quote:neukgat.Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe moet je het wel noemen dan?
quote:alles beter dan dat jij onze geslachtsdelen glitterstaafjes noemtOp donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mossel
De doos
De open wond
De kapotte kant
quote:*meldt*.Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou goed, dan wil ik een Britse slet met kleine tieten en zo bleek als melk
quote:flamoes!Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is geen enkel woord voor waarvan ik zeg: We have a winner!!
quote:Nee, dat had er nog bij moeten komen ook.Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
En ze vinden vast dat het hun schuld niet is en dat jij zelf mag gaan proberen dat geld te krijgen?
quote:GADVERDAMMEOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Als ik tijdens de wilde seks dingen ga zeggen, denk ik niet al te lang na, en zeg ik gewoon dat ik haar kutje helemaal vol ga spuiten
quote:Maar je bent wel een slet?Op donderdag 21 oktober 2010 14:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*meldt*.
Oh wacht, ik pas niet in je categorie van gewenste lichaamsvorm.
En ik ben tegenwoordig bezet.
quote:hoezo?Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb met moeite met jou voor te stellen als drinker
quote:En dronken?Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb met moeite met jou voor te stellen als drinker
quote:Dat hoor ik iig een stuk liever dan:Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Als ik tijdens de wilde seks dingen ga zeggen, denk ik niet al te lang na, en zeg ik gewoon dat ik haar kutje helemaal vol ga spuiten
quote:Oh ja, oh ja, ik arriveer, ik arriveer!Op donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoor ik iig een stuk liever dan:
Zometeen zal ik vanuit mijn lid even lekker in je vagina ejaculeren.
quote:Een heel eenkennige slet
quote:ik gebruik wel het woord kutje volgens mij maar niet zo een corny zin als ditOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
quote:Dan spuit je omgekeerd evenredigOp donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft vooral een leuk effect als je een condoom gebruikt
quote:Mensen verwachten het niet, maar tijdens de seks is zo'n beetje het enige moment dat ik lang mijn klep dicht houdtOp donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik wel het woord kutje volgens mij maar niet zo een corny zin als dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |