quote:Das toch logisch? Horde en Alliance hebben beide hun eigen titels , rewards etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Mister_T het volgende:
WTF, faction change gedaan en ben al mijn tournament titels + achievements kwijt :/
quote:Hmm , dat is dan wel weer vreemd idd. Ik zou gewoon een ticket aanmaken , en een GM vragen of dat te fixen valt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Mister_T het volgende:
Ja ok dat snap ik, maar dat kunnen ze dan toch ook omzetten? Doen ze ook bij mounts en dergelijken!
De flying mount voor 150 Champion Seal's hebben ze ook gewoon omgezet.
quote:Ik vermaak me zeerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:55 schreef GlenSpey het volgende:
En is het wat? Die livestream?
Kan me moeilijk voorstellen hoe dat zoveel geld waard kan zijn
quote:Ik kijk gewoon online zonder te betalen hoor. Maar ik lig hier compleet in een deuk, er is een Q&A met wowontwerpers en er komen zulke....kleurrijke mensen langs en de stream die ik volg heeft ook livechatmogelijkheid. Nou, de commentaren zijn geweldigOp zaterdag 23 oktober 2010 00:55 schreef GlenSpey het volgende:
En is het wat? Die livestream?
Kan me moeilijk voorstellen hoe dat zoveel geld waard kan zijn
quote:epic failOp zaterdag 23 oktober 2010 01:53 schreef Faithfulness het volgende:
Haaaahahaha @ de Live raid (wipe)
quote:Nee ik kijk nu ook. Wat een lange breaksOp zaterdag 23 oktober 2010 04:56 schreef Pixell het volgende:
die arena games kan je trouwens ook kijken zonder te betalen, ik zit die nou ook te volgen, straks skillcap vs. complexity, dit is geekie zeker om 5am?
quote:Gaan we weer. Wat praat die brillemans veelOp zaterdag 23 oktober 2010 05:07 schreef Pixell het volgende:
idd, tering lange breaks, btje candy buckets looten in wow, vliegen is ook traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |