quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef IHVK het volgende:
Ik word vandaag gestalkt door kleine meisjes.
quote:En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Ja ik heb geen andere keus denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb geen andere keus denk ik.
En het is wel handig dat de burgerking niet eens 5 min. fietsen is van school.
quote:Pwnde jij niet de vakken van de AH?Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Precies.Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..
quote:Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:de AH to go.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
quote:Wat is dit voor bagger muziek?Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Of maar 1.35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 17:50:23 ]
quote:Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het geen bagger muziek.![]()
Waar luister jij naar AM?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Gelukkig heb je ook lángere nummers![]()
![]()
Zoals:
quote:
quote:this song makes me wanna bomb the fuck out of the middle east, HUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAH!
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
Mij geeft een bijbaan meer structuur in mijn leven (klinkt heel dramatisch).
quote:Voorbeelden?Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Nee dankje.
quote:
quote:Altijd bij mij.Op donderdag 21 oktober 2010 18:08 schreef Ayca het volgende:
ringel s ringel s
...
Zit hier nog een diepere betekenis achter of..![]()
quote:Eén Ibo voor jouOp donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Muah ik vind jullie muziek anders ook niet je van het.
quote:Je post zegt wat dat betreft genoeg. Achterlijken neem ik dan ook niet serieus. Net zo als dat ik niemand hier op Fok! serieus neem die in zijn avatar, sig of ondertitel naar een voetbalclub refereert. Proletariër.
quote:welk profiel heb je?Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand een goed idee voor een profielwerkstuk?
quote:Nederland in de Tweede Wereldoorlog.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand een goed idee voor een profielwerkstuk?
quote:Ik most laggeOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1 hyver respects this:
[ afbeelding ] wikwakka2
quote:Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland in de Tweede Wereldoorlog.
quote:Dirk Scheringa en de maatschappelijke goedgelovigheid voor lage rente acties voor hypotheken?
quote:Over de Perzen ben je zo klaar, weinig historie hebben die barbaren!Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!
quote:Ik deed het destijds over propaganda van de nazi's in WOII.Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!
quote:Ik heb het over Nederland in de Tweede Wereldoorlog gehouden. Kreeg er een 8 voor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Inderdaad een zeer boeiend onderdeel van onze geschiedenis.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland in de Tweede Wereldoorlog.
quote:Spoel eens verder naar 43:50:Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Triggershot het volgende:
Over de Perzen ben je zo klaar, weinig historie hebben die barbaren!
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa rahmatAllahi wa barahatahoe!
quote:Open vrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien waarin er een aantal open vrouwen zijn en een met een hoofddoek? In dat filmpje komen er een aantal toeristen op dat groepje vrouwen af, zij kunnen de toeristen niet helpen en de vrouw met de hoofddoek wel. Hoezo hersenspoelen.
quote:Zie je, zoals ik al zei binnen 2 minuten klaar!Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Spoel eens verder naar 43:50:
http://www.business-class.nl/index.php/video/uitzendingen/467
quote:Spreekt me minder aan.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef IHVK het volgende:
Mexicaans Griep en de rol van de farmaceutische bedrijven.
quote:Ik zou het ook niet doen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Spreekt me minder aan.Maar toch bedankt. Noteer het voor de zekerheid.
quote:Wat grappig, ik las net op FB dat een kennis van mij een oude vrouw op haar fiets heeft geholpen nadat ze was gevallen. Toeval? Ik dacht het niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Ik heb vandaag een zware koffer naar beneden getild op CS voor een bejaarde vrouw.
quote:'Als puntje bij paaltje komt hadden die Perzen een hoogstaandere cultuur dan de Grieken destijds'.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Triggershot het volgende:
Zie je, zoals ik al zei binnen 2 minuten klaar!
quote:Moest je weer laten zien dat je een 'goede' allochtoon bent?Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Ik heb vandaag een zware koffer naar beneden getild op CS voor een bejaarde vrouw.
quote:Vrouwen zonder hoofddoek ?Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, dacht nog na over hoe ik ze zou noemen.
quote:Niet melden! Grapje,Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
quote:Nee ze bleef me aankijken tot ik het deedOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moest je weer laten zien dat je een 'goede' allochtoon bent?
quote:Waarom riep je niet: ewa, wat kijk je? Wat kijk je???Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze bleef me aankijken tot ik het deed![]()
Serieus.
quote:Dit onderwerp had ik ongeveer bedacht met een vriendin.Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat chemtrails en de rol van illuminati in de Irak-oorlog een boeiend onderwerp zullen zijn voor je werkstuk.
quote:Zelfs Mohammed vond datOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
'Als puntje bij paaltje komt hadden die Perzen een hoogstaandere cultuur dan de Grieken destijds'.
quote:Die wil ik ook zien ja. In de Hermitage toch?Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
Tentoonstelling gaat overigens over Alexander de Grote. Zeker nog bezoeken.
quote:Een 'goede' mens is een betere kwalificatie. De natuur brengt geen allochtonen of autochtonen voor, maar mensen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Moest je weer laten zien dat je een 'goede' allochtoon bent?
quote:Een Turk!Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
Tentoonstelling gaat overigens over Alexander de Grote. Zeker nog bezoeken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een 'goede' mens is een betere kwalificatie. De natuur brengt geen allochtonen of autochtonen voor, maar mensen.
quote:Ze hebben gelijk , vrouwen zonder hoofddoek zijn niet te vertrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar wat vind je er nou van?
quote:Klopt, in de Hertimage.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien ja. In de Hermitage toch?
quote:enorm populair in de arabische wereldOp donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als ik een dictator was zou ik die serie verbieden.
quote:Arya!Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie legt het verhaal achter dat plaatje uit?
quote:Polat heet daar toch Mourad omdat Arabieren de p niet uit kunnen speken ofzo?Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
enorm populair in de arabische wereld
quote:Gewoon een idiote serie die helaas heel populair is.Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie legt het verhaal achter dat plaatje uit?
quote:Nee, ze worden afgeschilderd als achterlijk, die vrouwen zonder hoofddoek kennen geen Engels.Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk , vrouwen zonder hoofddoek zijn niet te vertrouwen.
quote:Mourad idd, maar niet omdat ze het niet kunnen uitspreken, Arabische taal heeft geen P.Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Polat heet daar toch Mourad omdat Arabieren de p niet uit kunnen speken ofzo?
quote:Link link link.Op donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ze worden afgeschilderd als achterlijk, die vrouwen zonder hoofddoek kennen geen Engels.
quote:Kort en bondig, bedankt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon een idiote serie die helaas heel populair is.
quote:Je hoort van mensen vaak grappen dat men in het midden oosten "bebsi" zegt in plaats van pepsi. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gemerktOp donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mourad idd, maar niet omdat ze het niet kunnen uitspreken, Arabische taal heeft geen P.
Daarnaast worden wel meerdere karakters hernoemd
quote:Wat helemaal erg is, is van die 'moderne' Arabieren die tijdens een socialtalk engelse woorden er door heen strooien...Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort van mensen vaak grappen dat men in het midden oosten "bebsi" zegt in plaats van pepsi. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gemerkt.
quote:Ghadisja.Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar was de naam Hatice een verbastering van?
quote:Als ze de telefoon opnemen zeggen ze ook "hallo"Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat helemaal erg is, is van die 'moderne' Arabieren die tijdens een socialtalk engelse woorden er door heen strooien...
Ana fine, habibie, okay, you?
quote:Jaaa!Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze de telefoon opnemen zeggen ze ook "hallo".
quote:AppleOp donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk: http://www.facebook.com/video/video.php?v=104578346219719
quote:Blijkbaar is Nederlands dus niet de enige taal die verloedert dankzij de EngelsenOp donderdag 21 oktober 2010 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Om te wurgen die gasten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je post zegt wat dat betreft genoeg. Achterlijken neem ik dan ook niet serieus. Net zo als dat ik niemand hier op Fok! serieus neem die in zijn avatar, sig of ondertitel naar een voetbalclub refereert. Proletariër.
quote:Ja, Nederlanders ook wurgen met hun 'ferry mutdj'Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar is Nederlands dus niet de enige taal die verloedert dankzij de Engelsen.
quote:Check het aantal Arabische woorden in de Engelse taal.Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Blijkbaar is Nederlands dus niet de enige taal die verloedert dankzij de Engelsen.
quote:100.000Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Check het aantal Arabische woorden in de Engelse taal.
quote:Van die blonde dozen die om de haverklap "like", "dat was zo amazing" en weetikveelwat zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders ook wurgen met hun 'ferry mutdj'
quote:Wel mooi, maar is niet iets dat ik dagelijks zou luisteren.Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef AryaMehr het volgende:
Levensmuziek:
"Muziek is de melodie waarvan de wereld de tekst vormt."
quote:Wha-evahOp donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van die blonde dozen die om de haverklap "like", "dat was zo amazing" en weetikveelwat zeggen.
quote:nee: like duuuhOp donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van die blonde dozen die om de haverklap "like", "dat was zo amazing" en weetikveelwat zeggen.
quote:Waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wel mooi, maar is niet iets dat ik dagelijks zou luisteren.
quote:Het leidt me veel af. Luister sowieso weinig muziek de laatste tijd, geen zin in afleiding.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk: http://www.facebook.com/video/video.php?v=104578346219719
quote:Geeft ook de indruk dat vrouwen met hoofddoek het veel beter doen/gaan doen. Of beter: mensen geven er graag die betekenis aan. Lees reactiesOp donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Verder is het gewoon een poging om te laten zien dat een vrouw met hoofddoek niets zegt over haar intellectuele capiciteiten dus ik weet niet wat ik er van moet zeggen. Niks mis mee toch.![]()
Oogt wel heel erg jaren 90 allemaal. Oud filmpje dus.
quote:Lawrence of Arabia is ook een aanrader.Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb opeens zin om 'Ben Hur' te kijken. Prachtige film.
quote:Gezien. Ook een prachtige film.Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Lawrence of Arabia is ook een aanrader.
quote:Ja maar het is ook de hoofddoek facebook dus logisch die reactie he.Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geeft ook de indruk dat vrouwen met hoofddoek het veel beter doen/gaan doen. Of beter: mensen geven er graag die betekenis aan. Lees reacties
quote:Uiropa?Op donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
Trouwens Europese cinema verdient veel meer aandacht in Uiropa.
quote:Nee, maar de situatie is ook wat persoonlijk en mensen maken me echt gek met uitspraken als: gercek kadin budur. blablablaOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar het is ook de hoofddoek facebook dus logisch die reactie he.
Voel je een druk om een hoofddoek op te doen door die reacties?
quote:wie maakt je gek? Die reacties?Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar de situatie is ook wat persoonlijk en mensen maken me echt gek met uitspraken als: gercek kadin budur. blablabla
quote:In hoeverre en op welk manier wende je eraan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Schindlers list eerste keer gezien door een Joodse leraar Nederlands.
Was wel schokkend op de middelbare school. Maar naarmate de film vorderde wende je eraan.
quote:Fantastische film
quote:Ik ben ook weer begonnen, het werd echt tijd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef Triggershot het volgende:
'Trigger ga eens trainen!'
Oké oké
Laterz
quote:Merkwaardig. Dat wanneer iemand vermoord wordt en de klas een beetje geschokt is, is logisch. Maar dergelijke verschrikkingen gaan nooit wennen, mag ik hopen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef IHVK het volgende:
Ik niet per se. Maar gewoon de hele klas.
De eerste keer dat iemand wordt vermoord merkte je in de klas toch een bepaalde schock. Maar naarmate de film vorderde werd dat minder.
quote:Dat zou je denken, maar de realiteit wijst uit dat dat niet zo is.Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Merkwaardig. Dat wanneer iemand vermoord wordt en de klas een beetje geschokt is, is logisch. Maar dergelijke verschrikkingen gaan nooit wennen, mag ik hopen.
quote:Wilde net zeggen dat het niet normaal moet gaan lijken, maar ik denk niet dat ihvk het zo bedoeld heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Merkwaardig. Dat wanneer iemand vermoord wordt en de klas een beetje geschokt is, is logisch. Maar dergelijke verschrikkingen gaan nooit wennen, mag ik hopen.
quote:De mens went aan alles. Zo is de mens.Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Bij de scène waarin Schindler zich afvroeg hoeveel meer joden hij had kunnen redden met het geld dat zijn auto en zijn gouden ring op hadden kunnen brengen, kreeg ik toch wel even een brok in mijn keel.
quote:Jij hebt iets met vrede.Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef Ayca het volgende:
Ik heb helemaal niks met wo2. Of überhaupt oorlog.
quote:Dat is niet in tegenspraak met elkaar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor. De mens is veroordeeld om vrij te zijn.
quote:"Evenzo Turkije. Maar daar loopt de weg een beetje op, dus dat heeft nog wel even tijd nodig. "
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij de scène waarin Schindler zich afvroeg hoeveel meer joden hij had kunnen redden met het geld dat zijn auto en zijn gouden ring op hadden kunnen brengen, kreeg ik toch wel even een brok in mijn keel.
quote:Ik heb nog nooit gehuild bij een film, maar Schindler's List wist bij mij ook een brok in de keel te veroorzaken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de scène waarin Schindler zich afvroeg hoeveel meer joden hij had kunnen redden met het geld dat zijn auto en zijn gouden ring op hadden kunnen brengen, kreeg ik toch wel even een brok in mijn keel.
quote:Linguïstisch gezien spreken ze Europa wel goed uit. De 'eu' wordt in het Grieks als 'auyh' uitgesproken.
quote:Weet ik. Maar dat hele filmpje is gewoon hilarisch.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Linguïstisch gezien spreken ze Europa wel goed uit. De 'eu' wordt in het Grieks als 'auyh' uitgesproken.![]()
quote:Klopt, was bij mij ook de enige film. The Pianist kwam overigens aardig in de buurt.Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehuild bij een film, maar Schindler's List wist bij mij ook een brok in de keel te veroorzaken.
quote:Meesterlijk inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens prachtige acteerwerk van Ralph Fiennes (Amon Göth) in die film.
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad, The Pianist was ook een van de weinige films die me een brok in de keel bezorgden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, was bij mij ook de enige film. The Pianist kwam overigens aardig in de buurt.
quote:emotieloze ayca!Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
Nog nooit gehuild bij een film en verwacht ook niet dat het snel zal gebeuren...
quote:Wij ook...Op donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hebben overigens ook een Schindler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Abdol_Hossein_Sardari
quote:Ik huil nooit bij films, omdat de emoties simpelweg geacteerd zijn. Maar bij een film als Schindler's List kan ik - gezien de historische context ervan - mij het leed van de slachtoffers op de ene of andere manier 'voelen'.Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
Ik huil wel snel bij films hoor.
Wat me bij is gebleven dat die oma (of opa) met rolstoel het raam uit wordt geflikkerd.
quote:Stoer. Hou oud ben je, 15?Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
Nog nooit gehuild bij een film en verwacht ook niet dat het snel zal gebeuren...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
'Wij' ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
http://en.wikipedia.org/wiki/Selahattin_%C3%9Clk%C3%BCmen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nam%C4%B1k_Kemal_Yolga
quote:Hoe werden Turken in Europa eigenlijk gezien ten tijde van WO2?Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij ook...
http://en.wikipedia.org/wiki/Necdet_Kent
http://en.wikipedia.org/wiki/Selahattin_%C3%9Clk%C3%BCmen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nam%C4%B1k_Kemal_Yolga
quote:De gruwelijkheden van oorlogen doen het hem.Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, was bij mij ook de enige film. The Pianist kwam overigens aardig in de buurt.
quote:Geen idee eigenlijk. Nooit echt in verdiept. Zal wel niet al te positief zijn geweest, zoals de eeuwen daarvoor.Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe werden Turken in Europa eigenlijk gezien ten tijde van WO2?
quote:Wellicht niet nee. Ik ben best benieuwd hoe men tegen mij aan zou kijken wanneer ik destijds als Iraniër in Nederland had geleefd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen idee eigenlijk. Nooit echt in verdiept. Zal wel niet al te positief zijn geweest, zoals de eeuwen daarvoor.
quote:Call of Duty 5.Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
Wie kent leuke PC games, maar dan meer avontuur achtig zoals bijvoorbeeld Mario, of Spore, of dat soort dingen. Dus niet shooter achtig.
quote:runescapeOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
Wie kent leuke PC games, maar dan meer avontuur achtig zoals bijvoorbeeld Mario, of Spore, of dat soort dingen. Dus niet shooter achtig.
quote:Een vraag die ik mezelf ook wel eens heb gesteld. Jammer dat de tijdmachine nog niet is uitgevonden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht niet nee. Ik ben best benieuwd hoe men tegen mij aan zou kijken wanneer ik destijds als Iraniër in Nederland had geleefd.
quote:Zoals Spore, uh, The Sims ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
quote:Als Iraniër hoefde ik me waarschijnlijk niet veel zorgen te maken:Op donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Een vraag die ik mezelf ook wel eens heb gesteld. Jammer dat de tijdmachine nog niet is uitgevonden.
quote:Iranians were immune to the racial Nuremberg Laws on the grounds that they were pure blooded Aryans. In 1939, Nazi Germany provided Iran with what they called a Germany Scientific Library. The library contained over 7500 books selected "to convince Iranian readers...of the kinship between the National Socialist Reich and the Aryan culture of Iran"(Lenczowski. 1944, p. 161). In various pro-Nazi publications, lectures, speeches, and ceremonies, parallels were drawn between the Shah of Iran and Hitler, and praise the charisma and virtue of the Fuhrerprinzip (Rezun. 1982, p. 29).
quote:The SimsOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals Spore, uh, The Sims ofzo? Of alle Tycoon spellen
quote:ja maar die speelde ik vroeger al.Op donderdag 21 oktober 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Call of Duty 5.
Maar even serieus: alle Age of Empires spellen.
quote:lol tycoon spellen rouleerde vroeger echtOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals Spore, uh, The Sims ofzo? Of alle Tycoon spellen
quote:Mario spellen op de PCOp donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
The SimsTycoon spellen
![]()
SporeAge of Empires/Mythology
Mario spellen
![]()
snap je waar ik heen wil?
quote:Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja maar die speelde ik vroeger al.
Age of Mythology is dat leuk?
quote:Alle Zelda'sOp donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
The SimsTycoon spellen
![]()
SporeAge of Empires/Mythology
Mario spellen
![]()
snap je waar ik heen wil?
quote:Je geeft dus aan dat je van RTS spellen houdt, The Settlers misschien iets voor je? Of Civilization?Op donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef IHVK het volgende:
Ja om aan te geven wat ik leuk vind man.
quote:Ja. Je begrijpt wat ik bedoel nu. Bedankt.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat je van RTS spellen houdt, The Settlers misschien iets voor je? Of Civilization?
En wat vind je leuk aan Mario, welke delen bijvoorbeeld? Het gespring en gehuppel? Tegenwoordig zijn de meeste goede platformspellen namelijk een mix van genres, zoals Prince of Persia (platform + actie).
En Spore heb ik nog nooit gespeeld, daarom zei ik The Sims en Tycoon omdat je daar ook dingen moet maken. Dat is met Spore toch ook zo? Anders moet je toch echt een Xbox 360 halen voor Viva Pinata of een PS3 voor LittleBigPlanet
quote:Dat ik van een brug moet springen om dat het kan?Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wilde hier een droge reactie plaatsen maargoed...
quote:Niet helemaal..Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat ik van een brug moet springen om dat het kan?
quote:Braid schijnt een leuke platform spel te zijn met puzzelelementen, misschien dat 's uitproberen. Heb je ook voor Windows Mac OS X.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Je begrijpt wat ik bedoel nu. Bedankt.
Uh is Mario een platform'? Gewoon de manier van spelen. Een level doorkomen. etc.
Viva Pinata en LBP zou ik ook wel willen.
quote:Zo verkaast ben ik nou ook weer niet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie het ook altijd dat als je naar de wc moet iets te lezen moet meenemen?
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie het ook altijd dat als je naar de wc moet iets te lezen moet meenemen?
quote:Ja altijd al. Tegenwoordig is het de smartphone. Zonder dat ga ik niet naar de wc.Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
quote:Volgens mij ben jij helemaal niet zo verkaast.Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo verkaast ben ik nou ook weer niet.
quote:HoezoOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja altijd al. Tegenwoordig is het de smartphone. Zonder dat ga ik niet naar de wc.
Ayça doe eens vrolijker.
quote:hij zag dat jij op msn was.Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef Ayca het volgende:
Lol yavuz waarom kwam je online en ging je weer weg.![]()
quote:Zou dat juist geen reden moeten zijn om online te blijven.Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij zag dat jij op msn was.
quote:bij mij issie on hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou dat juist geen reden moeten zijn om online te blijven.
quote:Online waar?Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef Ayca het volgende:
Lol yavuz waarom kwam je online en ging je weer weg.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou ik je nooit aandoen, lieve schat.
quote:Ik was ten tijde van jouw post buiten en dat ben ik nu ook. Heb geen MSN op mijn mobiel, dus het is raar dat ik online ben gekomen. Hm.
quote:Het was ook iets daarvoor.Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was ten tijde van jouw post buiten en dat ben ik nu ook. Heb geen MSN op mijn mobiel, dus het is raar dat ik online ben gekomen. Hm.
quote:Drukke/vermoeiende dag gehad? Jammer dat ik je virtueel niet kan masseren. Nu ja, het kan wel, maar voel je niets van.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Waar ik vanavond zin in heb? Hmm weet niet ben een beetje op vandaag.
quote:Dat ik je begroet?Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zal mijn nichtje leuk vinden..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drukke/vermoeiende dag gehad? Jammer dat ik je virtueel niet kan masseren. Nu ja, het kan wel, maar voel je niets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |