quote:witlof, op beschuitOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
wat ga je vandaag eten Mexi?
Ik heb ideeën nodig.
quote:Macaroni met rode saus!Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
wat ga je vandaag eten Mexi?
Ik heb ideeën nodig.
quote:Hoi!Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef febster het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik heb Sexy Beesten en Sterrenstof als (goede) mp3's.
quote:Done
quote:Weekend
quote:Ja dat zeg ik, wie gaat mee Michiel Veenstra bespieden? Die zendt daar nu uit!Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest een presentatie houden bij de lampenfabriek in maarheeze! En er is kennelijk een stationsfestival in eindhoven
quote:HAHAOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
Topchef kandidaat:
'Ik vond de courgette van slechte kwaliteit.'
Het was een komkommer
quote:Paupers.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef FUFR het volgende:
Mexi ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik weg dat Eijnde niet nat worden van veenstra.
Zie de animo
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef FUFR het volgende:
Mexi ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat wij niet nat worden van veenstra.
Zie de animo
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef febster het volgende:
[..]. Michiel Veenstra, de Disney lovende papa met voorliefde voor gadgets (sonos) en ondertussen plaatjes draait op 3FM, categorie, lieve nerd.
quote:pix!Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik sta met hem op de foto.
quote:Lieverd, ik kom niet verder dan dat ik weet dat ie iets met radio doet. Welke zender enzo weet ik niet eens (ja nu wel) want ALS ik al radio luister (im wagen) is dat uitsluitend naar BNR. Ik hoef al dat semi-interessant gelul in de ruimte niet.Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef febster het volgende:
[..]. Michiel Veenstra, de Disney lovende papa met voorliefde voor gadgets (sonos) en ondertussen plaatjes draait op 3FM, categorie, lieve nerd.
quote:flauw ding!
quote:Ik volg hem op twitter, daarvoor kende ik hem ook nauwelijks. Ik ben van de generatie die geen radio meer luistert, en probeer nu af en toe radio 1 te luisteren =Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lieverd, ik kom niet verder dan dat ik weet dat ie iets met radio doet. Welke zender enzo weet ik niet eens (ja nu wel) want ALS ik al radio luister (im wagen) is dat uitsluitend naar BNR. Ik hoef al dat semi-interessant gelul in de ruimte niet.
Maar meestal heb ik een mixje opstaan of net als vandaag een CD van Yello. (Baby)
quote:zo tof dat je m 2x moet noemen?
quote:Welke Michiel?
quote:Tof hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef FUFR het volgende:
Febbie, ik ga misschien toch naar strp de 20e met een vriendinnetje.
Zij wil heel graag, de mijne waarschijnlijk niet.
quote:Aahh dubsteppen dusOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef FUFR het volgende:
http://www.strp.nl/strp/content/program/#content
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |