quote:Niet proberen te volgenOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie waren/zijn toch uit elkaar?
quote:Welnee, je moet haar alleen zien duidelijk te maken dat als zij zich ergert aan de rommel dat zij niet moet verwachten dat anderen dat gaan opruimen. Zij ergert zich, moet ze het zelf oplossen ook.Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
Dan heb je de verkeerde vrouw gekozen om mee samen te wonen
quote:Jij snapt niet veel van je soortgenoten heOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. Je ruimt je eigen zooi toch gewoon op?
quote:Ik ben een soort Tazmanian Devil. Ik laat overal waar ik kom een spoor van troep achter. Ik leg altijd alles wat ik nodig kan hebben bij me in de buurt, en ik ruim niet op, ik verplaats.Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet met jou samenwonen is een goed begin neem ik aan?
quote:Klinisch opgeruimde huizen
quote:true, maar als ze dat niet doet, en er boos om wordt, dan zit je relatie zo op de klippenOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je moet haar alleen zien duidelijk te maken dat als zij zich ergert aan de rommel dat zij niet moet verwachten dat anderen dat gaan opruimen. Zij ergert zich, moet ze het zelf oplossen ook.
quote:AutistjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik hetzelfde glas de hele dag. Als ik thuis kom en ik moet iets wegleggen, dan komt het allemaal op dezelfde plek terecht, een nette stapel, of ik gooi het direct weg. Naast mijn pc heb ik een bakje staan waar alle kleine papiertjes en legge pakjes peuken ingaan, etc. etc.
quote:Wel lastig zeker, dat je iedere keer de pannen die je nodig hebt van te voren weer moet afwassen enzo.
quote:Zal d'r leuk staan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
''Knuffelmeisje'', ik blijf dit voor me zien.
[ afbeelding ]
quote:ik gebruik te veel glazen per dag, ik gooi het altijd op de stoel en dan moet het weer verplaatst worden en uiteindelijk weet ik niet waar het blijft en ik leg alles netjes op tafel of ik of varken gooien het op de grondOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik hetzelfde glas de hele dag. Als ik thuis kom en ik moet iets wegleggen, dan komt het allemaal op dezelfde plek terecht, een nette stapel, of ik gooi het direct weg. Naast mijn pc heb ik een bakje staan waar alle kleine papiertjes en legge pakjes peuken ingaan, etc. etc.
quote:Wat ook helpt is dat ik vrijwel altijd de kleinste ruimte in een huis op zoek en daar zoveel mogelijk ben. Lekker veiligOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een soort Tazmanian Devil. Ik laat overal waar ik kom een spoor van troep achter. Ik leg altijd alles wat ik nodig kan hebben bij me in de buurt, en ik ruim niet op, ik verplaats.
Ach ja, ik kan iig nog koken.
quote:droomvrouw, het enige recht van een vrouw is het aanrecht past dus perfect bij jouOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een soort Tazmanian Devil. Ik laat overal waar ik kom een spoor van troep achter. Ik leg altijd alles wat ik nodig kan hebben bij me in de buurt, en ik ruim niet op, ik verplaats.
Ach ja, ik kan iig nog koken.
quote:Als ze dat niet doet heb je een egocentrisch kutwijf aan de haak geslagen en daarvoor geldt dat je sowieso beter af bent zonder.Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
true, maar als ze dat niet doet, en er boos om wordt, dan zit je relatie zo op de klippen
quote:Het heeft dus wel tot gevolg dat ik wekenlang stapel, en op een gegeven moment is het dan niet 1 stapel meer. Maar daar kan ik wel 2 maanden over doen, zonder op te ruimen
quote:Ik doe alles in huis en jij doet nooit wat, ja je zet 's avonds je glas op het aanrecht, that's it!Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij snapt niet veel van je soortgenoten he
Dat hou je met de gem. vrouw een paar dagen vol, dan heb je heibel
quote:Hele dagen op het toilet. Ideaal!Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Wat ook helpt is dat ik vrijwel altijd de kleinste ruimte in een huis op zoek en daar zoveel mogelijk ben. Lekker veilig
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet heb je een egocentrisch kutwijf aan de haak geslagen en daarvoor geldt dat je sowieso beter af bent zonder.
quote:dat zeg ik tochOp donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrouw gekozen om mee samen te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |