quote:Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!Op donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
M'n Spotify verraste me met Owl City![]()
Ik moest meteen aan een zekere ex-F&F'er denken. Iemand daar ooit nog wat van vernomen?
quote:zelfs daar is hij niet meer teruggekomen, dat was zijn laatste postOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nadat jij (dacht ik?) hem in een K&W topic gesignaleerd had volgens mij!
quote:subtielOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zeker geheel niet suggestief bedoelt?
quote:Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummerOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Welke F&Fer hebben we het over?
Ik mis weer van alles volgens mij
quote:Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City isOp donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie was er nou heul wild van Owl City en dan met name dat ene vreselijke nummer
quote:Moeten we alsnog kiezen. Nou, ik vind beide steden primaOp donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh Gb, zowel Shabu Amsterdam als Rotterdam hebben nu nog plek voor zaterdag
We moeten dan alleen weer ff kijken welke tijd en welke stad we nemen (keuzes, gotta hate them) want de vroege lichting is van vijf tot acht en ander van acht tot half elf.
quote:Jij had met hem (ook alOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik weet niet eens wat Owl City is![]()
quote:Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
quote:oh dear god je hebt het echt verdrongen heOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Viel toch wel meeOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
quote:Dat was alleen in het begin johOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had met hem (ook al) eventjes ruzie gemaakt
quote:Hij wilde ook niet meer toch? Hij had nu belangrijkere dingen te doenOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment de SC ook amper meer kon bijbenen
Ik vind het wel jammer, had graag af en toe nog even gehoord hoe het met hem gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |