quote:witlof, op beschuitOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
wat ga je vandaag eten Mexi?
Ik heb ideeën nodig.
quote:Macaroni met rode saus!Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
wat ga je vandaag eten Mexi?
Ik heb ideeën nodig.
quote:Hoi!Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef febster het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik heb Sexy Beesten en Sterrenstof als (goede) mp3's.
quote:Done
quote:Weekend
quote:Ja dat zeg ik, wie gaat mee Michiel Veenstra bespieden? Die zendt daar nu uit!Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest een presentatie houden bij de lampenfabriek in maarheeze! En er is kennelijk een stationsfestival in eindhoven
quote:HAHAOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
Topchef kandidaat:
'Ik vond de courgette van slechte kwaliteit.'
Het was een komkommer
quote:Paupers.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef FUFR het volgende:
Mexi ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik weg dat Eijnde niet nat worden van veenstra.
Zie de animo
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef FUFR het volgende:
Mexi ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat wij niet nat worden van veenstra.
Zie de animo
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef febster het volgende:
[..]. Michiel Veenstra, de Disney lovende papa met voorliefde voor gadgets (sonos) en ondertussen plaatjes draait op 3FM, categorie, lieve nerd.
quote:pix!Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik sta met hem op de foto.
quote:Lieverd, ik kom niet verder dan dat ik weet dat ie iets met radio doet. Welke zender enzo weet ik niet eens (ja nu wel) want ALS ik al radio luister (im wagen) is dat uitsluitend naar BNR. Ik hoef al dat semi-interessant gelul in de ruimte niet.Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef febster het volgende:
[..]. Michiel Veenstra, de Disney lovende papa met voorliefde voor gadgets (sonos) en ondertussen plaatjes draait op 3FM, categorie, lieve nerd.
quote:flauw ding!
quote:Ik volg hem op twitter, daarvoor kende ik hem ook nauwelijks. Ik ben van de generatie die geen radio meer luistert, en probeer nu af en toe radio 1 te luisteren =Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lieverd, ik kom niet verder dan dat ik weet dat ie iets met radio doet. Welke zender enzo weet ik niet eens (ja nu wel) want ALS ik al radio luister (im wagen) is dat uitsluitend naar BNR. Ik hoef al dat semi-interessant gelul in de ruimte niet.
Maar meestal heb ik een mixje opstaan of net als vandaag een CD van Yello. (Baby)
quote:zo tof dat je m 2x moet noemen?
quote:Welke Michiel?
quote:Tof hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef FUFR het volgende:
Febbie, ik ga misschien toch naar strp de 20e met een vriendinnetje.
Zij wil heel graag, de mijne waarschijnlijk niet.
quote:Aahh dubsteppen dusOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef FUFR het volgende:
http://www.strp.nl/strp/content/program/#content
quote:Dat wordt een nieuw wiel. Ze doet die fiets niet voor niks weg voor tien euro.Op donderdag 21 oktober 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fiets voor 10 euro van een vriendin, enige wat er kut aan is is dat hij een lekke band heeft maar dat is zo gemaakt. Muha.
quote:Je moet jezelf inderdaad wel even achter je oren gaan krabben als je een fiets voor 10 euro kan kopen!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuw wiel. Ze doet die fiets niet voor niks weg voor tien euro.
Nieuw wiel gaat je heel wat duiten kosten. Had je niet liever een goede pan gehad???
ahahaha
ik heb nog wel een mooie fiets staan, maar die gaat je meer dan 10 euro kosten
quote:doe er een pan bij en ze heeft vast interesseOp vrijdag 22 oktober 2010 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nieuw wiel gaat je heel wat duiten kosten. Had je niet liever een goede pan gehad???
ahahaha
quote:deze dame zou idd wel wat geld achter de hand kunnen hebben. heeft een fabriek gehad in stokjes met vlees (ik noem het woord niet ivm google) en een junkzoon dus dr geld verstoppen lijkt me niet vreemd.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:51 schreef ArTiC het volgende:
Ik ook, bij ons was het geld al weg voordat grootmoeders onderweg naar boven was.
quote:Het zal niet zomaar een lekke band zijn me dunkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet jezelf inderdaad wel even achter je oren gaan krabben als je een fiets voor 10 euro kan kopen!
quote:Wat erg, ik probeer mijn ouders al jaren aan hun verstand te brengen dat ze zelf van de gespaarde centjes moeten gaan genieten, maar dat doen ze niet. Als ik ooit een erfenis krijg ga ik het niet uitgeven aan een huis of iets onbenulligs. Gewoon 15 jaar vast op een spaarrekening ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Bors vader ws nog niet begraven of zoon en schoondochterlief hadden al een huis gekocht met een erfenis die er nog niet was.
Waardoor ze dus ook een overbruggingshypo moesten afsluiten. En Bor en ik dus mee moesten tekenen bij de notaris.
Stel je voor dat je je geld en maand later krijgt![]()
En waarvoor? Om nog geen jaar in het huis te wonen omdat je uit elkaar gaat
Tsssk
Geldwolven
quote:heel triest ja, ik hoef iig geen erfenis van mijn vader.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Bors vader ws nog niet begraven of zoon en schoondochterlief hadden al een huis gekocht met een erfenis die er nog niet was.
Waardoor ze dus ook een overbruggingshypo moesten afsluiten. En Bor en ik dus mee moesten tekenen bij de notaris.
Stel je voor dat je je geld en maand later krijgt![]()
En waarvoor? Om nog geen jaar in het huis te wonen omdat je uit elkaar gaat
Tsssk
Geldwolven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:het kan hoor, ik heb ook wel eens een fiets of brommer weggegeven met een lekke tubeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zal niet zomaar een lekke band zijn me dunkt.
quote:Wat heb je aan geld op een spaarrekening?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat erg, ik probeer mijn ouders al jaren aan hun verstand te brengen dat ze zelf van de gespaarde centjes moeten gaan genieten, maar dat doen ze niet. Als ik ooit een erfenis krijg ga ik het niet uitgeven aan een huis of iets onbenulligs. Gewoon 15 jaar vast op een spaarrekening ofzo.
quote:Je geld in een huis steken is rentetechnisch de beste investering anders...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat erg, ik probeer mijn ouders al jaren aan hun verstand te brengen dat ze zelf van de gespaarde centjes moeten gaan genieten, maar dat doen ze niet. Als ik ooit een erfenis krijg ga ik het niet uitgeven aan een huis of iets onbenulligs. Gewoon 15 jaar vast op een spaarrekening ofzo.
quote:ja of heel veel wokpannen kopen en dan duurder verkopen op marktplaatsOp vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef FUFR het volgende:
gewoon lekker zelf opmaken! Naar Benidorm en andere ouwelullenplekken!
quote:Doe normaal, het is een vriendin van me.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ahahaha
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet jezelf inderdaad wel even achter je oren gaan krabben als je een fiets voor 10 euro kan kopen!
quote:Een echte vriedin vraagt geen 10 euro voor een fiets. Of ze vraagt er een normale prijs voor, of ze geeft hem je cadeau.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe normaal, het is een vriendin van me.
quote:Wat een vertrouwen in de mensheid! Het is een stationsfiets die ze overheeft. Ik zou daar ook 10 euro voor vragen want dan doe je hem niet voor niets weg maar he bje er toch nog wat aan. Wat een kutleven moet jij hebben zeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een echte vriedin vraagt geen 10 euro voor een fiets. Of ze vraagt er een normale prijs voor, of ze geeft hem je cadeau.
10 euro is dan zo'n nietszeggend bredrag.
Kun je haar net zo goed trakteren op een happy meal.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:30 schreef FUFR het volgende:
Of je wordt even gebeld dat er een tante is overleden en dat ze vandaag wordt verstopt. Mooi op tijd dus ik ga niet. Familie reünie op begrafenis hoeft niet voor FUFR.
quote:Nou ik heb inderdaad een kutleven.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de mensheid! Het is een stationsfiets die ze overheeft. Ik zou daar ook 10 euro voor vragen want dan doe je hem niet voor niets weg maar he bje er toch nog wat aan. Wat een kutleven moet jij hebben zeg.
quote:Gefeliciteerd, ik ben superblij voor je! Echter ik ben een student en zij ook dus dan is het wel fijn als je er nog iets voor krijgt. Dikke care. Ze had hem ook op marktplaats kunnen zetten voor 40 euro. Bovendien is het geen vriendin waar ik dagelijks mee omga ofzo. Serieus waar de fuck maak je je druk omOp vrijdag 22 oktober 2010 10:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ik heb inderdaad een kutleven.
Ik heb de halve uitzet van mijn kinderen weggegeven aan vrienden, en heb er geen seconde over nagedacht om er geld voor te vragen.
Koop maar iets leuks voor de kinderen. Nou Eva heeft een boekje gekregen en en Fabian een soort van Rolbal.
Prima ruil.
quote:Geheel met jou eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat erg, ik probeer mijn ouders al jaren aan hun verstand te brengen dat ze zelf van de gespaarde centjes moeten gaan genieten, maar dat doen ze niet. Als ik ooit een erfenis krijg ga ik het niet uitgeven aan een huis of iets onbenulligs.
quote:Er is niet eens een koffietafel vanwege teveel vriendjes van de zoon
quote:Het gaat erom dat je straks meer kosten hebt dan die 10 euro. Maar daar kom je zelf nog wel achter.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben superblij voor je! Echter ik ben een student en zij ook dus dan is het wel fijn als je er nog iets voor krijgt. Dikke care. Ze had hem ook op marktplaats kunnen zetten voor 40 euro. Bovendien is het geen vriendin waar ik dagelijks mee omga ofzo. Serieus waar de fuck maak je je druk om
quote:BitchfightOp vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben superblij voor je! Echter ik ben een student en zij ook dus dan is het wel fijn als je er nog iets voor krijgt. Dikke care. Ze had hem ook op marktplaats kunnen zetten voor 40 euro. Bovendien is het geen vriendin waar ik dagelijks mee omga ofzo. Serieus waar de fuck maak je je druk om
quote:Ja of niet, maar daar kom ik ook vanzelf wel achter. Bedankt voor je bezorgdheid.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je straks meer kosten hebt dan die 10 euro. Maar daar kom je zelf nog wel achter.
Veel plezier met je fiets.
quote:/geldwolf aanOp vrijdag 22 oktober 2010 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er is niet eens een koffietafel vanwege teveel vriendjes van de zoon
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:01 schreef FUFR het volgende:
Niggers please! geen ruzie maken om 10 euro.
quote:Geef aan wat voor consumpties u wenst.
Geen consumpties ¤ 0,00 p.p.
Koffie en thee ¤ 3,00 p.p.
Koffie en thee met cake of koek ¤ 4,00 p.p.
Koffie, thee, soep en belegde broodjes ¤ 8,00 p.p.
quote:hetis te vroeg voor popcorn
quote:zoiets doe je zelf, niet via de delaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
/geldwolf aan
Kun je beter thuis met je matties wat gaan eten en wat soep koken, die eppos bij dela vragen ruim een euro per krentebol, en krentebollen zijn vies, volgens mij zijn belegde broodjes nog duurder!
/geldwolf uit
quote:niets is dus het goedkoopst!
quote:bedoel ik dus, maar snap ook dat je hoofd daar niet helemaal naar staat
quote:jij was toch geherstoptbegongestopt?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:06 schreef FUFR het volgende:
de huurbaas komt voorbij, ziet mij roken
in zijn kielzog komt mijn vrouw voorbij, die heeft het ook gezien
quote:door jouw post is mijn 5 on it-post verpestOp vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
bedoel ik dus, maar snap ook dat je hoofd daar niet helemaal naar staat
Met de oom van bor zn uitvaart zijn we naar een gebouwtje op de oirschotsedijk geweest, ook soep en broodjes.
Bij bor zn vader bij dela gedaan. Dr waren nog iets van 100 krentenbollen overdie hebben we ingevroren, weken lang krentenbollen gegeten
quote:ik ben het hier zoooo mee eensOp vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ge drinkt thuis maar ene glas water voor u vertrekt, tis een uitvaart geen picknick
quote:paar per dag nog, anders wordt ik een kamerolifantje.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij was toch geherstoptbegongestopt?
quote:is dat ook typisch Nederlands? In Spanje gebeurt het in ieder geval niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben het hier zoooo mee eens
het is een oude gewoonte voor mensen die van ver moeten komen. Son of zo
quote:dat is wel iets typisch beneluxigs dacht ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
is dat ook typisch Nederlands? In Spanje gebeurt het in ieder geval niet.
Nouja, als er iemand van ver komt dan krijgt ie bijj ons daarna thuis wel gewoon eten. Maken we we gewoon een grote pan klaar.
Ik heb het idd altijd een beetje raar gevonden om al je 'gasten' te trakteren op koffie, broodjes, saucijzen ed.
Hoewel ik ook wel snap met betrekking tot condoleren, maar dat moet ook anders kunnen.
Je kan sowieso condoleren bij die afscheidsavonden (wat ook typisch nederlands is).
quote:Daar zijn er twee. La Palmera op de plaggenstraat en Circulo op de Koenraadlaan. Laatste mag officieel geen eten meer serveren.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:37 schreef FUFR het volgende:
Marie, bestaat dat spaanse restaurantje in strijp nog? Weet jij precies waar? Ergens bij 1/2 maanstraat dacht ik
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:39 schreef -moppie- het volgende:
Heeft iemand van jullie gisteren bonje met de buren gezien toevallig?
quote:dat is er toch al?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef bleiblei het volgende:
Die begrafenisbusiness is redelijk asociaal idd..
Opzich vind ik het geen slecht idee om gewoon thuis de koffie te schenken met wat hapjes.
Als je catering inhuurt krijg je waarschijnlijk meer voor je geld.
Zou dat geen goede business zijn? Begrafeniscatering?
quote:Oneens, als ik dood ga mag iedereen van mij plezier maken en moet er vrolijke muziek gedraaid worden zoals Cypres Hill - Insane in the brain e.d. en mag wat mij betreft alcohol geschonken worden. Leven is al serieus genoeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ge drinkt thuis maar ene glas water voor u vertrekt, tis een uitvaart geen picknick
quote:Dat zijn de ouders van SkaaiOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja.
Toen het begon had ik het meeste sympathie voor de buren met veel schaduw, maar naarmate dat debiele wijf geflipter werd en der man asocialer switchte ik naar het kamp met die nerd, zijn importvrouwtje en hun IVF baby.
quote:mag ik komen draaienOp vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oneens, als ik dood ga mag iedereen van mij plezier maken en moet er vrolijke muziek gedraaid worden zoals Cypres Hill - Insane in the brain e.d. en mag wat mij betreft alcohol geschonken worden. Leven is al serieus genoeg.
quote:zou een dure aangelegenheid voor je worden, eerst een huis kopen en zoOp vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef febster het volgende:
Als ik geld uit een erfenis zou krijgen zou ik het (mits het boven de 5K ligt dan) steken in mijn hypotheek/huis. Maar dat lijkt ook wel logisch, ik bedoel als ik dat zeker gesteld heb, dan kan ik de jaren daarna van mijn eigen geld wat leukere dingen gaan doen dan puur in mijn huis stoppen.
quote:Dat gaat ook pas over 10 jaar gebeurenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou een dure aangelegenheid voor je worden, eerst een huis kopen en zo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef febster het volgende:
[..]
Dat gaat ook pas over 10 jaar gebeuren. Of mijn ouders moeten onverhoopt plotseling komen te overlijden.
quote:Ja oke, maar als ze 85 zijn zou ik er denk ik meer vrede mee hebben dan als het volgende week zou zijn
quote:Geen nood, ook bij jou kom ik dan draaienOp vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze 85 zijn zou ik er denk ik meer vrede mee hebben dan als het volgende week zou zijn.
quote:Hehe, ik denk alleen dat alleen mijn broertje en moi dat zouden kunnen waarderenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Geen nood, ook bij jou kom ik dan draaien
quote:ik haal trug naar de kust in huis.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, ik denk alleen dat alleen mijn broertje en moi dat zouden kunnen waarderen.
quote:Oh, ik ben nog in de mijn ouders gaan nooit dood fase.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze 85 zijn zou ik er denk ik meer vrede mee hebben dan als het volgende week zou zijn.
quote:gaat voorlopig ook niet gebeuren aan je ouders te zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog in de mijn ouders gaan nooit dood fase.
quote:vage bedoeling.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:57 schreef bleiblei het volgende:
Zat trouwens net bij de kapper. De dames daar zitten in het Eindhovense Roller Derby team.
Schijnt sinds een maand of 2 actief te zijn in Eindhoven. Lijkt me wel gaaf om een keertje te kijken.
Al gaf de kapster aan dat ze geen mannen toestaan bij hun trainingen![]()
.
quote:Daar ben ik net iets te nuchter voorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog in de mijn ouders gaan nooit dood fase.
quote:goffer, dat zijn veel koffietafels..Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef febster het volgende:
[..]
Daar ben ik net iets te nuchter voor. Enig nadeel is wel dat ik 4 ouders heb
![]()
quote:Serieus?
quote:Eindelijk iemand die weet wie Skaai isOp vrijdag 22 oktober 2010 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zou mij schamen en een half jaar niet meer op straat vertonen als mijn ouders zo op tv kwamen.
quote:Ik heb er al wel een aantal leuke meegemaakt maar die waren door de 'overledene' zelf nog geregeld.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik het altijd wel grappig. Mensen die schermen dat ze een leuke begrafenis willen.
Als zoveel mensen dat willen, waarom zijn begrafenissen dan nooit leuk en gezellig?![]()
..
quote:praat dan es wat sneller!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik had trouwens vrij vandaag. Ben bij elkaar vanaf 10 uur ongeveer 4 uur aan het bellen geweest.
20 telefoontjes gepleegd...
quote:komt omdat er een dooddoener in het spel is..Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik het altijd wel grappig. Mensen die schermen dat ze een leuke begrafenis willen.
Als zoveel mensen dat willen, waarom zijn begrafenissen dan nooit leuk en gezellig?![]()
..
quote:PreciesOp vrijdag 22 oktober 2010 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt omdat er een dooddoener in het spel is..
quote:NET ZOALS DIE GRAPPIGE VERHAALTJES ALTIJD. HET WAS ZO GEZELLIG ALTIJD, KOM WE GAAN HERINNERINGEN OPHALEN.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef bleiblei het volgende:
..
quote:EINDELIJK IEMAND DIE BEGRIJPT DAT HET CAPSLOCK DAG IS. REPSECT VOOR JOU!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
NET ZOALS DIE GRAPPIGE VERHAALTJES ALTIJD. HET WAS ZO GEZELLIG ALTIJD, KOM WE GAAN HERINNERINGEN OPHALEN.
quote:ik heb ze wel eens gezien op de luchthaven, rood haar, vol met sproetjes, dat valt op.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
HEB DIE NAM WELEENS VOORBIJ zien komen ja.
quote:IK HEB ZELFS HERINDERIGEN, ZOALS VELEN ZEGGEN, OPGEHAALD AAN MIJN EERSTE GE-ES-EM, DIE HAD NIET EENS MINILETTERS, ALLEEN KAPITALENNOp vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND DIE BEGRIJPT DAT HET CAPSLOCK DAG IS. REPSECT VOOR JOU!
quote:HOE WAS HET IN HENGELOOOO EN HOE LANG HEB JE ER OP GEREDEN?
quote:slaat toch nergens op, als OM gaan eten met een getuige...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:17 schreef febster het volgende:
Ik vraag me of dit handig is voor Wilders. Moet hij weer telkens voor de rechter verschijnen en uit zijn neus eten. Verder natuurlijk wel bizar dit.
quote:ja moppie, dat doen incassoburo's. die bellen wel eens naar de rechtbank.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef -moppie- het volgende:
jij discussieert tussen het Fokken door met de Griffie, ik geloof je
quote:KEI GOED WANT ALLES WERKT WEER ALS EEN ZONNETJEOp vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
HOE WAS HET IN HENGELOOOO EN HOE LANG HEB JE ER OP GEREDEN?
quote:heb meelij met die mannen, ga jij maar es de hele dag 80 rijden...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
KEI GOED WANT ALLES WERKT WEER ALS EEN ZONNETJE
1,5 UUR HEEN EN 2 UUR TERUG...IK EIS PER DIRECT EEN ALGEHEEL INHAALVERBOT VOOR VRACHTWAGENS
quote:Bram lacht zijn ballen uit zijn broek, dat is 1 ding wat zeker is.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
slaat toch nergens op, als OM gaan eten met een getuige...
dan vraag je er om.
quote:landelijk groot news come onOp vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
HERINDERINGEN IS WAT TOKKIES HEBBEN VAN VRUUGER
WAT IS DE UITSPRAAK IN ZAAK WILDERS DAN?
quote:Kijken jullie Nickelodeon dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tot acht uur staat hier alleen nickelodeon aan
quote:Zack en Cody enzo?
quote:Nick jrOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zack en Cody enzo?
Dat trek ik alleen als ik overdag fucked up aan het zappen ben.
Al is en blijft Phineas & Ferb echt koning.
quote:Die ligt om 8 uur toch allang op bed?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nick jr
*dora
*diego
*wonderteam
*umizumiteam
*nihaokailin
De dialogen van zack en cody kan eva nog niet volgen
quote:Filmen op een openbare plek is niet verboden, daar beroepen ze zich op.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Kan je trouwens afdwingen dat je item niet uitgezonden wordt bij Wegmisbruikers?
Net ook weer, een kerel die over de zeik gaat, en het enige wat ze doen is hoofd en kenteken wegblurren. Ik kan mij ergens niet voorstellen dat ze dat gewoon nog uit kunnen zenden als je er problemen mee hebt...
quote:Beter jouw wieldoppen dan jouw autoOp vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Inu het volgende:
Mn wieldoppen zijn gejatEcht, parkeervergunning, kom maar snel
En Persoonlijke Effectiviteits cursussen zijn crappy![]()
quote:pm mexicaantje eens. Misschien heeft ze wieldoppen voor een euro overgekocht van een "vriendin"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Inu het volgende:
Mn wieldoppen zijn gejatEcht, parkeervergunning, kom maar snel
En Persoonlijke Effectiviteits cursussen zijn crappy![]()
quote:helaas. Openbare weg en blur is voldoendeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Kan je trouwens afdwingen dat je item niet uitgezonden wordt bij Wegmisbruikers?
Net ook weer, een kerel die over de zeik gaat, en het enige wat ze doen is hoofd en kenteken wegblurren. Ik kan mij ergens niet voorstellen dat ze dat gewoon nog uit kunnen zenden als je er problemen mee hebt...
quote:Met een parkeervergunning mag ie in de parkeergarage, is wel beter dan de grote parkeerplaats buiten het centrun waar ie nu staatOp zaterdag 23 oktober 2010 09:41 schreef FUFR het volgende:
Ik wil ook een parkeer vergunning.
Dat is veiliger voor mijn wieldoppen naar het schijnt. .
Ot: das best wel jut inu
quote:Inderdaad!Op zaterdag 23 oktober 2010 09:53 schreef FUFR het volgende:
Sowieso wat moet je met wieldoppen van die auto...
quote:Heb je daar een vergunning voor nodig ja? Koop je dan niet gewoon een parkeerplek? Of bedoel jij een 'stads'parkeergarage?Op zaterdag 23 oktober 2010 09:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Met een parkeervergunning mag ie in de parkeergarage, is wel beter dan de grote parkeerplaats buiten het centrun waar ie nu staat
OT: Ik snap niet zo waarom mensen niet gewoon met hun poten van spullen afblijven die niet van hen zijn... Maar nieuwe zijn 40 euro, dus dat valt mee...
quote:We wonen in een klein parkeergebied met heeeeel weinig plekken, dus geldt de vergunning ook voor de parkeergarage aan de overkant van het watertje. Maar daar mag je ook gewoon parkeren.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je daar een vergunning voor nodig ja? Koop je dan niet gewoon een parkeerplek? Of bedoel jij een 'stads'parkeergarage?
quote:Bij de Turk in Eindhoven hebben ze ook setjes voor 10 euro ofzo.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:59 schreef Inu het volgende:
Oh, zie trouwens dat ze veel goedkoper kunnen als er geen Fiat logo op staat. Kan zelfs paars met glitters
quote:Ga zo ff naar de winkel waar ik ook mn accu heb gehaald, die waren heel aardig en monteren ze vast ook meteenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de Turk in Eindhoven hebben ze ook setjes voor 10 euro ofzo.
quote:Drank maakt meer schoon dan je verwachtOp zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef febster het volgende:
Handig, ik heb in mijn dronken bui de badkamer schoongemaakt
quote:lol!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef febster het volgende:
Handig, ik heb in mijn dronken bui de badkamer schoongemaakt
quote:Ik zou nog wat bijhalen hoor...Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef -moppie- het volgende:
2 grote kratten + een half klein kratje en 2 flessen rose.
Moet genoeg zijn voor 4 personen toch?!
quote:Hangt er vanaf wie er komen natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef -moppie- het volgende:
2 grote kratten + een half klein kratje en 2 flessen rose.
Moet genoeg zijn voor 4 personen toch?!
quote:toen lag ik r net in
quote:hopelijk wordt het 10-0
quote:ik snap niet veel van voetbal maar dit lijkt me enigszins een afgang
quote:Dat heb je goed begrepenOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik snap niet veel van voetbal maar dit lijkt me enigszins een afgang
quote:zou ik zeker doen, wat een rare verschillenOp maandag 25 oktober 2010 10:04 schreef Inu het volgende:
Hm, als ik een ticket wil boeken naar IJsland kost het 278 euro voor een enkeltje. Maar, als ik een ticket boek naar New York met een stopover in IJsland kost precies diezelfde vlucht (alleen het stukje Amsterdam - Reykjavik) me 160 euro. Hoe kan dit?
Ook kost me een retourvlucht in euros meer dan 500 euro. Als ik op de IJslandse site kijk kost het me maar 300 euro. Boeken in het IJslands moet wel lukken toch?
quote:Ja, ik had ze gemaild, maar ze zeggen dat de prijzen hetzelfde zijn... maar ik krijg 85230 ISK uit de ene vlucht en dat is toch echt maar 322 euro...Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou ik zeker doen, wat een rare verschillen
quote:gewoon dat ticket nemen en op ijsland uitstappen of zeg ik nu iets heel geks?Op maandag 25 oktober 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik had ze gemaild, maar ze zeggen dat de prijzen hetzelfde zijn... maar ik krijg 85230 ISK uit de ene vlucht en dat is toch echt maar 322 euro...
Heb ook gemaild met de rare goedkopere New York combinatie
quote:wel, ze is ook al in dordrecht gaan wonen, wat vlakbij rotterdam legt en vlakbij Den Haag. Daar kwam de Hofstadgroep vandaan dus die verdenking kan wel kloppenOp maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Plus dat je als potentiële terrorist geregistreerd wordt. Sinds enkele jaren zijn ze niet zo happy met mensen die dat doen
quote:Nee, in totaal is het ticket 400 euro enkel naar NY, maar je moet je vluchten apart selecteren en dan staat er ook gewoon een prijs bij...Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon dat ticket nemen en op ijsland uitstappen of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Met Sieuwe's setje I presume?Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef febster het volgende:
Zonnetje, treintje, techno, primaa combi
quote:http://www.threadless.com/product/1379/AV/tab,guysOp maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
BTW BB waar had je die shirts ook alweer besteld?
Die ene met al die aansluitingen op de rug.
quote:dankOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.threadless.com/product/1379/AV/tab,guys
quote:Yaps, heerlijk
quote:Kan die test moeilijk doen op mijn telefoon maar heb hem al eens gedaan en voor zover ik mij kan herinneren had ik een gemiddelde score tussen 6 en 7.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:53 schreef Inu het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/
Ik ben niet ingeburgerdEen 5.3
en jullie?
quote:GoedOp dinsdag 26 oktober 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het, behalve dat je rot van binnen bent!
quote:halfOp dinsdag 26 oktober 2010 09:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
How are you? Staat het huis al in de verkoop?
quote:dat kost dan 300 euroOp dinsdag 26 oktober 2010 09:43 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben benieuwd, heb je wel afspraken met de makelaar gemaakt dat als ze het huis binnen zoveel tijd niet verkocht hebben je kosteloos van ze af kan?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bord komt volgende week, ze waren op.
quote:Zitten strikvragen tussen zoals dat vuurwerk enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nederlander! Ik had van jou op zn minst een 7.9 verwacht
quote:Vind jij het gek? 4 graden Celsius is koudOp dinsdag 26 oktober 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
ik ken maar niet werm worden vandaag, verwarming staat al op 4
quote:mijn ballen sturen net een verhuismelding, ze wonen voorlopig tot de zomer in mijn buikholteOp dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind jij het gek? 4 graden Celsius is koud
quote:een fiets en een klikoOp dinsdag 26 oktober 2010 10:17 schreef -moppie- het volgende:
en wat mag er dan in een voortuin staan?![]()
koelkast met bier?
inderdaad, wij hebben geen voortuin dus ik niet weten!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind jij het gek? 4 graden Celsius is koud
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn ballen sturen net een verhuismelding, ze wonen voorlopig tot de zomer in mijn buikholte
quote:Das toch aso!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
een fiets en een kliko
die wist ik wel
ja furf, ze is ze beste, iedereen wil makelen met haar
onze mevrouw vd schans
quote:Je mag toch gewoon alles in je voortuin plempen wat je wilt? Ja ok, het is misschien niet netjes om er 20 vuilnisbakken neer te zetten, maar is dat illegaal?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
een fiets en een kliko
die wist ik wel
ja furf, ze is ze beste, iedereen wil makelen met haar
onze mevrouw vd schans
quote:ja dankrijg je brief van de gemeente: of jij ruimt op of zij.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon alles in je voortuin plempen wat je wilt? Ja ok, het is misschien niet netjes om er 20 vuilnisbakken neer te zetten, maar is dat illegaal?
quote:Daarna komt de polizei je vragen waar je die 19 bakken hebt gestolenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon alles in je voortuin plempen wat je wilt? Ja ok, het is misschien niet netjes om er 20 vuilnisbakken neer te zetten, maar is dat illegaal?
quote:Een vuilnisbak hoeft niet meteen een kliko te zijn heOp dinsdag 26 oktober 2010 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daarna komt de polizei je vragen waar je die 19 bakken hebt gestolen
quote:Oh... suf... Nogmaals, ik heb geen voortuin, dus dit had ik niet kunnen wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dankrijg je brief van de gemeente: of jij ruimt op of zij.
quote:ofcourse, dat maakt haar zo bijzonderOp dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef -moppie- het volgende:
Maar als deze mevrouw het zo druk heeft, heeft ze dan wel genoeg 'tijd' voor jullie huis om het zo maar te zeggen?!
quote:Is dat slaafje dan net zo goed als mevrouw zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
ofcourse, dat maakt haar zo bijzonder
en als ze het zelf neit doet, dan komt haar slaafje wel
quote:Ofcourse, anders was ze niet in de dienst bij de beste makelaar van zuidoost brabant. Wat denk je zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is dat slaafje dan net zo goed als mevrouw zelf?
quote:Dat klopt maar dan moet er wel iemand tijd hebben om de bezichtiging te doen!!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ofcourse, anders was ze niet in de dienst bij de beste makelaar van zuidoost brabant. Wat denk je zelf?
Anyway, zoveel werk doet een makelaar volgens mij niet meer vandaag de dag. Veel mensne kijken en beslissen al veel via Funda en bellen de makelaar voor de bezichtiging
quote:ofcourseOp dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan moet er wel iemand tijd hebben om de bezichtiging te doen!!
quote:OMG moet Eef al dr troep opruimen
quote:dat heb ik voor haar gedaan, nu komt de troep nooit meer te voorschijn.
quote:Wat moet je ermee, je gebruikt hem niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
"kom je watercooler maar halen, ik gebruik m niet.'
"wil je m niet kopen? geef maar 225 ex."
"jij spoort niet"
"ok, 100 euro dan?"
"nee"
30 minuten geen mail....
"ok je mag m kostenloos houden"![]()
quote:ter vervanging van dat ding thuis. die is al wat ouder, deze een jaar en krijgt iedere 3 maanden een nieuw binnenwerk.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat moet je ermee, je gebruikt hem niet.
quote:Dat ding thuis heet een kraanOp dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ter vervanging van dat ding thuis. die is al wat ouder, deze een jaar en krijgt iedere 3 maanden een nieuw binnenwerk. :"7
quote:ja maar hier komt kouderder water uit.
quote:zeker weten?
quote:Ik heb net een omeletje als ontbijt gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 11:04 schreef -moppie- het volgende:
Honger, maar moet nog een uur wachten!
quote:Lekker!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een omeletje als ontbijt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |