abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87791303
quote:
Martijn Krabbé: vrouw weg, tv-vrouw terug

AMSTERDAM - Wendy van Dijk wordt de nieuwe troef in The Voice of Holland. Het programma, dat nu al alle kijkcijferrecords breekt, wordt vanaf de liveshows versterkt met de 39-jarige presentatrice. Voice-anchor man Martijn Krabbé: "We hebben een speciale chemie."

Martijn moet lachen. „Het is een soort van terugvragen. Wendy heeft mij destijds benaderd voor X Factor en dat ging zo magisch goed, dat ik haar nu wil voor de live-afleveringen van The Voice of Holland. Ik zie helemaal voor me dat zij een kandidaat als Ben Saunders begeleidt, en ik bijvoorbeeld Jennifer Ewbank.”
„Het is natuurlijk niet zo dat het altijd mannetje/vrouwtje moet zijn. Maar je kunt de kandidaten wel beter verdelen”, zegt Martijn. „We hebben samen X Factor gedaan, we zijn echt complementair. Toen ik hoorde dat ze tijd zou hebben doordat een bepaald programma later kwam, heb ik meteen de telefoon gepakt. En ze zei ’ja’.”
Wendy zegt dat haar droom uitkomt: „Ik heb met bewondering zitten kijken. Wat een topshow is het geworden. Al tijdens onze vakantie op Ibiza waar we ook Martijn en Amanda tegenkwamen, voelde ik het. Ik heb zelfs over het succes van The Voice gedroomd. Ik vind het super om mee te gaan werken.”
Wendy is al gaan kijken bij het opnemen van de battles, waarvan de uitzendingen vrijdag beginnen: „Ik zat in de zaal en het was zo speciaal. De sfeer van steeds twee kandidaten in de boksring. Ik kreeg er gewoon kippenvel van. Ik ben trouwens niet bang voor het effect van The Voice op X Factor hoor. Er is zoveel verschil. Bij deze show zie je semi-professionals, die vaak hun geld al met muziek maken verdienen. En bij de X Factor zijn het mensen die die droom hebben. Het gaat om een heel ander stadium in een carrière.”
Martijn lacht dat zijn echtgenote Amanda nu naar de Zuidpool gaat, en hij haar vervangt door zijn televisie-echtgenote Wendy. „Amanda blijft tussen de zeven weken en drie maanden weg. Het is een prachtige ervaring voor haar.”
Martijn en Amanda maken momenteel een huwelijkscrisis door. Amanda had het gevoel dat ze er alleen maar was voor de poepluiers en de wasjes van hun vier kinderen, en kreeg een minnaar. Martijn ging daarop wonen in hun appartement in het centrum. Amanda schreef in het blad Mama openhartig: „De relatie is voorbij, dus we hoeven elkaar geen dingen te blijven verwijten. Daarvoor is misschien wel iets beters in de plaats gekomen. Martijn ziet wie ik ben en helpt me, en ik ben milder geworden. We zijn een team met een gemeenschappelijk doel: onze vier kinderen. Mijn trouwring is af. Ik woon met de kinderen.” En: „Martijn is nu veranderd. We zijn op een heel liefdevolle en constructieve manier bezig. Mijn doen en laten in de ochtenden en avonden wordt nu gezien en gewaardeerd. Als Martijn er is, en dat is best vaak, is hij er ook echt.”
Martijn zegt erover: „Ik denk dat we nog wel even apart blijven wonen. Het gaat nu beter met ons dan in het afgelopen jaar dat we samenwoonden. De ruzies zijn voorbij. Misschien is het succes nu dat we niet meer eindeloos over elkáár praten en elkaar verwijten maken, maar dat we het alleen hebben over onze kinderen. Ons gezamenlijke geluk. Elke week maken we een planning. Wanneer ik kom koken, wanneer ik de kinderen uit school of het kinderdagverblijf ga halen, wat voor leuke dingen we gaan doen… En in de herfstvakantie gaan we met het hele gezin op stap.”
Geinig
Hij is druk bezig zijn appartement in de stad leuk in te richten. „Dat is verhuurd geweest en nogal rommelig achtergelaten. Dus ik moest er even tegenaan. En je wilt ook niet meteen met meubels uit het grote huis gaan slepen. Maar nu ben ik toch spullen aan het overbrengen. Het is best geinig om de kinderen ook een weekend in het appartement te hebben. Zij vinden het geweldig zo dicht in het centrum. Maar door de week blijven ze gewoon in het grote huis wonen. Daar zijn de scholen om de hoek.”
Als Amanda eind volgende maand naar de Zuidpool is, gaat Martijn weer een periode in het huis wonen en zal dan zijn handen vol hebben. „Het is sowieso heel druk met werk. De liveshows van The Voice komen eraan. Daarna vermoedelijk weer X Factor en ik heb nog een heel heftig nieuw programma Hotel de Toekomst, waarin we langdurig werkelozen helpen. Daar tussendoor fiets ik dan, natuurlijk hier en daar geholpen, het huishouden. Maar ik ben vol energie. Ik heb er zin in.”
pi_87794243
Was dit nog niet bekend? Ik wist eigenlijk niet anders.
That's all folks!
pi_87794309
Ik hoorde het pas vandaag... dacht dat Martijn de hele show alleen zou presenteren
pi_87794714
Wendy :r
pi_87794752
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde het pas vandaag... dacht dat Martijn de hele show alleen zou presenteren
Ik heb het volgens mij eerder gelezen dat Wendy zich bij Martijn zou gaan voegen in de latere fase. Ik vind het wel prima overigens. :)
That's all folks!
pi_87795516
:|W
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87795612
Wendy zorgt voor nog betere kijkcijfers, UltraR.
That's all folks!
pi_87795699
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wendy zorgt voor nog betere kijkcijfers, UltraR.
Wendy zorgt voor irritatie, ergernis en jeuk bij mij, Vaduz. :N
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87795726
Dat moet ook in deze programma's zitten. Dat is nu het ontbrekende element.
That's all folks!
pi_87797486
GADVERDAMME

Ik moet kotsen.

Wendy van Dijk is totaal niet leuk. Presentatie is zwaar bagger, extreem flauwe grappen. Maarja wat wil je ook anders met iemand die Ushi en Loesie speelt wat ook een humorloze kutzooi is van heb ik mn lul nog wel goed hangen.

Zo jammer, super programma en dan dit :N

Dit is tot nu toe de grootste cooler van de dag. Damn :(
pi_87797640
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat moet ook in deze programma's zitten. Dat is nu het ontbrekende element.
Nou, die rol vervult Jeroen vd Boom in mijn ogen met verve.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:31:04 #12
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_87797902
Wat een domper! Daar gaan we weer: "Ach, lievie, lievie, lievie, het ging weer top."
Een en al ergernis wordt dat.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_87798254
NNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_87798666
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

bij mij ook :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:50:20 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87798707
Wendy is wel lekker en dat is genoeg :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:05:09 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87799304
Ze hadden Wendy de audities moeten laten presenteren en Martijn de liveshows. Wendy is veel beter wanneer ze zelf kan praten, ipv autocue/standaardreacties op optredens.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87799737
hmm, wendy.
en ik vond VOH nog wel leuk
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:36:17 #18
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87800529
Bah, Wendy! Is er dan echt he-le-maal niemand die het ook had kunnen doen? Wendy overkill gewoon gatverdamme :r
With the stars as her umbrella
pi_87802106
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef gomi het volgende:
hmm, wendy.
en ik vond VOH nog wel leuk
De kandidaten staan centraal, daar verandert niets aan.
That's all folks!
  ESF Reporter donderdag 21 oktober 2010 @ 19:48:29 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_87805796
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze stelt te pas en te onpas zichzelf centraal door als een kleuterlerares de kandidaten toe te spreken en te betuttelen. Daarbij vergat ze bij X-Factor regelmatig de namen van de kandidaten dus het kan haar aan haar reet roesten wie er op dat podium staat.
Ze is nep, daarom is ze ook zo goed in dat hele Ushi-gebeuren.

Maar, ieder z'n meug. w/
pi_87805855
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

wendy denkt daar alleen meestal anders over. wendy staat centraal en de rest mag figureren in de grote wendy show
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:41:31 #22
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87838451
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze stelt te pas en te onpas zichzelf centraal door als een kleuterlerares de kandidaten toe te spreken en te betuttelen. Daarbij vergat ze bij X-Factor regelmatig de namen van de kandidaten dus het kan haar aan haar reet roesten wie er op dat podium staat.
Ze is nep, daarom is ze ook zo goed in dat hele Ushi-gebeuren.

Maar, ieder z'n meug. w/
You tell 'm gurrrl :D
pi_87855964
Zijn ze er bij RTL nou nog niet achter dat Wendy geen liveshows kan presenteren!
Because simple is bad!
pi_87966833
zie ik die rotkop van haar dit jaar weer 's live! :(
pi_87966865
Trovey kijkt deze show soms in de herhaling als ze langzapt Nu in ieder geval niet meer. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87971392
EINDELIJK dacht ik eens van allerlei irritante figuren in een talentenjacht af te zijn: Geen Wendy, geen Gordon, geen Stacey.. wat denk je? Is een show succesvol, gaat Wendy er weer in! Ik heb helemaal geen zin in die erger-tv!!! Weg met Wendy! Ga lekker je man bespelen op de vrijdagavond in plaats van domme opmerkingen maken op tv!
pi_87975426
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

bij mij ook maar ze is net zo als Paul de Leeuw aaibaar en lief en dat slaat aan en dus mag ze deze klus doen en weer cashen. :Y }:| :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87976130
Jammer -O-
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  ESF Reporter dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:26:08 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_87992554
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef rubje het volgende:

[..]

bij mij ook maar ze is net zo als Paul de Leeuw aaibaar en lief en dat slaat aan en dus mag ze deze klus doen en weer cashen. :Y }:| :r
Ze neukt de baas. Da's alles wat ze ervoor hoeft te doen. Al moordt ze 397 puppies uit.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:28:42 #30
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_87992695
Ik haak af denk ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  ESF Reporter dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:39:14 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_87993307
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik haak af denk ik
NIET DOEN!!!!!!!! Het is erg, maar zo erg is het ook weer niet, gewoon jezelf trainen op het gebruik van de mute-button, dan komt het allemaal goed!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:40:21 #32
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_87993372
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Cee het volgende:

[..]

NIET DOEN!!!!!!!! Het is erg, maar zo erg is het ook weer niet, gewoon jezelf trainen op het gebruik van de mute-button, dan komt het allemaal goed!
Ik kan er niet meer tegen ;(

Maar ik zal het proberen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:37:25 #33
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88022765
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze neukt de baas. Da's alles wat ze ervoor hoeft te doen. Al moordt ze 397 puppies uit.
^O^
pi_88022811
Ze hebben het pas net vermeld op de website....
http://www.thevoiceofholl(...)artijn-weer-een-duo/
pi_88534126
wat vreemd zeg, het hele programma zie je niks van haar en dan staat ze er opeens bij in de live show.... -O-

Vind haar erg slecht presenteren en al helemaal live, om al die kandidaten gaan hangen en kleffen. nee dank je :W

Oh ja! ook lekker mee pakken van het succes voor haar
pi_88534520
quote:
Winston Gerschtanowitz derde presentator The Voice of Holland

Martijn Krabbé begon alleen aan het The Voice of Holland-avontuur, later bleek dat Wendy van Dijk hem zou komen versterken tijdens de liveshows. Tijdens deze shows, die aanstaande vrijdag van start gaan, zal ook Winston Gerschtanowitz het team bijstaan.
Wendy en Martijn zullen de presentatie op het podium op zich nemen, terwijl Winston de kandidaten achter de schermen, de zogenaamde Red Room, zal steunen. Vrijdag vindt de eerste liveshow plaats, waar coaches Nick en Simon en Van Velzen hun kandidaten zullen laten strijden.

De kijkers kunnen stemmen op hun favoriet, en de zangers of zangeressen met de meeste stemmen zijn verzekerd van hun plaats in de volgende ronde. Voor degene met de minste stemmen is het stukken spannender, elke week wordt er per coach een kandidaat naar huis gestuurd.

The Voice of Holland is aanstaande vrijdag om 20.30 uur te zien op RTL 4.
pi_88534619
quote:
8s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
NNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88541055
ik heb net een idee of dat met de liveshows een flop gaat worden, qua presentatie dan.. ik bedoel, Winston in de greenroom? Kandidaten opvangen? Dat wordt toch vreselijk nep.. En wat moet Wendy dan de hele tijd doen? Zij moest altijd de kandidaten steunen na afloop van jurycommentaar! Wie moet er dan nu zeggen: 'Agossieeeeeeeee..... Lieverddddd..... Maar je hebt er wel van GENOTEN toch?' :r

of zal het ermee te maken hebben dat Wendy niet kan improviseren, dat daarom zelfs Winston erbij is gehaald? Maar ja, Wendy kan ook al geen autocue lezen, dus dat gaat lekker..
pi_88541547
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb net een idee of dat met de liveshows een flop gaat worden, qua presentatie dan.. ik bedoel, Winston in de greenroom? Kandidaten opvangen? Dat wordt toch vreselijk nep.. En wat moet Wendy dan de hele tijd doen? Zij moest altijd de kandidaten steunen na afloop van jurycommentaar! Wie moet er dan nu zeggen: 'Agossieeeeeeeee..... Lieverddddd..... Maar je hebt er wel van GENOTEN toch?' :r

of zal het ermee te maken hebben dat Wendy niet kan improviseren, dat daarom zelfs Winston erbij is gehaald? Maar ja, Wendy kan ook al geen autocue lezen, dus dat gaat lekker..
Ik ben Wwwwwwwitchie nog steeds niet vergeten :(
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88547321
haha Wwwwwwwwwwwwwitchieeeeee roepen we hier thuis ook altijd als ze een kandidaat moet aankondigen _O-
pi_88564431
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:

[..]

Winston, joepie. 8)7 Die moet lekker van de auto-cue bij Boulevard wat doen, geen live dingetjes, laat staan gesprekjes die spontaan gebeuren. :{

Ik heb al zo'n idee dan onze lieve Wendy daar ook een verzoekje over gedaan heeft, aangezien dat ook beste vriendjes zijn :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88658158
Wendy van Dijk zelfs als je haar voor 80% doorspoelt iriteer je aan haar voor de overige 20%
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:01:29 #43
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_88658215
Vind ik echt bagger, maar nog altijd beter dan Elize.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:02:11 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88658256
Het was weet ouderwets genieten O+.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:02:26 #45
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88658269
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Winston, joepie. 8)7 Die moet lekker van de auto-cue bij Boulevard wat doen, geen live dingetjes, laat staan gesprekjes die spontaan gebeuren. :{

Ik heb al zo'n idee dan onze lieve Wendy daar ook een verzoekje over gedaan heeft, aangezien dat ook beste vriendjes zijn :')
Echt! En die sluist Renate weer binnen en zo is de cirkerl weer rond :Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:03:29 #46
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88658330
Sowieso is die hele RedRoom een soort hele lange saaie slecht geacteerde reclame :').
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:04:16 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88658388
WAAROm presenteert ze mee eigenlijk??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:04:53 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88658419
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
WAAROm presenteert ze mee eigenlijk??
Op verzoek van Martijn Krabbé.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zaterdag 13 november 2010 @ 00:05:10 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_88658436
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is die hele RedRoom een soort hele lange saaie slecht geacteerde reclame :').
Dit vat hetgene wat me het meeste stoorde aan de liveshow perfect samen.
Hipdoenerij met dat social media. Laat dat lekker online.
Oh, wacht, Wendy-topic. Ze was precies zoals ik verwachtte. Onbekwaam, irritant, tenenkrommend.
pi_88658513
Misschien zijn wij gewoon te oud en vinden de kijkers thuis alle media hip. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')