quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, daar komt die sirene weer die op schoot wil liggen
quote:Er zijn hier ook geen flikkers
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
Elies, wat een goed nieuws! (Heb een virtuele appelpunt genomen) Had toch iets te vieren.
Hectisch weekje hier, ik werd maandagavond heel erg ziek. Had al een paar dagen last van maag en buikpijn.
Maandag tegen 11 uur des avond ineens enorme rillingen. Bloedbovendruk bleek ineens 250 te zijn, normaal is 100 al hoog voor mij, en m'n temperatuur geen van 37.3 ineens naar 40.9. Toch maar even dokter gebeld. Na overleg kwam de dokter gelukkig, ze wilden eerst en ambulance sturen en gelijk ziekenhuis. Dokter die kwam vond mijn enkel ook veel te warm, dus na veel soebatten kreeg ik gedaan dat we niet in volle vaart naar Groningen hoefden. Antibiotica gekregen, en die bleek aan te slaan. Ze wilde wel dat ik dinsdag meteen naar het ziekenhuis ging. Eigenwijs als ik ben, besloot ik de volgende dag maar in bed te blijven, de koorts was weg, en woensdag had ik een afspraak staan met mijn vaste traumatoloog in het UMCG. Gisteren voelde ik me al veel beter, en......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige uitslag bij Traumatologie, er is botaangroei, de enkel staat nog in de goede stand en ik mag hem gaan belasten. Nu eerst drie maanden hydrotherapie, wel vaak de vacuped aandoen, maar ik heb voor het eerst in 2 jaar, vanmorgen op beide voeten kunnen staan en de enkel belast zonder dat er iets om zit. Hij verwacht dat we over 3 maanden dan zo ver zijn dat we aan orthopedisch schoeisel kunnen denken.
De ontsteking kwam niet uit het bot, maar van de huid, daar vallen soms zo gaten in, dit komt door de neuropathie en niet door de enkel. Was ik even blij dat ik me niet per ambulance had laten afvoeren naar de spoedeisende hulp![]()
![]()
![]()
De antibiotica helpt momenteel goed bij het genezen van die wonden. Ik moet er wel rekening mee houden dat het vaker kan gebeuren.
Voor de rest...nieuwe auto...vandaar Pagan wil onze vriendin die huishoudelijk bijspringt, bij de bushalte halen. Auto niet starten, waarschijnlijk rotte accu, hij is nu bij de garage, na wat starthulp, dus die was pislink.
Morgen moet ik naar de neuroloog, zien of dat nog wat oplevert.
Pagan komt net binnen, rotte accu, dus andere accu. Pagan is nog steeds best wel moe, maar geen ritmestoornissen, wel veel te snelle hartslag.
Onze haan, boer Koekoek, zat ondanks z'n vitamine en antibioticakuur vanmorgen dood in het nachthok. Z'n harem van drie meiden zat heel triest om hem heen![]()
Maar goed. qua enkel hebben we hier de vlag uit, dus Eliesjes appelpunt kwam op een goed moment!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Zeur niet, echt... je merkt ámper dat ik er ben!
[ afbeelding ]
quote:HiihihihihihihiOp donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Wat fijn voor je!Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
Elies, wat een goed nieuws! (Heb een virtuele appelpunt genomen) Had toch iets te vieren.
Hectisch weekje hier, ik werd maandagavond heel erg ziek. Had al een paar dagen last van maag en buikpijn.
Maandag tegen 11 uur des avond ineens enorme rillingen. Bloedbovendruk bleek ineens 250 te zijn, normaal is 100 al hoog voor mij, en m'n temperatuur geen van 37.3 ineens naar 40.9. Toch maar even dokter gebeld. Na overleg kwam de dokter gelukkig, ze wilden eerst en ambulance sturen en gelijk ziekenhuis. Dokter die kwam vond mijn enkel ook veel te warm, dus na veel soebatten kreeg ik gedaan dat we niet in volle vaart naar Groningen hoefden. Antibiotica gekregen, en die bleek aan te slaan. Ze wilde wel dat ik dinsdag meteen naar het ziekenhuis ging. Eigenwijs als ik ben, besloot ik de volgende dag maar in bed te blijven, de koorts was weg, en woensdag had ik een afspraak staan met mijn vaste traumatoloog in het UMCG. Gisteren voelde ik me al veel beter, en......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige uitslag bij Traumatologie, er is botaangroei, de enkel staat nog in de goede stand en ik mag hem gaan belasten. Nu eerst drie maanden hydrotherapie, wel vaak de vacuped aandoen, maar ik heb voor het eerst in 2 jaar, vanmorgen op beide voeten kunnen staan en de enkel belast zonder dat er iets om zit. Hij verwacht dat we over 3 maanden dan zo ver zijn dat we aan orthopedisch schoeisel kunnen denken.
De ontsteking kwam niet uit het bot, maar van de huid, daar vallen soms zo gaten in, dit komt door de neuropathie en niet door de enkel. Was ik even blij dat ik me niet per ambulance had laten afvoeren naar de spoedeisende hulp![]()
![]()
![]()
De antibiotica helpt momenteel goed bij het genezen van die wonden. Ik moet er wel rekening mee houden dat het vaker kan gebeuren.
Voor de rest...nieuwe auto...vandaar Pagan wil onze vriendin die huishoudelijk bijspringt, bij de bushalte halen. Auto niet starten, waarschijnlijk rotte accu, hij is nu bij de garage, na wat starthulp, dus die was pislink.
Pagan komt net binnen, rotte accu, dus andere accu. Pagan is nog steeds best wel moe, maar geen ritmestoornissen, wel veel te snelle hartslag.
Onze haan, boer Koekoek, zat ondanks z'n vitamine en antibioticakuur vanmorgen dood in het nachthok. Z'n harem van drie meiden zat heel triest om hem heen![]()
Maar goed. qua enkel hebben we hier de vlag uit, dus Eliesjes appelpunt kwam op een goed moment!
quote:Daar moet je mee oppassen hoor, ik denk dat eenOp donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!En een
voor de minder fijne dingen.
quote:Op een accu die het niet meer doet geeft dat niet tochOp donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor, ik denk dat eenop die accu niet veel goeds voor je lippen doet
quote:Op een dooie haan vast ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor, ik denk dat eenop die accu niet veel goeds voor je lippen doet
quote:AccuzuurOp donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op een accu die het niet meer doet geeft dat niet toch
Eenop een dode haan zou ik erger vinden
APK! Weet je nou al waar ik zit?
quote:Lekker! Hoeveel eet je er dan?
quote:Ja maar... Het is mn laptopOp donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt acuut mijn mobiel de deur uit doen als iemand mijn gangen zou kunnen nagaan daarmee.
quote:Bij AH?
quote:Je mobiel is je laptop? I'm lost!
quote:Snel aan die ovenschotel beginnen dan!Straks staat ie hier voor de deur!![]()
quote:een accu die niet sterk genoeg meer is voor een startmotor kan nog steeds een behoorlijke schok gevenOp donderdag 21 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op een accu die het niet meer doet geeft dat niet toch
Eenop een dode haan zou ik erger vinden
APK! Weet je nou al waar ik zit?
quote:Had ik die achterlijke googlefoto maar nooit geplaatst.Op donderdag 21 oktober 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
Bij AH?En niet even vragen of ik ook kom?
quote:Nee, ik zit met mn laptop op internet
quote:Ja, dahagSnel aan die ovenschotel beginnen dan!
quote:Ik maak maar een grapje hoorOp donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik die achterlijke googlefoto maar nooit geplaatst.
quote:Dat kan de pliesie al hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Ik zou echt acuut mijn mobiel de deur uit doen als iemand mijn gangen zou kunnen nagaan daarmee.
quote:Ik dacht dat IK paranoia wasOp donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zit met mn laptop op internetEn ik weet niet of ik er iets aan kan doen waardoor niemand meer kan zien waar ik zit
quote:Oh. Sorry APK, ik heb het geprobeerd!Ja, dahag
quote:Nee, maar daardoor weet ie waar ik zit toch?
quote:Oh. Sorry APK, ik heb het geprobeerd!
quote:Ik maakte ook een grapje.Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik maak maar een grapje hoor
Maar weet je nou al in welke straat ik zit?
(en kan je dat van iedereen hier zien, waar ze zitten?)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapje.
Het zou met mijn nieuwe telefoon kunnen geloof ik, maar dan volgens mij alleen als je toestemming geeft en als ik mijn GPS aan zou hebben staan en dat heb ik niet.
Moet er niet aan denken zeg.
quote:geen internet nemen is dan de enige oplossing, google heeft tijdens de opnames van streetview alle draadloze netwerken in kaart gebracht, dus als jij met je laptop op een draadloos thuisnetwerk zit, weet google waar je zit (tot op een metertje of 100 nauwkeurig ofzo)Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zit met mn laptop op internetEn ik weet niet of ik er iets aan kan doen waardoor niemand meer kan zien waar ik zit
[..]
Ja, dahag
quote:maar andere personen dus niet, tenzij je daar specifiek programma's voor hebt geinstalleerdOp donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen internet nemen is dan de enige oplossing, google heeft tijdens de opnames van streetview alle draadloze netwerken in kaart gebracht, dus als jij met je laptop op een draadloos thuisnetwerk zit, weet google waar je zit (tot op een metertje of 100 nauwkeurig ofzo)
quote:Ja duh, in bed natuurlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen internet nemen is dan de enige oplossing, google heeft tijdens de opnames van streetview alle draadloze netwerken in kaart gebracht, dus als jij met je laptop op een draadloos thuisnetwerk zit, weet google waar je zit (tot op een metertje of 100 nauwkeurig ofzo)
quote:Stuk of 5 a 6Op donderdag 21 oktober 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel eet je er dan?
Ik ben er altijd zo gauw klaar mee, met pannenkoeken
quote:Ik lig niet in bed
quote:Je hebt mensen die betalen daar extra voorOp donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
quote:ik heb een keer gekeken hoe dik ik een pannekoek kon maken, en toch volledig gaar kon krijgenOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ze met spek, appel en 1 gewonemaar die gewone is bijna een american pancake
die is echt vet dik
quote:Zou eigenlijk iedereen moeten doen, dan hoef ik niet meer naar die stomme 'Waar zit ben je nu?' gesprekjes te luisteren.Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt mensen die betalen daar extra voor
Latitude, FourSquare etc. etc.
quote:En voor op foons zoals onze desire heeft is dat niet echt heel nauwkeurigOp donderdag 21 oktober 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar andere personen dus niet, tenzij je daar specifiek programma's voor hebt geinstalleerd
quote:Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou doenOp donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk iedereen moeten doen, dan hoef ik niet meer naar die stomme 'Waar zit ben je nu?' gesprekjes te luisteren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Qwea het volgende:
En voor op foons zoals onze desire heeft is dat niet echt heel nauwkeurig
quote:Hoezo?Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou doende hele dag met je GPS aan gaan lopen zodat iedereen zo ff kan zien waar je bent
quote:Dooddoener #1Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt toch niets te verbergen?
quote:Dichtsbijzijnde mast denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay das useless zo natuurlijk![]()
Tot hoever kan je inzoomen?
quote:Hier toch ergens.Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik die achterlijke googlefoto maar nooit geplaatst.
quote:Hij pakt hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:meh, vrij nauwkeurig nog, ligt eraan hoeveel er masten zijn en hoe goed de kruispeiling isOp donderdag 21 oktober 2010 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde mast denk ik.
Met GPS misschien tot op het dak?
quote:Ik deed een rechtse Nederlander na.Op donderdag 21 oktober 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dooddoener #1
Maar goed, jij hebt schijnbaar niks te verbergen?Dus kom maar door met dat sofinummer, geb. datum/plaats, naam, adres, werk, jaarinkomen, burgerlijke staat
quote:Doe maar weg dan. JeOp donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
quote:Ik bedoel dan ook *gewoon* iemand, een van de contacten die je in je telefoon hebt zittenOp donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Doe maar weg dan. Jeprofiteurprovider kan vrij simpel met een driehoeksmeting bepalen waar jij bent, behoorlijk nauwkeurig ook.
quote:Nee en daar heb ik nu spijt vanOp donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je nog toetjes gehaald?
quote:Waarvoor ook alweer?En heb je nog pm voor mij?
quote:Hebbert!Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, mijn bijna nieuwe accu uit de oude auto zit er in, geen probleem meer so far (ff afkloppen). Laadstroom was prima.![]()
Ik ga dieniet overbrengen aan dode hanen en op sterven na dod accu's, maar evengoed bedankt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
Zo, mijn bijna nieuwe accu uit de oude auto zit er in, geen probleem meer so far (ff afkloppen). Laadstroom was prima.![]()
quote:Flauw...Ik ga dieniet overbrengen aan dode hanen en op sterven na dod accu's, maar evengoed bedankt.
quote:
quote:dan zouden ze een gsm mast of 2 / 3 moeten huren, een nepcentrale er aan hangen met de identiteit van die provider, en dan hopen dat de gsm inlogt, ze moeten wel alle nummers van die gsm weten, anders weten ze niet welke het is, en dan gaan kruispeilenOp donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook *gewoon* iemand, een van de contacten die je in je telefoon hebt zitten
quote:OwjaOp donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar we gister over gepmd hebben
Kaartjes enzow
quote:Ik zal tinEye er eens op loslaten!
quote:Ik was al bang dat ik de auto gehexed had door te zeggen dat mijn buurman er ook zo eentje heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef Pagan het volgende:
Ik ga dieniet overbrengen aan dode hanen en op sterven na dod accu's, maar evengoed bedankt.
quote:Gewoon zo'n GPS-muis onder die Smart werkt idd stukken beterOp donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zouden ze een gsm mast of 2 / 3 moeten huren, een nepcentrale er aan hangen met de identiteit van die provider, en dan hopen dat de gsm inlogt, ze moeten wel alle nummers van die gsm weten, anders weten ze niet welke het is, en dan gaan kruispeilen
een duur en ingewikkeld geintje
quote:Ik moet er ook niet aan denken.Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook *gewoon* iemand, een van de contacten die je in je telefoon hebt zitten
quote:Ik heb nog wel een foto van mezelf als misdienaarOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
@cracked_kettle Cracked Kettle
Bishops Finger added to our selection, alter boys get 10% off, please provide proof that you were an alter boy.
quote:Ik vind dat dus écht geen prettige foto om te zien, die gezichten
quote:Nee idd, pittige foto. Die 2 ook met d'r gebalde vuisten zo, en er lijkt daar onder dat zeil ofzo nog iemand te liggen in die witte broek...Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat dus écht geen prettige foto om te zien, die gezichten.
quote:Nee hoor, laat dat heksen maar aan ons over. Van 't weekeinde de auto vullen met CD's, zweepje aan de binnenspiegel, beschermengeltje op het dashboard enz..Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de auto gehexed had door te zeggen dat mijn buurman er ook zo eentje heeft.
quote:rechts van het midden, die gast onder al dat betonijzer?Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, pittige foto. Die 2 ook met d'r gebalde vuisten zo, en er lijkt daar onder dat zeil ofzo nog iemand te liggen in die witte broek...
quote:Zulke dingen mogen van mij best onder een spoiler, ik had het ook niet hoeven zien.Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, pittige foto. Die 2 ook met d'r gebalde vuisten zo, en er lijkt daar onder dat zeil ofzo nog iemand te liggen in die witte broek...
quote:Ik ga niet weer kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Afgezien van de haan en de auto: wat een goed nieuws. Ben blij voor jullie. Misschien eindelijk weer in de upgaande spiraalOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
[knip]
quote:Niets is zeker, dat is zeker. Net zo zeker als Murphy's law, ook die moet een keer mis gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet niet of er uberhaupt al iets zeker is over sesa
quote:Nee okay, das misschien wel zo... maar dacht dat hij toch nog wel enigszins 'meeviel' omdat iedereen het er levend vanaf heeft gebracht.Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen van mij best onder een spoiler, ik had het ook niet hoeven zien.
Maar da's vast mijn mieterigheid
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rechts van het midden, die gast onder al dat betonijzer?
quote:Wij duimen voor je voor 10 november.Op donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Afgezien van de haan en de auto: wat een goed nieuws. Ben blij voor jullie. Misschien eindelijk weer in de upgaande spiraal
quote:De dood en de fiscus, maar meer zekerheden zou ik ook niet kunnen noemenOp donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Pagan het volgende:
Niets is zeker, dat is zeker. Net zo zeker als Murphy's law, ook die moet een keer mis gaan.
quote:En oh-oh die foto's van haar hondjes plaatst.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef ElisaB het volgende:
De dood en de fiscus, maar meer zekerheden zou ik ook niet kunnen noemen
quote:This world is spinning around me
This world is spinning without me
Every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
En oh-oh die foto's van haar hondjes plaatst.
quote:Beetje een U2 ripp off bandje.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Uiteraard.Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wil een F&F modje hier trouwens even #864 van maken?
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
quote:APK wordt 10Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef APK het volgende:
Ik heb over 5 dagen mijn FoK!-verjaardag.
Edit: Hé, Tombo is bijna thuis
quote:Heb jij zelf ook rechten gestudeerd of breng je de koffie rond en strijk je zijn overhemden?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Op mij kun je bouwen!
Ik zit ff snel aan de bamisoep, me rot te lachen om B. bij Boulevard![]()
Hij gaf nog een mooie sneer naar die advocaten van de tegenpartijen![]()
Zo visite, dus ik ben zo weer weg
quote:ThanksOp donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zet je zondag 30 januari vast in je agenda?
quote:Whehehe ik heb gestudeerd maar geen rechten en doe dat tweede en veel meerOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook rechten gestudeerd of breng je de koffie rond en strijk je zijn overhemden?
quote:Voor dat laatste heeftie Jinek toch...Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook rechten gestudeerd of breng je de koffie rond en strijk je zijn overhemden?
quote:Alsjeblieft
quote:HET NATIONAAL SONGFESTIVAL!En wat is er op zondag 30 januari?
quote:Oh, ik ga mee! Kunnen er al kaartjes gekocht worden?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[..]
HET NATIONAAL SONGFESTIVAL!
quote:Oh, do tell.Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik heb gestudeerd maar geen rechten en doe dat tweede en veel meer
quote:Like no way in hell
quote:Ja, dat klonk een beetje vunzig vind je ook niet?
quote:Nee nog niet volgens mij, ik hou het in de gaten!Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ga mee! Kunnen er al kaartjes gekocht worden?
quote:OPEN HET SUBFORUM!!!
quote:Oké, laat maar weten als het zover is!Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet volgens mij, ik hou het in de gaten!
quote:Ja dat!Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onder zijn bureau zijn "bedrading" fixen
quote:Die is al open
quote:geilOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat!
De plugjes in de gaatjes jassen
quote:En op woensdagmiddag een kaakje bij de koffieOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De suiker en de koffiemelk rondbrengen
quote:Die gast moet wel dynamiet in bed zijn dat ze zo braaf haar carrière voor hem heeft gedingest.Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Voor dat laatste heeftie Jinek toch...Die rolt haar 'booobbbieeeeeeeees!' er even een paar keer overheen en de vouwen zijn eruit
quote:Eentje he! Want het is crisisOp donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En op woensdagmiddag een kaakje bij de koffie
quote:Oh jezus, tis echt alweer open hea
quote:Al een week ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus, tis echt alweer open hea!
quote:Nou, daar op kantoor niet, denk ik. Kunnen ze elke dag gevulde koeken etenOp donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje he! Want het is crisis
quote:Ja en het schijnt niet het eerste jonge mokkeltje te zijn. Hij lag er toch ook eentje van TV-show van 'm aan te duwen?Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast moet wel dynamiet in bed zijn dat ze zo braaf haar carrière voor hem heeft gedingest.
quote:Oh god nee, zo denk ik niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat klonk een beetje vunzig vind je ook niet?
quote:Yvo Niehe lukt mij ook nog wel hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en het schijnt niet het eerste jonge mokkeltje te zijn. Hij lag er toch ook eentje van TV-show van 'm aan te duwen?
quote:Exen Bram Moszkowicz waarschuwen Eva Jinek
AMSTERDAM - De bekendste strafpleiter van Nederland is inspiratiebron voor een boek over liefde en relaties! Of mr. Bram Moszkowicz er echt blij mee is, is niet bekend, maar feit is dat twee van zijn ?exen? een pikant boek hebben geschreven. De dames waarschuwen presentatrice Eva Jinek. ?Je kunt zomaar bij het oud vuil komen te staan.?
De twee ’exen’ die een boekje gaan opendoen, zijn Femmetje de Wind (36) en Mirjam van den Broeke (33), beiden journalisten. Ze claimen alle twee een liefdesaffaire te hebben gehad met mr. Moszkowicz. Met Femmetje duurde dat naar verluidt enkele maanden, de affaire met Mirjam was een beduidend korter leven beschoren.
Hun avonturen inspireerden het duo tot het schrijven van het boek „Wat wil de man?”
Femmetje: „We waren allebei verliefd op een tamelijk bekende strafpleiter die ons na een tijdje verkering glansrijk en tamelijk onverwacht bij het oud vuil zette. We hebben het boek dan ook opgedragen aan Bram Moszkowicz.”
De twee jongedames benadrukken dat het geen zuur boek is geworden van twee gefrustreerde exen, maar dat het juist met een knipoog is geschreven. In het boek wordt de strafpleiter wel herhaaldelijk als voorbeeld aangehaald. Mirjam: „We dragen het boek aan hem op omdat hij ons bij elkaar heeft gebracht, we zijn hem daar heel dankbaar voor.”
In haar column in het zakenblad Quote beschreef Mirjam eerder hoe ze in restaurant Le Garage ongevraagd door de strafpleiter werd gefêteerd op kaviaar. En: „Gelukkig valt de advocaat niet op mij omdat ik zulke grote jetsers heb. Die heb ik namelijk niet. Andersom zit ik nu ook niet bepaald met een hersenloze met een bochel te eten, maar met een charmante, goed geklede, intelligente man, die toevallig ook nog iets te verteren heeft.”
Mirjam zei eerder over haar relatie met Moszkowicz: „Voor hem is het spel van de verovering belangrijker dan het consolideren van echte liefde. Zodra je haar hebt, is de lol eraf en ga je op zoek naar het volgende slachtoffer.” En Femmetje: „Je kunt je afvragen of het leuk is een Bram te zijn? Altijd op jacht, geen moment rust, verwarrende encounters in restaurants met ex-geliefden die vol dedain hun hoofd afwenden. En de vrouwen moeten zich afvragen of het leuk is om met een Bram te zijn. Meestal geeft hij je niet langer dan drie of vier maanden van zijn kostbare tijd om dan – totaal onverwacht – weer door te gaan met het volgende project.”
Eén van de bekendste ’exen’ van Nederland, Tatjana Simic, zal het eerste exemplaar van het boek op 26 oktober in het College Hotel in Amsterdam in ontvangst nemen. Voor zover bekend heeft zij overigens géén relatie gehad met mr. Moszkowicz, maar wat betreft de vraag „Wat wil de man?” is zij inmiddels wél ervaringsdeskundige.
Mr. Bram Moszkowicz wil niet reageren op het boek dat de twee exen aan hem opdragen.
quote:Oh, excuuuuse me
quote:Volgens mij vindt hij zo'n boek alleen maar leuk, lijkt mij niet dat ze over z'n kromme piemel gaan schrijven.Op donderdag 21 oktober 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet je deze dames even contacten APK;
[..]
quote:Het lijkt mij een geweldige ventOp donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r zelf niet op vallen, maar ik kan me wel indenken dat sommige vrouwen hem charming vinden
quote:Daar kan ik mij dus absoluut niet bij voorstellen dat een vrouw daar op valt.Op donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh, weer een mysterie ontrafelt!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)eer-verliefd-ex.html
![]()
quote:Nee. Gatverdamme.Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kan ik mij dus absoluut niet bij voorstellen dat een vrouw daar op valt.
quote:Jij kijkt ook BLVOp donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
Prins Floris (wie kent hem niet) en Aimee zijn 5 jaar getrouwd.
Dus zag je net een terugblikje van toen ze trouwden.
Echt zelden zo'n zuunig kusje gezien na het trouwen
/oninteressante info
quote:Kijken is een groot woord, maar dat staat hier aan op de achtergrond idd
quote:SchijnbaarOp donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb 'm niet in elk geval.
Dus dat is zijn ex-ex?
quote:Ja zo doe ik dat hier ook en meestal alleen maar als ik weet dat de baas dr bij is.Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijken is een groot woord, maar dat staat hier aan op de achtergrond idd
quote:Saai.Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Maar bedankt voor het meedenken.
quote:Je moet die haring eerst opeten voor je met dat vlaggetje gaat zwaaien.
quote:Heb ik aan de katten gegeven.Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet die haring eerst opeten voor je met dat vlaggetje gaat zwaaien.
quote:Vanwaar die dubbele punt?Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is gewoon zuinig op haar gekke tenen:
Toename keelkanker bij mannen door orale seks
quote:Oh nou, ik snap hem ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Gok eens?
Zoals Q al zei, ik ben saai, dus ik verkies de onschuldige versie
quote:Je moet ook niet TE opwindend zijn voor Pagan. Je laat gewoon zijn hartje nog steeds na zoveel jaren sneller kloppenOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Die gast is sowieso de laatste tijd redelijk van het padje. Eerst roepen dat alles tussen 10 en 13" is gedoemd is te falen. Z'n aversie van Flash, en bleren dat Android niet opensource is terwijl je zo online de kernel kan downloaden
quote:
quote:alhoewel ik hem gelijk geef in z'n aversie tegen flashOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gast is sowieso de laatste tijd redelijk van het padje. Eerst roepen dat alles tussen 10 en 13" is gedoemd is te falen. Z'n aversie van Flash, en bleren dat Android niet opensource is terwijl je zo online de kernel kan downloaden
quote:Het zal best een kutprogramma zijn, maar dat maakt het nog geen slimme actie het zo even af te zweren... het had ook heel anders uit kunnen pakken. Je kan eigenlijk gewoon nog niet zonder Flash om gewoon een beetje lekker te surfen. Wat de Apple-fanboys ook zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik hem gelijk geef in z'n aversie tegen flash
quote:en dat is inderdaad de keerzijde, en had inderdaad anders gekundOp donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zal best een kutprogramma zijn, maar dat maakt het nog geen slimme actie het zo even af te zweren... het had ook heel anders uit kunnen pakken. Je kan eigenlijk gewoon nog niet zonder Flash om gewoon een beetje lekker te surfen. Wat de Apple-fanboys ook zeggen
quote:Ik weet dat ik soms onzichtbaar ben, maar ik ben er al een tijdje hoor.
quote:Echt nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef APK het volgende:
Ik heb over 5 dagen mijn FoK!-verjaardag.
Edit: Hé, Tombo is bijna thuis
quote:Waarom zijn er nooit iBood of andere gadget-prijsvragen meer en alleen boeken & dvd's enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms onzichtbaar ben, maar ik ben er al een tijdje hoor.
quote:Nee, met Iwein.
quote:Hellooooo!
quote:Ze komen er nog aardig mee weg though, maar zelfs voor Apple was het iets teveel hooi op hun vork. En laatst was er sprake van dat Microsoft wellicht samen wilde werken met Adobe of ze over zou nemen. Dan is Jobs echt screwed, want dan stopt Microsoft natuurlijk overalllllll Flash in, ook al doodvermoorden ze daar hun eigen Silverlight meeOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat is inderdaad de keerzijde, en had inderdaad anders gekund
quote:Een lelijke achterbakse Belg
quote:Belgen in ER?Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een lelijke achterbakse Belg
quote:
quote:Expeditie Robinson, ik moest er ook aan wennen
quote:Nouhou! Niet verraaien!Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Expeditie Robinson, ik moest er ook aan wennen
quote:WutOp donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Expeditie Robinson, ik moest er ook aan wennen
quote:Ja, daar zaten lekkere dokters in
quote:En lekkere zustertjes. AbbyOp donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar zaten lekkere dokters in
quote:whehehe, ik denk eerder dat ze flash gaan killen en ombouwen naar silverlight, daar hebben ze nu al teveel geld in gestokenOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze komen er nog aardig mee weg though, maar zelfs voor Apple was het iets teveel hooi op hun vork. En laatst was er sprake van dat Microsoft wellicht samen wilde werken met Adobe of ze over zou nemen. Dan is Jobs echt screwed, want dan stopt Microsoft natuurlijk overalllllll Flash in, ook al doodvermoorden ze daar hun eigen Silverlight mee
quote:Emergency Room is zoooo 2000.
quote:Maarja, dan zal Adobe nooit met een samenwerking instemmen, die willen Flash ook weer niet kwijt. En of Microsoft ze over mag nemen dat moet ook nog blijkenOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik denk eerder dat ze flash gaan killen en ombouwen naar silverlight, daar hebben ze nu al teveel geld in gestoken
maar microsoft en appel zijn tegenwoordig vrij goeie vriendjes, deals maken, windows kan op een mac geinstalleerd worden, office kan op osx geinstalleerd worden, itunes kan op windows, als die in oorlog geraken verliezen ze beiden teveel voordelen
quote:Abby was leuk jaOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En lekkere zustertjes. AbbyEn die britse
quote:Beste productie decennium. EVAH!
quote:'Maar mijne zak is groter dan die van de anderen'.Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Dat ie er maar als eerste uit mag vliegen nu.
Hij verziekt echt heel dat programma.
quote:
quote:Da's een stuk beter te pruimen als je daarbij NIET naar Expeditie Robinson kijktOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Mijn wederhelft zet hier net heeeel erg erg Raymond van het Groenewoudt op. Je veux l'amouuuuuur
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ll, ik vind je gerust aardig enzo, maar ik ga niet 3 linkjes luisteren in deze korte reclame, sorry
quote:Opm zich ook wel jammer, hij zorgde tenminste voor wat sensatie.
quote:Wat een lief poesje!
quote:Dat hou ik niet bij hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Kom dan eens meejubelen in het ER topic
Ik zit daar haast in mijn eentje te gelukzaligen.
quote:Precies wat ik dacht.
quote:Greys zit er nu alleen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een stuk beter te pruimen als je daarbij NIET naar Expeditie Robinson kijkt
quote:5 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen?
quote:Oh, een zoekplaatje?
quote:Die is lief
quote:
quote:Ik dacht al dat jij die wel kon waarderen.
quote:
quote:Geek.
quote:Maken die ouders of zo een foto in plaats van dat poesje te bevrijden
quote:hihihihihi
quote:Als ik zoiets zie ben ik toch zo blij dat Mitzy naar een huis gaat waarbij de moeder bij het kennismakingsbezoek meteen al heel duidelijk zei dat kleine poesjes alleen door grote mensen mogen worden opgetild en dat ze op schoot komen als ze er zelf zin in hebben. En ook weer ongehinderd mogen vertrekken als ze geen zin meer hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maken die ouders of zo een foto in plaats van dat poesje te bevrijden
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Bokt fok bij jullie ook zo?Telkens database problemen.
quote:Sssshhttt.. Niet het C-word gebruiken hierOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Cougars bij Bridget!
Een getrouwd stel waarbij zij 30 (!) jaar ouder is dan hij
quote:Ik vond dat stel daarna schokkender eerlijk gezegdOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Cougars bij Bridget!
Een getrouwd stel waarbij zij 30 (!) jaar ouder is dan hij
quote:Oh dat zag ik niet, wat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat stel daarna schokkender eerlijk gezegd![]()
quote:Die gaan seksen voor de camera he?Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat stel daarna schokkender eerlijk gezegd![]()
quote:Nou, met die naakte gast en die gezette dame die hem beklom. En toen gaf hij een pets op haar billen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben er ook eentje voor mij gemaakt;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |