o
Ja en het schijnt niet het eerste jonge mokkeltje te zijn. Hij lag er toch ook eentje van TV-show van 'm aan te duwen?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:54:04 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803553
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:

Ja, dat klonk een beetje vunzig vind je ook niet? B-)
Oh god nee, zo denk ik niet. :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:55:24 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803601
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:

Ja en het schijnt niet het eerste jonge mokkeltje te zijn. Hij lag er toch ook eentje van TV-show van 'm aan te duwen?
Yvo Niehe lukt mij ook nog wel hoor. :D
pi_87803611
Misschien moet je deze dames even contacten APK;

quote:
Exen Bram Moszkowicz waarschuwen Eva Jinek

AMSTERDAM - De bekendste strafpleiter van Nederland is inspiratiebron voor een boek over liefde en relaties! Of mr. Bram Moszkowicz er echt blij mee is, is niet bekend, maar feit is dat twee van zijn ?exen? een pikant boek hebben geschreven. De dames waarschuwen presentatrice Eva Jinek. ?Je kunt zomaar bij het oud vuil komen te staan.?

De twee ’exen’ die een boekje gaan opendoen, zijn Femmetje de Wind (36) en Mirjam van den Broeke (33), beiden journalisten. Ze claimen alle twee een liefdesaffaire te hebben gehad met mr. Moszkowicz. Met Femmetje duurde dat naar verluidt enkele maanden, de affaire met Mirjam was een beduidend korter leven beschoren.
Hun avonturen inspireerden het duo tot het schrijven van het boek „Wat wil de man?”
Femmetje: „We waren allebei verliefd op een tamelijk bekende strafpleiter die ons na een tijdje verkering glansrijk en tamelijk onverwacht bij het oud vuil zette. We hebben het boek dan ook opgedragen aan Bram Moszkowicz.”
De twee jongedames benadrukken dat het geen zuur boek is geworden van twee gefrustreerde exen, maar dat het juist met een knipoog is geschreven. In het boek wordt de strafpleiter wel herhaaldelijk als voorbeeld aangehaald. Mirjam: „We dragen het boek aan hem op omdat hij ons bij elkaar heeft gebracht, we zijn hem daar heel dankbaar voor.”

In haar column in het zakenblad Quote beschreef Mirjam eerder hoe ze in restaurant Le Garage ongevraagd door de strafpleiter werd gefêteerd op kaviaar. En: „Gelukkig valt de advocaat niet op mij omdat ik zulke grote jetsers heb. Die heb ik namelijk niet. Andersom zit ik nu ook niet bepaald met een hersenloze met een bochel te eten, maar met een charmante, goed geklede, intelligente man, die toevallig ook nog iets te verteren heeft.”

Mirjam zei eerder over haar relatie met Moszkowicz: „Voor hem is het spel van de verovering belangrijker dan het consolideren van echte liefde. Zodra je haar hebt, is de lol eraf en ga je op zoek naar het volgende slachtoffer.” En Femmetje: „Je kunt je afvragen of het leuk is een Bram te zijn? Altijd op jacht, geen moment rust, verwarrende encounters in restaurants met ex-geliefden die vol dedain hun hoofd afwenden. En de vrouwen moeten zich afvragen of het leuk is om met een Bram te zijn. Meestal geeft hij je niet langer dan drie of vier maanden van zijn kostbare tijd om dan – totaal onverwacht – weer door te gaan met het volgende project.”

Eén van de bekendste ’exen’ van Nederland, Tatjana Simic, zal het eerste exemplaar van het boek op 26 oktober in het College Hotel in Amsterdam in ontvangst nemen. Voor zover bekend heeft zij overigens géén relatie gehad met mr. Moszkowicz, maar wat betreft de vraag „Wat wil de man?” is zij inmiddels wél ervaringsdeskundige.
Mr. Bram Moszkowicz wil niet reageren op het boek dat de twee exen aan hem opdragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 18:56:05 ]
pi_87803616
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef APK het volgende:

[..]

Oh god nee, zo denk ik niet. :)
Oh, excuuuuse me :7

Ik ga even koken :W
pi_87803644
Ook geen rommel zo te zien;

Doet die ouwe snoeperd goed :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:57:29 #144
163650 Greys
pi_87803676
Sterkte, Gb! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 18:58:23 #145
163650 Greys
pi_87803713
Ik zou d'r zelf niet op vallen, maar ik kan me wel indenken dat sommige vrouwen hem charming vinden :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:00:09 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803804
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet je deze dames even contacten APK;
[..]

Volgens mij vindt hij zo'n boek alleen maar leuk, lijkt mij niet dat ze over z'n kromme piemel gaan schrijven. :+
pi_87803812
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r zelf niet op vallen, maar ik kan me wel indenken dat sommige vrouwen hem charming vinden :Y
Het lijkt mij een geweldige vent :D Ik vind 'm vaak best grappig en hij zal best een pak kennis en intelligentie hebben. Dus kan het me ergens ook wel voorstellen ja :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:02:25 #148
176471 oh-oh
pi_87803890
Oh, weer een mysterie ontrafelt!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)eer-verliefd-ex.html
:D
Ik had die foto's toch gelijk moeten verkopen verdomme!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:02:50 #149
163650 Greys
pi_87803902
Prins Floris (wie kent hem niet) en Aimee zijn 5 jaar getrouwd.
Dus zag je net een terugblikje van toen ze trouwden.
Echt zelden zo'n zuunig kusje gezien na het trouwen :')

/oninteressante info
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:03:24 #150
176471 oh-oh
pi_87803923
_O- Heeft dr hier iemand de Story of moet ik nu weer een roddelblad gaan kopen???????
http://www.story.nl/article/7594_frequin-op-reis-met-ex%21
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:04:27 #151
163650 Greys
pi_87803968
Ik heb 'm niet in elk geval.
Dus dat is zijn ex-ex? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:04:39 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_87803980
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh, weer een mysterie ontrafelt!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)eer-verliefd-ex.html
:D

Daar kan ik mij dus absoluut niet bij voorstellen dat een vrouw daar op valt. :|W
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:05:20 #153
163650 Greys
pi_87804014
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef APK het volgende:

[..]

Daar kan ik mij dus absoluut niet bij voorstellen dat een vrouw daar op valt. :|W
Nee. Gatverdamme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:05:32 #154
176471 oh-oh
pi_87804022
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
Prins Floris (wie kent hem niet) en Aimee zijn 5 jaar getrouwd.
Dus zag je net een terugblikje van toen ze trouwden.
Echt zelden zo'n zuunig kusje gezien na het trouwen :')

/oninteressante info
Jij kijkt ook BLV :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:05:58 #155
163650 Greys
pi_87804037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij kijkt ook BLV :D
Kijken is een groot woord, maar dat staat hier aan op de achtergrond idd ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:06:17 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87804055
ooh my... MILKA DAIM _O_
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:06:50 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804072
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:

ooh my... MILKA DAIM _O_
OHMIGOD!
Wie :?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:07:25 #158
176471 oh-oh
pi_87804100
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb 'm niet in elk geval.
Dus dat is zijn ex-ex? _O-
Schijnbaar :D
Ik ga dr wel van uit dat zij dat was dan _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:07:58 #159
176471 oh-oh
pi_87804115
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijken is een groot woord, maar dat staat hier aan op de achtergrond idd ;)
Ja zo doe ik dat hier ook en meestal alleen maar als ik weet dat de baas dr bij is.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:09:11 #160
163650 Greys
pi_87804150
Koude voeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:10:16 #161
176471 oh-oh
pi_87804193
Visite :W
( Groucho Marx )
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:10:36 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87804209
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef APK het volgende:

[..]

OHMIGOD!
Wie :?
MILKA DAIM! *; *; *; :9~ :9~ :9~ :9~
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:10:39 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804217
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:

Koude voeten.

O+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:10:49 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87804221
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Koude voeten.
Stop ze in je kut
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:12:19 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804295
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:

Stop ze in je kut
:')

En dan wachten op de volgende post. :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:12:55 #166
163650 Greys
pi_87804319
quote:
3s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stop ze in je kut
Nee. Maar bedankt voor het meedenken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87804363
w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:14:17 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87804373
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee. Maar bedankt voor het meedenken.
Saai.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:15:49 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804438
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:

w/
Je moet die haring eerst opeten voor je met dat vlaggetje gaat zwaaien. 8)7
pi_87804537
Bella heeft Naartjie al blazend achterna gezeten, dat was een ongeplande confrontatie. :X
Maar zodra ze hem twee verdiepingen naar beneden had gejaagd mocht ik haar gewoon oppakken en terug naar haar kamer brengen. Meneer Naard zat een beetje beduusd in zijn kamer te kijken. _O- O+

En de kittens hebben nu het belletje in de krabpaal ontdekt... ik word nu al gek. :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:17:39 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804539
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:

Saai.
Ze is gewoon zuinig op haar gekke tenen:

Toename keelkanker bij mannen door orale seks
pi_87804568
quote:
7.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef APK het volgende:

[..]

Je moet die haring eerst opeten voor je met dat vlaggetje gaat zwaaien. 8)7
Heb ik aan de katten gegeven. *)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:19:59 #173
163650 Greys
pi_87804651
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:

[..]

Ze is gewoon zuinig op haar gekke tenen:

Toename keelkanker bij mannen door orale seks
Vanwaar die dubbele punt? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:20:44 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_87804688
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:

Vanwaar die dubbele punt? :')
Heb ik op de lagere school geleerd. :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:22:02 #175
163650 Greys
pi_87804742
Ah ja nee, dat verklaart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87804866
Snap je het echt niet? :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 19:30:14 #177
163650 Greys
pi_87805046
Gok eens?

Zoals Q al zei, ik ben saai, dus ik verkies de onschuldige versie :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87805089
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Gok eens?

Zoals Q al zei, ik ben saai, dus ik verkies de onschuldige versie :Y
Oh nou, ik snap hem ook niet :') Dus ik dacht; misschien weet jij het :D
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 19:44:30 #179
266257 crew  DeZwabber
pi_87805650
Q,

_O-
🐙
pi_87805758
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:

Je moet ook niet TE opwindend zijn voor Pagan. Je laat gewoon zijn hartje nog steeds na zoveel jaren sneller kloppen ;)
Condoleer de kippeweduuwtjes met hun verlies van Boer Koekoek. Wat nu? Krijgen ze na een rouwperiode een nieuwe vent? Of hoe gaat dat bij kippetjes?

Fijn van je enkel *O* *O* *O*
Niet te dol maken nu het de goede kant op gaat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_87805800
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
Q,

[ afbeelding ]

_O-
Die gast is sowieso de laatste tijd redelijk van het padje. Eerst roepen dat alles tussen 10 en 13" is gedoemd is te falen. Z'n aversie van Flash, en bleren dat Android niet opensource is terwijl je zo online de kernel kan downloaden _O-
pi_87805893
:7
pi_87806117
Wat goed nieuws van je enkel Strega! *O*
Dat biedt hopelijk genoeg afleiding van de rest van de dingen die niet lekker gaan.
pi_87807530
Grijs
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:29:49 #185
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87807609
:W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_87807694
ER begint. :7
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:33:18 #187
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87807770
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
ER House begint. :7
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_87807854
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
ER begint. :7
]
Maken ze dat nog?
pi_87807871
quote:
11.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

]
Maken ze dat nog?
:Y
pi_87808170
Met Sjors?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 20:43:27 #191
163650 Greys
pi_87808220
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Grijs
:?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87808389
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

:?
Ja jij ja
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 20:46:38 #193
266257 crew  DeZwabber
pi_87808395
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die gast is sowieso de laatste tijd redelijk van het padje. Eerst roepen dat alles tussen 10 en 13" is gedoemd is te falen. Z'n aversie van Flash, en bleren dat Android niet opensource is terwijl je zo online de kernel kan downloaden _O-
alhoewel ik hem gelijk geef in z'n aversie tegen flash
🐙
pi_87808430
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

alhoewel ik hem gelijk geef in z'n aversie tegen flash
Het zal best een kutprogramma zijn, maar dat maakt het nog geen slimme actie het zo even af te zweren... het had ook heel anders uit kunnen pakken. Je kan eigenlijk gewoon nog niet zonder Flash om gewoon een beetje lekker te surfen. Wat de Apple-fanboys ook zeggen
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 20:48:30 #195
266257 crew  DeZwabber
pi_87808479
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het zal best een kutprogramma zijn, maar dat maakt het nog geen slimme actie het zo even af te zweren... het had ook heel anders uit kunnen pakken. Je kan eigenlijk gewoon nog niet zonder Flash om gewoon een beetje lekker te surfen. Wat de Apple-fanboys ook zeggen
en dat is inderdaad de keerzijde, en had inderdaad anders gekund
🐙
pi_87808560
Hello *O*
pi_87808583
Ll, heb je het over Roland? :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 20:51:10 #198
163650 Greys
pi_87808639
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja jij ja
Ik weet dat ik soms onzichtbaar ben, maar ik ben er al een tijdje hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87808677
quote:
6s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef APK het volgende:

Echt niet _O- Ik ging om 19.15 pas weg bij mn werk :D
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
pi_87808708
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet dat ik soms onzichtbaar ben, maar ik ben er al een tijdje hoor.
Waarom zijn er nooit iBood of andere gadget-prijsvragen meer en alleen boeken & dvd's enzo
pi_87808730
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Met Sjors?
Nee, met Iwein.
pi_87808764
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Hello *O*
Hellooooo! *O*
pi_87808769
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, met Iwein.
Wie?
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 20:55:33 #204
266257 crew  DeZwabber
pi_87808851
quote:
11.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie?
geen idee, kijk over 10 jaar maar een nespresso reclame
🐙
pi_87808916
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

en dat is inderdaad de keerzijde, en had inderdaad anders gekund
Ze komen er nog aardig mee weg though, maar zelfs voor Apple was het iets teveel hooi op hun vork. En laatst was er sprake van dat Microsoft wellicht samen wilde werken met Adobe of ze over zou nemen. Dan is Jobs echt screwed, want dan stopt Microsoft natuurlijk overalllllll Flash in, ook al doodvermoorden ze daar hun eigen Silverlight mee _O-
pi_87808931
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie?
Een lelijke achterbakse Belg :(
pi_87808957
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Een lelijke achterbakse Belg :(
Belgen in ER?
pi_87808968
quote:
15.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Belgen in ER?
pi_87808991
quote:
15s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Belgen in ER?
Expeditie Robinson, ik moest er ook aan wennen _O-
pi_87809020
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nouhou! Niet verraaien! :(

Hij raakte net zo lekker in de war. _O-
pi_87809027
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wut :')

Emergency Room :Y :(
pi_87809047
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, daar zaten lekkere dokters in :9
pi_87809063
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, daar zaten lekkere dokters in :9
En lekkere zustertjes. Abby :9 En die britse :9
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:00:12 #214
266257 crew  DeZwabber
pi_87809073
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze komen er nog aardig mee weg though, maar zelfs voor Apple was het iets teveel hooi op hun vork. En laatst was er sprake van dat Microsoft wellicht samen wilde werken met Adobe of ze over zou nemen. Dan is Jobs echt screwed, want dan stopt Microsoft natuurlijk overalllllll Flash in, ook al doodvermoorden ze daar hun eigen Silverlight mee _O-
whehehe, ik denk eerder dat ze flash gaan killen en ombouwen naar silverlight, daar hebben ze nu al teveel geld in gestoken

maar microsoft en appel zijn tegenwoordig vrij goeie vriendjes, deals maken, windows kan op een mac geinstalleerd worden, office kan op osx geinstalleerd worden, itunes kan op windows, als die in oorlog geraken verliezen ze beiden teveel voordelen
🐙
pi_87809129
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Emergency Room is zoooo 2000. :{w
pi_87809174
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

whehehe, ik denk eerder dat ze flash gaan killen en ombouwen naar silverlight, daar hebben ze nu al teveel geld in gestoken

maar microsoft en appel zijn tegenwoordig vrij goeie vriendjes, deals maken, windows kan op een mac geinstalleerd worden, office kan op osx geinstalleerd worden, itunes kan op windows, als die in oorlog geraken verliezen ze beiden teveel voordelen
Maarja, dan zal Adobe nooit met een samenwerking instemmen, die willen Flash ook weer niet kwijt. En of Microsoft ze over mag nemen dat moet ook nog blijken
pi_87809188
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Emergency Room is zoooo 2000. :{w
Jij bent zo 1970 :{w
pi_87809211
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En lekkere zustertjes. Abby :9 En die britse :9
Abby was leuk ja :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 21:03:45 #219
163650 Greys
pi_87809252
Dikke kutbelg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87809275
quote:
13s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Dikke kutbelg.
Nou sorry hoor, het was maar een vraag :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 21:04:35 #221
163650 Greys
pi_87809312
Dat ie er maar als eerste uit mag vliegen nu.
Hij verziekt echt heel dat programma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87809323
quote:
8.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij bent zo 1970 :{w
Beste productie decennium. EVAH! *)
pi_87809349
101021_97351_ouxksl%5B1%5D.jpg
pi_87809350
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Dat ie er maar als eerste uit mag vliegen nu.
Hij verziekt echt heel dat programma.
'Maar mijne zak is groter dan die van de anderen'. _O-
pi_87809523
quote:
13.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Dikke kutbelg.
:') Mijn wederhelft zet hier net heeeel erg erg Raymond van het Groenewoudt op. Je veux l'amouuuuuur _O-
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:09:04 #226
266257 crew  DeZwabber
pi_87809549
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 21:10:08 #227
163650 Greys
pi_87809604
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:') Mijn wederhelft zet hier net heeeel erg erg Raymond van het Groenewoudt op. Je veux l'amouuuuuur _O-
Da's een stuk beter te pruimen als je daarbij NIET naar Expeditie Robinson kijkt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87809634
En dit blijft ook humor :D

en dan de parody;

pi_87809845
JA! Hij gaat eruit *O*
pi_87809928
Ll, ik vind je gerust aardig enzo, maar ik ga niet 3 linkjes luisteren in deze korte reclame, sorry :P
pi_87809988
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ll, ik vind je gerust aardig enzo, maar ik ga niet 3 linkjes luisteren in deze korte reclame, sorry :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 21:18:17 #233
163650 Greys
pi_87810016
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87810038
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
JA! Hij gaat eruit *O*
Opm zich ook wel jammer, hij zorgde tenminste voor wat sensatie.

Die vieze dikke kutbelg. :')
pi_87810079
Ah, kittens zijn wakker: rammelrammelrammelrammelrammelrammel aan het belletje en mijn plant wordt gesloopt. Gezelligheid alom! :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 21:22:32 #236
163650 Greys
pi_87810250
Kom dan eens meejubelen in het ER topic :D
Ik zit daar haast in mijn eentje te gelukzaligen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87810315
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een lief poesje! O+
pi_87810351
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Kom dan eens meejubelen in het ER topic :D
Ik zit daar haast in mijn eentje te gelukzaligen.
Dat hou ik niet bij hoor :@
pi_87810370
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat een lief poesje! O+
Precies wat ik dacht. O+
pi_87810371
pi_87810386
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat hou ik niet bij hoor :@
Greys zit er nu alleen. _O-
pi_87810403
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's een stuk beter te pruimen als je daarbij NIET naar Expeditie Robinson kijkt :+
:D Maar het is wel ook een schreeuwende belg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_87810420
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
5 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen? :o 5 maar? _O-
pi_87810425
Geniale site _O-

En voor Nok:

pi_87810484
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, een zoekplaatje? *O*

Hoeveel poesjes staan erop? :+
pi_87810506

pi_87810541
pi_87810572
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is lief O+
pi_87810612
Voor Zwabber
pi_87810626
pi_87810638
Ah, mijn bank gromt. Satsu is wakker. _O-
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:30:42 #252
266257 crew  DeZwabber
pi_87810639
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Voor Zwabber
[ afbeelding ]
_O-
🐙
pi_87810645
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Voor Zwabber
[ afbeelding ]
:o Die is grof! :o
pi_87810674
En voor algemeen gebruik:

O+ O+ O+
pi_87810683
pi_87810690
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

_O-
Ik dacht al dat jij die wel kon waarderen. :P
pi_87810749
pi_87810756

Voor Ll _O-
pi_87810781
_O- _O- _O-
pi_87810834
pi_87810859
pi_87810887
pi_87810891
pi_87810936
Sorry Greys :D
pi_87810984
pi_87810986
quote:
11.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

En :X :X :X
pi_87811010
Om aan te sluiten bij Cat;

pi_87811039
Voor Senesta :P
pi_87811051
pi_87811083
pi_87811118
:o

Op het randje. :X
pi_87811226
OMG, die roos in Oh Oh Cherso :X
pi_87811239
Voor Zwab;
pi_87811254
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
:') ik moest twee keer kijken voor ik het zag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_87811268
_O_ _O_ _O_

pi_87811354
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Geek. :|W
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:47:43 #277
266257 crew  DeZwabber
pi_87811360
quote:
10.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
nog zo'n misser ja, zelfs de fucking ipod heeft een camera tegenwoordig _O-
🐙
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:48:30 #278
266257 crew  DeZwabber
pi_87811393
ik denk wel dat in ipad g2 een camera komt

en usb aansluiting /sd aansluiting misschien
🐙
pi_87811444
  Designer donderdag 21 oktober 2010 @ 21:51:05 #280
266257 crew  DeZwabber
pi_87811498
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
🐙
pi_87811585
pi_87811623
quote:
11.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Maken die ouders of zo een foto in plaats van dat poesje te bevrijden :(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_87811674
OMG, die blik _O-
pi_87811885
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
OMG, die blik _O-
[ afbeelding ]
hihihihihi :@
pi_87811985
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maken die ouders of zo een foto in plaats van dat poesje te bevrijden :(
Als ik zoiets zie ben ik toch zo blij dat Mitzy naar een huis gaat waarbij de moeder bij het kennismakingsbezoek meteen al heel duidelijk zei dat kleine poesjes alleen door grote mensen mogen worden opgetild en dat ze op schoot komen als ze er zelf zin in hebben. En ook weer ongehinderd mogen vertrekken als ze geen zin meer hebben.
pi_87812026
Bokt fok bij jullie ook zo? :o Telkens database problemen. -O-
pi_87812209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Bokt fok bij jullie ook zo? :o Telkens database problemen. -O-

God die site is wel echt geweldige, het meeste is wel van het niveau 'Ik mag hier eigenlijk niet om lachen', maar toch :D
pi_87812223
Zoals;

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 22:09:56 #289
163650 Greys
pi_87812304
Cougars bij Bridget! *O*
Een getrouwd stel waarbij zij 30 (!) jaar ouder is dan hij _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87812323
Bridgetttt _O-
pi_87812324
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Cougars bij Bridget! *O*
Sssshhttt.. Niet het C-word gebruiken hier :D
pi_87812347
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Cougars bij Bridget! *O*
Ik vond dat stel daarna schokkender eerlijk gezegd :') :X
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 22:10:50 #293
163650 Greys
pi_87812354
"Pieter.
Jonge god."

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2010 @ 22:11:13 #294
163650 Greys
pi_87812375
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh dat zag ik niet, wat dan? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87812406
Ze hebben er ook eentje voor mij gemaakt;
pi_87812410
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die gaan seksen voor de camera he? :X
pi_87812418
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat zag ik niet, wat dan? :o
Nou, met die naakte gast en die gezette dame die hem beklom. En toen gaf hij een pets op haar billen :')
pi_87812444
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben er ook eentje voor mij gemaakt;
[ afbeelding ]
:D :'( :D
pi_87812448
OMG, die wc :X
pi_87812459
Oh getver, die wc :r
pi_87812551
Dat remspoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')