quote:Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!Op donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
M'n Spotify verraste me met Owl City![]()
Ik moest meteen aan een zekere ex-F&F'er denken. Iemand daar ooit nog wat van vernomen?
quote:zelfs daar is hij niet meer teruggekomen, dat was zijn laatste postOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!
quote:subtielOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zeker geheel niet suggestief bedoelt?
quote:Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummerOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City isOp donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummer
quote:Moeten we alsnog kiezen. Nou, ik vind beide steden primaOp donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh Gb, zowel Shabu Amsterdam als Rotterdam hebben nu nog plek voor zaterdag
We moeten dan alleen weer ff kijken welke tijd en welke stad we nemen (keuzes, gotta hate them) want de vroege lichting is van vijf tot acht en ander van acht tot half elf.
quote:Jij had met hem (ook alOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City is![]()
quote:Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
quote:oh dear god je hebt het echt verdrongen heOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Viel toch wel meeOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
quote:Dat was alleen in het begin johOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Hij wilde ook niet meer toch? Hij had nu belangrijkere dingen te doenOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
quote:Had jij ruzie met MrSubtle?Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Dat was alleen in het begin joh
Daarna heb ik nog een geweldig SeSagedicht van hem gekregen dat ik nog steeds heb!
quote:Dat was toen hij er net was.
quote:Ik heb zn nummer, zal ik hem bellen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toen hij er net was.
Toen vroeg ik hem per PM of hij soms met een experimentje bezig was (gewoon vriendelijk gevraagd) omdat hij in de SC echt alleen maar dingen riep die 'vrouwen willen horen'. En toen heeft ie me meteen op block gegooid op PM![]()
Dat was daarna over hoor
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn persoonlijke top 4 was
1. Glados
2. Kane
3. Purple tentacle
4. Bowser
Dus gestemd op Kane
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft zelfs heul z'n Fobo en profiel leeggehaald
Fotoboek van User
Zij was toch niet zo gecharmeerd van FOK! / z'n SC-gedrag?
quote:In TRU? Hmm die is vast ontvoerd door de Illumnati dan... hij kwam te dicht bij de waarheid...Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef senesta het volgende:
Soms heb je van die users waarvan je het echt jammer vind om ze niet meer te zien he?
Marietje mis ik ook (Weet je marietje nog Nok?) en in TRU was er een user Circle of zo, ook nooit meer gezien. Stommerds!
quote:Oh neeOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg gewoon wat een deel hier dacht, trouwens.
Doe nou niet alsof ik de enige was die hem in het begin echt vreemd vond posten
quote:Hij zit in mijn hok?
quote:Tsss dat is BNW he? In TRU hebben we geesten, tarotkaarten en zoOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In TRU? Hmm die is vast ontvoerd door de Illumnati dan... hij kwam te dicht bij de waarheid...
quote:Heb ik ook nog.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zn nummer, zal ik hem bellen?
quote:kijk eens naar je tagje, en dan naar het subforum waar hij in postte
quote:Ik dacht dat ie vrouw wasOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh neeIk dacht dattie óf homo was, óf idd echt een dik boek had met het juiste antwoord wat vrouwen wil horen op alle vragen
quote:Oh sorryOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsss dat is BNW he? In TRU hebben we geesten, tarotkaarten en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik hoop het. Misschien zien we hem wel weer als het bij de konijnen af isOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Zou idd best weer eens willen horen hoe het met hem is nu.
Maar ik denk dat ie gewoon helemaal shiny happy is met die inmiddels niet meer zo nieuwe vriendin
quote:Ja dat zijn idd allemaal een beetje van die figuren waar FOK! hun leven isOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kijk eens naar je tagje, en dan naar het subforum waar hij in postte
maar was wel logisch, hij is Games crew geweest toch ooit?
quote:Oh ja, hij was ook pissig omdat er allemaal dingen gingen veranderenOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kijk eens naar je tagje, en dan naar het subforum waar hij in postte
maar was wel logisch, hij is Games crew geweest toch ooit?
quote:of het is zo catastrofaal afgelopen dat hij z'n gezicht heir neit meer durft te vertonenOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Zou idd best weer eens willen horen hoe het met hem is nu.
Maar ik denk dat ie gewoon helemaal shiny happy is met die inmiddels niet meer zo nieuwe vriendin
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorryNeuh, ik heb nog steeds dat dekbed van Frans Bauer klaar liggen voor als je je hier misdraagt of weg gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Waar?Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, hij was ook pissig omdat er allemaal dingen gingen veranderen
quote:GOFFEROp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zijn idd allemaal een beetje van die figuren waar FOK! hun leven is
quote:Rotterdam is handiger met parkeren (nou ja, puur omdat ik daar de weg weetOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeten we alsnog kiezen. Nou, ik vind beide steden prima![]()
Vroege lichting lijkt me handiger? Want de winkels zijn toch dicht om vijf uur! Kunnen we daarna nog wat drinken, als we elkaar nog niet zat zijn
quote:Ssssssssht , nog steeds in mijn kelderOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of het is zo catastrofaal afgelopen dat hij z'n gezicht heir neit meer durft te vertonen
hij is vastgebonden en naakt achter gelaten in een goedkoop hotel terwijl zij z'n huis leeghaalde ofzo
quote:het bevind zich alleen voornamelijk op fok...Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GOFFER
Ik heb heul wel een leven
quote:Dat idee kreeg ik ook wel een beetje. Maar goed, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het niet MOCHT, ik moet zeggen dat als wij samen thuis zijn ik het ook gewoon leuker vind een serie of filmpje te kijken ofzo ipv allebei achter je laptopje te kruipenOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk echt dat die niet meer mag van t vrouwtje !
quote:MOET ALLES WEER OVER JOU GAAN!!!!!
quote:Dat jaOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk echt dat die niet meer mag van t vrouwtje !
quote:Bij Games
quote:Alsof wij nooit schandelijke mislukkingen meegemaakt en gepost hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of het is zo catastrofaal afgelopen dat hij z'n gezicht heir neit meer durft te vertonen
hij is vastgebonden en naakt achter gelaten in een goedkoop hotel terwijl zij z'n huis leeghaalde ofzo
quote:NoesOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog steeds dat dekbed van Frans Bauer klaar liggen voor als je je hier misdraagt of weg gaat
quote:Ik rijd dadelijk wel eens langs, kijken of er een duits nummerbord voor z'n deur staat.Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof wij nooit schandelijke mislukkingen meegemaakt en gepost hebben
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ssssssssht , nog steeds in mijn kelder
quote:Als ik aan het werk ben en de kinderen slapen/spelen wel jaOp donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bevind zich alleen voornamelijk op fok...
quote:Niet meegemaakt, of niet gepost
quote:Als je dat eens wist héOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet meegemaakt, of niet gepost?
quote:Nee joh, ben je gek. Zo lang houd ik dat niet volOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam is handiger met parkeren (nou ja, puur omdat ik daar de weg weet) maar misschien minder leuk omdat ik daar alle winkels al 130 keer gezien heb. Amsterdam is wat dat betreft weer leuker. Maar daar loop je weer grote kans te verdwalen als ik de weg moet gaan wijzen
En de vroege lichting is idd het handigst dan! We gaan niet om 10 uur 's ochtends al shoppen ofzo he?Want ik kan begin van de middag weg denk ik. En dan jou nog ophalen en dan nog naar Amsterdam, of jij nog hierheen met de trein en dan breng ik je wel terug.
quote:ja, naar centerparks met mensen van fok, op deet met mensen van fok, naar het cafe met mensen van fok, dieren knuffelen met mensen van fokOp donderdag 21 oktober 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben en de kinderen slapen/spelen wel ja
Maar ik doe ook genoeg ernaast hoor
quote:Leiden heeft tegenwoordig ook een Shabu ShabuOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam is handiger met parkeren (nou ja, puur omdat ik daar de weg weet) maar misschien minder leuk omdat ik daar alle winkels al 130 keer gezien heb. Amsterdam is wat dat betreft weer leuker. Maar daar loop je weer grote kans te verdwalen als ik de weg moet gaan wijzen
En de vroege lichting is idd het handigst dan! We gaan niet om 10 uur 's ochtends al shoppen ofzo he?Want ik kan begin van de middag weg denk ik. En dan jou nog ophalen en dan nog naar Amsterdam, of jij nog hierheen met de trein en dan breng ik je wel terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, naar centerparks met mensen van fok, op deet met mensen van fok, naar het cafe met mensen van fok, dieren knuffelen met mensen van fok
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Leiden heeft tegenwoordig ook een Shabu Shabu
OpgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barbaaf in mijn plek, is het trio en de verhouding 2V/1M ook weer intact![]()
[..]
En Leiden is zo tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
[..]
Haarlem ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het wordt óf Rotterdam óf Amsterdam
En ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat het Rotterdam gaat worden.
Je hebt kans dat dat nog 16 keer verandert, tot aan zaterdag.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Ik doe ook wel andere dingen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, naar centerparks met mensen van fok, op deet met mensen van fok, naar het cafe met mensen van fok, dieren knuffelen met mensen van fok
quote:Vergeet niet naar musicals met mensen van fok!Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Hoezo? Wij kunnen toch zo goed knopen doorhakken?Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Haarlem ook!
Maar het wordt óf Rotterdam óf Amsterdam
En ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat het Rotterdam gaat worden.
Je hebt kans dat dat nog 16 keer verandert, tot aan zaterdag.
quote:Op welke dag dat ik niet kon gingen jullie ook al weer?Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Opgelost![]()
Barbaaf in mijn plek, is het trio en de verhouding 2V/1M ook weer intact
quote:Oh maar dáár is niets mis meeOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vergeet niet naar musicals met mensen van fok!
quote:Wijs je nou een dubbeldate met 2 mooie vrouwen af?Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op welke dag dat ik niet kon gingen jullie ook al weer?
quote:Met de rest wel dan?
quote:Ik ga niet, maar goed, je hebt nu een date met Greys en Goodbye al bij voorbaat afgeschoten.Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op welke dag dat ik niet kon gingen jullie ook al weer?
quote:En dat vraag je aan mij? Degene die ook dat hele genoemde rijtje doet?
quote:Ik heb komend weekend stand-by dienst, wild uitgaan zit er niet inOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wijs je nou een dubbeldate met 2 mooie vrouwen af?
quote:Dat was onze eerste date
quote:en er is niemand van fok bij?Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wandelen (ja zwab, buiten, IRL!) tot later allemaal!
quote:Met wie van FOK!?Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wandelen (ja zwab, buiten, IRL!) tot later allemaal!
quote:Nou, je weet nooit of ik APK tegen kom natuurlijk
quote:Met jou, schiet eens op!
quote:Dat heb ik niet!
quote:Dat vreesde ik alOp donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten hoor
quote:Dan kan je beter wat later op de dag gaan wandelen denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je weet nooit of ik APK tegen kom natuurlijk
quote:Hoe lang is dat geleden, eiks?
quote:En hoe vaak hebben we inmiddels gedate denk je?Op donderdag 21 oktober 2010 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden, eiks?Lijkt al eeeeuwen geleden
quote:0 xOp donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe vaak hebben we inmiddels gedate denk je?
Alle keren Marketieren en Landal en film enzo meegerekend?
quote:Eeeeeh, een ziljoen keerOp donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Keertje of 6 á 7?Op donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Daarom vroeg ik het ook aan Gb
quote:Ik zou eigenlijk eens moeten terugzoeken in agenda's en op FOK! hoe vaak dat wasOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eeeeeh, een ziljoen keer![]()
![]()
Maar serieus, een keer of vijftien/twintig?
quote:Neh, we hebben echt wel vaker dan dat géén ruzie gemaaktOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Keertje of 6 á 7?
De ene keer nog onvergetelijker dan de ander natuurlijk
quote:Ja jullie gingen toch naar dat zaadzwembad en dan in een jacuzzi ESF muziek draaien?Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook aan Gb
En toch denk ik dat die jacuzzi date er nog wel eens van gaat komen.
Als we bejaard zijn
quote:Ik acht de kans echt minimaalOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook aan Gb
En toch denk ik dat die jacuzzi date er nog wel eens van gaat komen.
Als we bejaard zijn
quote:Oh dan waren dus toch niet alle keren zo onvergetelijkOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Neh, we hebben echt wel vaker dan dat géén ruzie gemaakt
quote:Oh god laten we hopen van nietOp donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Zou Wilders al die aanklagers nu ook weer terug gaan aanklagen eigenlijk?![]()
quote:Neeee man, echt wel vaker!Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Keertje of 6 á 7?
De ene keer nog onvergetelijker dan de ander natuurlijk
quote:Oeh, dat zaadzwembadOp donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jullie gingen toch naar dat zaadzwembad en dan in een jacuzzi ESF muziek draaien?
quote:Gewoon lekker boeken deze keerOp donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dat zaadzwembad
Da's misschien ook wel iets voor in die week vakantie
quote:Misschien ook omdat jij er niet elke keer bij was! Helder licht!Op donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan waren dus toch niet alle keren zo onvergetelijk
quote:Ja dat deed ik de vorige keer ook, kon ik het weer af gaan zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon lekker boeken deze keer
quote:Poot stijf houden. Je moet eens wat meer aan jezelf gaan denken jijOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat deed ik de vorige keer ook, kon ik het weer af gaan zeggen.
quote:Cillit BangOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Qwea het volgende:
Zeg, help es ff ;
Baloe heeft nu een week oordruppels gehad voor z'n linkeroor. Daar kon ik vanaf vandaag mee stoppen want 7 dagen. Nu is zijn oor echt onwijs vettigEn hij flappert nog iets meer ik denk dat dat daar door komt.
Heb z'n oor eergisteren al "gewassen" met een washandje en water... maar het gaat niet weg. Hoe de fuck krijg ik die vettigheid weg. Algehele douche?
quote:Greys vroeg aan mij hoevaak WIJ (Greys en ik) al gedate hadden, wijsneusOp donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben nooit bij jou thuis geweest
quote:
quote:Ssssht, dat zouden we niet vertellenOp donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys vroeg aan mij hoevaak WIJ (Greys en ik) al gedate hadden, wijsneus![]()
Of wil je zeggen dat je ook mee was naar Mamma Mia?
quote:I second that. En wil die niet mee, dan ga je desnoods alleen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Poot stijf houden. Je moet eens wat meer aan jezelf gaan denken jijJe bent veel te lief voor iedereen
quote:Maar ik schat jou hoger in, vandaar dat ik het durf te roepenOp donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, totdat je dit roept en er echt een mongool is die het doet
quote:Oh, ja, nee, Loveless was niet mee naar Mamma Mia hoor!!Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ssssht, dat zouden we niet vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, Loveless was niet mee naar Mamma Mia hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nope. Jij bedoelt met een watje he? Dat moet met sommige wel, maar deze moest ik oppervlakkig aanbrengen, in masseren en met hem gaan wandelenOp donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Je moet die oren toch telkens goed schoonmaken nadat je die druppels gebruikt?
quote:Nou, dan zou ik t wel es goed gaan schoonmaken met een watje dan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Jij bedoelt met een watje he? Dat moet met sommige wel, maar deze moest ik oppervlakkig aanbrengen, in masseren en met hem gaan wandelen
quote:Het is niet echt terug komen... zijn hele vacht rondom zijn oor en zijn oor zelf is vettig van dat spul. En ik krijg het dus niet weg met een washand ende waterOp donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik schat jou hoger in, vandaar dat ik het durf te roepen
Maar ik zou het niet weten, ben niet zo'n hondenkenner. Zou zeggen; nog een keer goed wassen en kijken of het terugkomt. Staat er iets over in de bijwerkingen van die druppels?
quote:Dat helpt toch niet. Het zit in zijn vacht. Daar doet een watje niet zoveel meer mee als een washandOp donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik t wel es goed gaan schoonmaken met een watje dan.
quote:DREFT DUSCH!Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet. Het zit in zijn vacht. Daar doet een watje niet zoveel meer mee als een washand
quote:Surolan? Die heb ik nu ook voor Elco.Op donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Qwea het volgende:
Zeg, help es ff ;
Baloe heeft nu een week oordruppels gehad voor z'n linkeroor. Daar kon ik vanaf vandaag mee stoppen want 7 dagen. Nu is zijn oor echt onwijs vettigEn hij flappert nog iets meer ik denk dat dat daar door komt.
Heb z'n oor eergisteren al "gewassen" met een washandje en water... maar het gaat niet weg. Hoe de fuck krijg ik die vettigheid weg. Algehele douche?
quote:Hoezo niet goed erin gedrupt? Ze gaan flapperen, schudden en headbangen als je die druppels in zo'n oor doetOp donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Dan heb je t niet goed dr in gedrupt Qutje!
Maar serieus, beetje dreft en water, dat lost vet het beste op
quote:Ik hou ze altijd vast tot het goed er in gegleden is hoorOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo niet goed erin gedrupt? Ze gaan flapperen, schudden en headbangen als je die druppels in zo'n oor doet
quote:Ik gok dat jouw hondjes wat makkelijker vast te houden zijn dan dat bakbeest van QOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou ze altijd vast tot het goed er in gegleden is hoor
quote:En die hebben natuurlijk ook geen haar waar het vettigheid in kan blijven hangenOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Nou ja waarom?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw hondjes wat makkelijker vast te houden zijn dan dat bakbeest van Q
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Weten jullie nog dat vorige maand de rapportage database van die externe partij gecrasht was? Ze zijn nog aan het steggelen over hoe te repareren (als dat al gaat lukken) en wie het gaat betalen (en ik wacht nog op de data...).
Intussen is vorige week de database die ik nog wel beheer gecrasht. Inmiddels ben ik de laatste hand aan het leggen aan het herstel en kan ik straks 100% herstel ook aantonen...![]()
![]()
</blije datanerd>
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef senesta het volgende:
[..]
En die hebben natuurlijk ook geen haar waar het vettigheid in kan blijven hangen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Weten jullie nog dat vorige maand de rapportage database van die externe partij gecrasht was? Ze zijn nog aan het steggelen over hoe te repareren (als dat al gaat lukken) en wie het gaat betalen (en ik wacht nog op de data...).
Intussen is vorige week de database die ik nog wel beheer gecrasht. Inmiddels ben ik de laatste hand aan het leggen aan het herstel en kan ik straks 100% herstel ook aantonen...![]()
![]()
</blije datanerd>
quote:Ja maar áls ze niet meewerken dan zijn ze wat handiger vast te pakken dan die van Q. Lijkt mij.Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja waarom?
Gewoon een kwestie van commando geven hoor.
Die van mij willen ook denk ik liever schudden en zulks maar da mag heul nie![]()
Ik masseer het altijd meteen lang en goed in, en dan maak ik de oorschelp schoon.
Tegen de tijd dat ze mogen schudden valt er niks meer te schudden
quote:Naja, das een kwestie vanOp donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar áls ze niet meewerken dan zijn ze wat handiger vast te pakken dan die van Q. Lijkt mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dat filmpje![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_met_vibrator.html
quote:OMG de sneuheidOp donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dat filmpje![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_met_vibrator.html
quote:Whats up met die voetbal
quote:geef maar toe, je kon niet zonder fokOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dat was lekker wandelen2 kindjes met jas, muts, sjaal en uggjes (ja echt
) en maar roepen: "koud! koud! koud!
"
Dus we zijn weer thuis
quote:Dat kan ik wel hoorOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef maar toe, je kon niet zonder fok
quote:WheheheOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef maar toe, je kon niet zonder fok
quote:
quote:Ik vroeg t ook heul nie aan jou!Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragenMisschien heeft ze er iets over gedroomd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
omg, op animal planet een mevrouw met 31 hondjes. Gaat ze ze opnoemen, komt ze tot 35
"niet tegen mijn man zeggen! Die denkt dat we er 31 hebben!"
quote:Maar ook erg dat je zelf niet eens weet dat je 4 honden meer hebt dan je man weetOp donderdag 21 oktober 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar mensen waar het zo uit de klauwen gelopen is...
Kennis wiens vent bij dr weggaat, zit nu met 21 honden, die had er ook meer dan iedereen dacht![]()
Is nu aan het herplaatsen.
Vriendin van me die is gaan fokken, en telkens maar bleef fokken terwijl ze niet alle pups verkocht, zit nu ook met meer dan 20 honden in een rijtjeshuisje waar je de buren al kan horen hoesten, ik roep al twee jaar dat dat helemaal mis gaat daar en nu was de pliesie geweest en moet ze met spoed meer dan 15 honden herplaatsen![]()
Zo dom.
Ik had dr weer bijna een genomen, maar hey, ik wil niet in hetzelfde schuitje terecht komen.
Gelukkig heb ik dr wel al 2 kunnen plaatsen en ben ik nu met nr 3 bezig
quote:30 namen verzinnen lijkt me echt een hel
quote:Nee, bijna allemaal veel groter hoor.
quote:Daar help ik altijd meeOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
30 namen verzinnen lijkt me echt een hel
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, bijna allemaal veel groter hoor.
De chineesjes zijn dr bijna allemaal uit bij haar, ze heeft veel herders en peruanen
quote:Meer denk ik
quote:Nooooooh, een poedel is ook zo mooooooooooi maar ik mag dr ook geen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Surolan? Die heb ik nu ook voor Elco.
Die heeft ook een vet oor.
En zodra hij me ziet komen met die druppels heb ik een Duitse Herder met een vet hangoor
quote:Oke, nog 1x! HET MOET OPPERVLAKKIG. NIET IN Z'N OOR MAAR OPPERVLAKKIG OP ZN OORSCHELP.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Schoonmaken met dreftOp donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Nee, otiderm. Bijna hetzelfde. Wat doe je aan dat vette oor? Zodra baloe mij ziet komen rent hij keihard weg. MM moet hem altijd tegen houden
quote:Maar die van mij mogen pas flapperen en schudden als ik het zeg!Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, nog 1x! HET MOET OPPERVLAKKIG. NIET IN Z'N OOR MAAR OPPERVLAKKIG OP ZN OORSCHELP.
quote:De mac book airOp donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
veel dunner kan 'ie toch niet meer worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Doe jij nu hubba hubba met Q?Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Q, sta me bij, macbook air, hubba hubba
quote:Ik geef het opOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die van mij mogen pas flapperen en schudden als ik het zeg!
Ook als ze onder de douche geweest zijn hoor.
Dus dr op doen , masseren, en dan in laten trekken en de ergste zooi dr af halen.
Billy heeft ook wel es van die derrie gehad, denk maar niet dat ik die zn hele oorfranje vettig laat maken!
quote:Nou, dan zoek maar een andere oplossing dan Dreft bij een ander
quote:Ik ga mijn hond zijn oor toch niet wassen met dreftOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zoek maar een andere oplossing dan Dreft bij een ander
quote:de nieuwe is 999Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mac book air![]()
Hijs wel stijlvol en kek, alleen veeeeeeeeeeeelste duur IMHO
quote:oehw... interesting
quote:ja dat wel, als je puur naar de specs kijktOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
oehw... interestingmaar nog steeds te duur voor wat je aan specs krijgt
Maar ik geef toe, het is wel rete geil.
quote:Dreft ontvet supergoed, als dr olie of zo op je hond zit dan werkt dat ook als een tiet.Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mijn hond zijn oor toch niet wassen met dreftPleur hem straks wel onder de douche met earthbath
quote:Ik krijg godverdomme niet eens studenten kortingOp donderdag 21 oktober 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat wel, als je puur naar de specs kijkt
maar dun, mooi![]()
als hij er over een half jaar nog zo is voor die prijs, studentenkorting er af en halen
quote:Marietje mis ik hier ook ja. Maar heel af en toe bellen of mailen we elkaar eens en begin dit jaar of eind vorig jaar is ze bij ons geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef senesta het volgende:
Soms heb je van die users waarvan je het echt jammer vind om ze niet meer te zien he?
Marietje mis ik ook (Weet je marietje nog Nok?) en in TRU was er een user Circle of zo, ook nooit meer gezien. Stommerds!
quote:Welk winkeltje?Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, ik ga morgen naar amsterdam voor een lezing over aluminium rietveld stoelen![]()
eens kijken of ik in dat toffe bierwinkeltje skuumkoppe kan vinden
quote:Oeh, heb ik wel es verteld dat ik een Rietveld bureau van iemand gekregen had...?Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, ik ga morgen naar amsterdam voor een lezing over aluminium rietveld stoelen![]()
quote:Ja die mag je zo hebben, staat in de berging te verstoffen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja die eames stoel waar je een hekel aan hebt
quote:Shit, gemist.Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Er stond een vrouwtje met d'r Ka stil midden OP de Brienenoordbrug, stond ze daar op de rechterbaan, geen vluchtstrook natuurlijk wat echt OP de brug
quote:Geen idee, dat kunnen we beter aan jou vragen denk ik, of jij iets gemist hebt?
quote:Benieuwd of al die auto's er achter in de file er ook zo om kunnen lachenOp donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Er stond een vrouwtje met d'r Ka stil midden OP de Brienenoordbrug, stond ze daar op de rechterbaan, geen vluchtstrook natuurlijk wat echt OP de brug
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Je hebt niet teruggezwaaid toen je bij je huis aankwam
quote:Ik had gister wel een ovenschotel ja!Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, dat kunnen we beter aan jou vragen denk ik, of jij iets gemist hebt?
De ovenschotel van Tombola, dat wel ja, ben ik bang..
quote:Hoe moet ik nou weten of ik iets gemist heb als ik er niet bij was?Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
quote:Ik denk het nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd of al die auto's er achter in de file er ook zo om kunnen lachen![]()
quote:Ik zit op m'n atelier.Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Je hebt niet teruggezwaaid toen je bij je huis aankwam
quote:Ja nu, maar toen je bij je huis was niet
quote:Naaiatelier, met 26 Vietnamese -exen die voor mij werken.Op donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
En wat voor kunstzinnigs doe jij dat je een atelier hebt?
quote:Hoe moeten wij nou weten wat jij miste?Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of ik iets gemist heb als ik er niet bij was?
quote:Dat hebben we nog steeds niet ontleed, wat het nou precies was.En het ging toch niet om een ovenschotel, maar om een gedachtensprong oid
quote:Neuh, valt er nog wat anders te naaien daar?Op donderdag 21 oktober 2010 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Naaiatelier, met 26 Vietnamese -exen die voor mij werken.
Jasje nodig?
quote:Vanmorgen om 07.10u?Op donderdag 21 oktober 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja nu, maar toen je bij je huis was niet
quote:Valt wel te regelen, ja.Op donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, valt er nog wat anders te naaien daar?
quote:JA! Ik lag daar al vanaf 6.45 hoor
quote:addictOp donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
Ik steek er ff een sigaret bij op, carry on!
quote:GA WEG IK BEN MOE!Op donderdag 21 oktober 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
Hoe moeten wij nou weten wat jij miste?
Je bed? De zon, vanmorgen op de fiets?
quote:Heul nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat deed jij om 07u bij APK Tombo?
Hebbie dr geslapen?![]()
![]()
quote:Je mist nachtrust?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
quote:Ik laat ze wel effe wat in elkaar flansen.
quote:Minstens even goed als ik het zelf doe heaOp donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik laat ze wel effe wat in elkaar flansen.
Good copy, good quality.
quote:Helpt dat?Op donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon keihard op het voorhoofd swaffelen
quote:Ik snap hem niet
quote:Ben je boos?
quote:Dat weet ik, kan ik op mijn telefoon zien.Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap hem niet
Ik ben nog in de Jordaan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet ik, kan ik op mijn telefoon zien.
quote:Op mij?
quote:Mwah, als je de eerste keer het gevoel eruit gereden hebt kan dat lang duren nogOp donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vaak moet je gemiddeld over de poten van een hond rijden met je bureaustoel voor ze doorhebben dat ze daar niet recht achter moeten gaan liggen telkens???
quote:Ik heb hier een keer over een staart gereden met m'n bureaustoelOp donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vaak moet je gemiddeld over de poten van een hond rijden met je bureaustoel voor ze doorhebben dat ze daar niet recht achter moeten gaan liggen telkens???
quote:Niet!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, als je de eerste keer het gevoel eruit gereden hebt kan dat lang duren nog
quote:Relax, ik ben er nog gewoon hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef senesta het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer over een staart gereden met m'n bureaustoelToen kwam er ook echt een flinke pluk haar los. Daarna was het meteen klaar
quote:Oh, dan zal dat het zijn![]()
[quote][b]Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, als je de eerste keer het gevoel eruit gereden hebt kan dat lang duren nog
quote:Tussen de Rozengracht en de Elandsgracht.Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Niet!
Waar dan ongeveer volgens jou?
quote:Niveautje, hm?Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh jongens, jullie zijn echt mijn dagelijkse soap
quote:Goed van je johOp donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Tussen de Rozengracht en de Elandsgracht.
quote:NeeeeeeeOp donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Juist
quote:Als je echt wat gaat halen, haal dan ook ; Hacker-Pschorr Münchner HellOp donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
the cracked kettle, in de raamsteeg
www.crackedkettle.nl
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, daar komt die sirene weer die op schoot wil liggen
quote:ja duh, ze moeten het zelf gaan halen geloof ikOp donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeee
http://www.crackedkettle.(...)81320a7ba063bea8580f
2,09
1,20 hieren op texel 85 cent
quote:Gebruik je die troep ook gewoon?Op donderdag 21 oktober 2010 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de handleiding gelezen.
quote:junk!Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
quote:Wacht effe, dan moet ik inzoomen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, APK, noem de straat eens dan?
Mag
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, daar komt die sirene weer die op schoot wil liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |