quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef IHVK het volgende:
Ik word vandaag gestalkt door kleine meisjes.
quote:En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Ja ik heb geen andere keus denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb geen andere keus denk ik.
En het is wel handig dat de burgerking niet eens 5 min. fietsen is van school.
quote:Pwnde jij niet de vakken van de AH?Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Precies.Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..
quote:Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:de AH to go.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
quote:Wat is dit voor bagger muziek?Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Of maar 1.35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 17:50:23 ]
quote:Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het geen bagger muziek.![]()
Waar luister jij naar AM?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Gelukkig heb je ook lángere nummers![]()
![]()
Zoals:
quote:
quote:this song makes me wanna bomb the fuck out of the middle east, HUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAH!
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
Mij geeft een bijbaan meer structuur in mijn leven (klinkt heel dramatisch).
quote:Voorbeelden?Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Nee dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |