quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef IHVK het volgende:
Ik word vandaag gestalkt door kleine meisjes.
quote:En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Ja ik heb geen andere keus denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb geen andere keus denk ik.
En het is wel handig dat de burgerking niet eens 5 min. fietsen is van school.
quote:Pwnde jij niet de vakken van de AH?Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden Waarom je naar school gaat. Tevens heb ik op jouw leeftijd ook gewerkt voor dat bedrag.
quote:Precies.Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom. En geld = geld. Zo leer je misschien ook wat beter je tijd inplannen e.d..
quote:Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:de AH to go.Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pwnde jij niet de vakken van de AH?
quote:Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
quote:Wat is dit voor bagger muziek?Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn leuke nummers altijd te kort?![]()
Voorbeeld:
quote:Of maar 1.35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 17:50:23 ]
quote:Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het geen bagger muziek.![]()
Waar luister jij naar AM?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Gelukkig heb je ook lángere nummers![]()
![]()
Zoals:
quote:
quote:this song makes me wanna bomb the fuck out of the middle east, HUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAH!
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hielp het om je beter je tijd in te plannen en zo?
Mij geeft een bijbaan meer structuur in mijn leven (klinkt heel dramatisch).
quote:Voorbeelden?Op donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog jong bent. Ik luister naar verscheiden muzieksoorten, dit soort achterlijke herrie uitgezonderd. Ik snap werkelijk niet man vrijwillig naar dat geschreeuw kan luisteren. Turken zijn het spoor bijster.
quote:Nee dankje.
quote:
quote:Altijd bij mij.Op donderdag 21 oktober 2010 18:08 schreef Ayca het volgende:
ringel s ringel s
...
Zit hier nog een diepere betekenis achter of..![]()
quote:Eén Ibo voor jouOp donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Muah ik vind jullie muziek anders ook niet je van het.
quote:Je post zegt wat dat betreft genoeg. Achterlijken neem ik dan ook niet serieus. Net zo als dat ik niemand hier op Fok! serieus neem die in zijn avatar, sig of ondertitel naar een voetbalclub refereert. Proletariër.
quote:welk profiel heb je?Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand een goed idee voor een profielwerkstuk?
quote:Nederland in de Tweede Wereldoorlog.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand een goed idee voor een profielwerkstuk?
quote:Ik most laggeOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1 hyver respects this:
[ afbeelding ] wikwakka2
quote:Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland in de Tweede Wereldoorlog.
quote:Dirk Scheringa en de maatschappelijke goedgelovigheid voor lage rente acties voor hypotheken?
quote:Over de Perzen ben je zo klaar, weinig historie hebben die barbaren!Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!
quote:Ik deed het destijds over propaganda van de nazi's in WOII.Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou het waarschijnlijk sowieso bij geschiedenis doen, weet alleen nog niet zo goed welk onderwerp.. Nog meer ideeen? Over de Perzen!
quote:Ik heb het over Nederland in de Tweede Wereldoorlog gehouden. Kreeg er een 8 voor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Inderdaad een zeer boeiend onderdeel van onze geschiedenis.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland in de Tweede Wereldoorlog.
quote:Spoel eens verder naar 43:50:Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Triggershot het volgende:
Over de Perzen ben je zo klaar, weinig historie hebben die barbaren!
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa rahmatAllahi wa barahatahoe!
quote:Open vrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien waarin er een aantal open vrouwen zijn en een met een hoofddoek? In dat filmpje komen er een aantal toeristen op dat groepje vrouwen af, zij kunnen de toeristen niet helpen en de vrouw met de hoofddoek wel. Hoezo hersenspoelen.
quote:Zie je, zoals ik al zei binnen 2 minuten klaar!Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Spoel eens verder naar 43:50:
http://www.business-class.nl/index.php/video/uitzendingen/467
quote:Spreekt me minder aan.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef IHVK het volgende:
Mexicaans Griep en de rol van de farmaceutische bedrijven.
quote:Ik zou het ook niet doen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Spreekt me minder aan.Maar toch bedankt. Noteer het voor de zekerheid.
quote:Wat grappig, ik las net op FB dat een kennis van mij een oude vrouw op haar fiets heeft geholpen nadat ze was gevallen. Toeval? Ik dacht het niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Ik heb vandaag een zware koffer naar beneden getild op CS voor een bejaarde vrouw.
quote:'Als puntje bij paaltje komt hadden die Perzen een hoogstaandere cultuur dan de Grieken destijds'.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Triggershot het volgende:
Zie je, zoals ik al zei binnen 2 minuten klaar!
quote:Moest je weer laten zien dat je een 'goede' allochtoon bent?Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
Ik heb vandaag een zware koffer naar beneden getild op CS voor een bejaarde vrouw.
quote:Vrouwen zonder hoofddoek ?Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, dacht nog na over hoe ik ze zou noemen.
quote:Niet melden! Grapje,Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef IHVK het volgende:
quote:Nee ze bleef me aankijken tot ik het deedOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moest je weer laten zien dat je een 'goede' allochtoon bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |