quote:Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!Op donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
M'n Spotify verraste me met Owl City![]()
Ik moest meteen aan een zekere ex-F&F'er denken. Iemand daar ooit nog wat van vernomen?
quote:zelfs daar is hij niet meer teruggekomen, dat was zijn laatste postOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!
quote:subtielOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zeker geheel niet suggestief bedoelt?
quote:Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummerOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City isOp donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummer
quote:Moeten we alsnog kiezen. Nou, ik vind beide steden primaOp donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh Gb, zowel Shabu Amsterdam als Rotterdam hebben nu nog plek voor zaterdag
We moeten dan alleen weer ff kijken welke tijd en welke stad we nemen (keuzes, gotta hate them) want de vroege lichting is van vijf tot acht en ander van acht tot half elf.
quote:Jij had met hem (ook alOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City is![]()
quote:Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
quote:oh dear god je hebt het echt verdrongen heOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Viel toch wel meeOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
quote:Dat was alleen in het begin johOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Hij wilde ook niet meer toch? Hij had nu belangrijkere dingen te doenOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
quote:Had jij ruzie met MrSubtle?Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Dat was alleen in het begin joh
Daarna heb ik nog een geweldig SeSagedicht van hem gekregen dat ik nog steeds heb!
quote:Dat was toen hij er net was.
quote:Ik heb zn nummer, zal ik hem bellen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toen hij er net was.
Toen vroeg ik hem per PM of hij soms met een experimentje bezig was (gewoon vriendelijk gevraagd) omdat hij in de SC echt alleen maar dingen riep die 'vrouwen willen horen'. En toen heeft ie me meteen op block gegooid op PM![]()
Dat was daarna over hoor
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn persoonlijke top 4 was
1. Glados
2. Kane
3. Purple tentacle
4. Bowser
Dus gestemd op Kane
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft zelfs heul z'n Fobo en profiel leeggehaald
Fotoboek van User
Zij was toch niet zo gecharmeerd van FOK! / z'n SC-gedrag?
quote:In TRU? Hmm die is vast ontvoerd door de Illumnati dan... hij kwam te dicht bij de waarheid...Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef senesta het volgende:
Soms heb je van die users waarvan je het echt jammer vind om ze niet meer te zien he?
Marietje mis ik ook (Weet je marietje nog Nok?) en in TRU was er een user Circle of zo, ook nooit meer gezien. Stommerds!
quote:Oh neeOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg gewoon wat een deel hier dacht, trouwens.
Doe nou niet alsof ik de enige was die hem in het begin echt vreemd vond posten
quote:Hij zit in mijn hok?
quote:Tsss dat is BNW he? In TRU hebben we geesten, tarotkaarten en zoOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In TRU? Hmm die is vast ontvoerd door de Illumnati dan... hij kwam te dicht bij de waarheid...
quote:Heb ik ook nog.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zn nummer, zal ik hem bellen?
quote:kijk eens naar je tagje, en dan naar het subforum waar hij in postte
quote:Ik dacht dat ie vrouw wasOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh neeIk dacht dattie óf homo was, óf idd echt een dik boek had met het juiste antwoord wat vrouwen wil horen op alle vragen
quote:Oh sorryOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsss dat is BNW he? In TRU hebben we geesten, tarotkaarten en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik hoop het. Misschien zien we hem wel weer als het bij de konijnen af isOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Zou idd best weer eens willen horen hoe het met hem is nu.
Maar ik denk dat ie gewoon helemaal shiny happy is met die inmiddels niet meer zo nieuwe vriendin
quote:Ja dat zijn idd allemaal een beetje van die figuren waar FOK! hun leven isOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kijk eens naar je tagje, en dan naar het subforum waar hij in postte
maar was wel logisch, hij is Games crew geweest toch ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |